petak, 08.06.2007.

Prihvaćam izazov ....


Image Hosted by ImageShack.us


Evo mene ljudi moji.. htjela sam napisati neki post danas popodne al nisam imala inspiracije.. i onda moja seka telepatski rješava moj problem.. ko da je znala što me muči... i predala mi jednu štafeticu koju sam odmah odlučila ispuniti.. napisala je ona da nije nimalo laka.. i slažem se s njom.. al štafeta je zakon.. pa da krenem s ispunjavanjem..

Opisati se u pet točaka:

... u duši sam "dijete" koje nije u stanju nikoga mrziti i svima spremna oprostiti, a zapravo puno realnije gledam na svijet od svojih vršnjaka.. moje je iskustvo ogromno ...
... uvijek nasmijana, iako kažu da se smijehom branim, optimistična ...
... uvijek iskrena, ali i tvrdoglava ko mazga ...
... ovisna o plesu, a obožavam umjetnost, tj. slikat, pisati i ovaj svoj blog ...
... spremna na sve za ljude koje volim, a kad volim, volim više nego samu sebe ...

Napisati pet rečenica o sebi:

1. Živim za ljubav i ljude koje volim, živim za svojeg malog i za vrijeme koje provodim s njim, zahvalna sam na svakoj i najmanjoj sitnici, i ne tražim puno u životu.. samo malo ljubavi... cijenim iskrenost više od svega i uvijek kažem ljudima otvoreno u lice što mislim... ne okrećem leđa ni najvećem neprijatelju..

2. Oduvijek sam mislila da ne zavrijeđujem neke stvari, sve dok se nisam pomirila sa sudbinom i prošlošću koja mi je uništila život, promijenila me i ojačala, od mene stvorila osobu - dobru ili lošu - takvu kakva sam danas... a danas znam da kraj njega ništa nije nemoguće...

3. Jedino što mi je bilo potrebno, bilo je osjećati se sigurno.. sigurno u nečijem toplom zagrljaju.. a to danas imam, i nije mi potrebno ništa više, jer sam sretna i nitko mi ne može ništa... teško me povrijediti i neugodno iznenaditi jer sam previše prošla i vidjela u životu..

4. Kad su svi oko mene nemirni, nervozni ili živćani.. ja sam izuzetno smirena i pokušavam ljudima vratit dobru volju, razveselit ih ili nasmijati, hiperaktivna sam i puna energije.. hehe.. zato i spavam kolko spavam – u granicama NEnormale hehehe... ma uvijek za akciju, tulume i zajebanciju..

5. Moje najveće strasti: ples, slikanje i pisanje.. a volim i kuhat, eksperimentirat, i obožavam dječicu.. plesna karijera je «samo» veliki neostvareni san.. nažalost.. slikanjem svoje emocije bacam na papir.. a pisanje je još jedna stvar u nizu koju volim.. i onda ljudi očito s pravom kažu da sam umjetnička duša ...

Ili-ili:

Istina ili laž --- istina i u najgorem slučaju... bolje znat kako stvari stoje, nego živjeti u zabludi...
Mržnja ili oprost --- oprost... jednostavno nisam u stanju mrziti ni kad to želim...
Sladoled ili kolači --- sladoled hehe.. ne moram ni komentirati...
Motor ili auto --- auto heehe... i gas do daske..
Putovanja ili učenje --- putovanja, hehe.. želja mi je što više putovati svijetom...
Planinarenje ili trčanje --- planinarenje u svakom slučaju, svjež zrak planina, šumski puteljci...
Disko ili kafić --- disko i ples od jutra do sutra...
Nogomet ili košarka --- nogomet u svakom slučaju hehe, jebeš košarku hehe...
Laptop ili kompić --- laptop je zakon.. hehe.. tak praktičan.. ne može bolje.. hehehe...
Ljubav ili novac --- ma ljubav i samo ljubav, novac nikad nije stvarao sreću...

Pitanja i odgovori:

1. Da ti zlatna ribica može ispuniti tri želje, koje bi to bile??

Trenutno ne želim ništa, imam sve što mi treba.. imam ljubav za koju živim, imam kraj sebe čovjeka o kakvom sam do nedavno mogla samo sanjati.. i obično se ne usuđujem ništa željeti.. sretna sam i zadovoljna ovako, i nije mi potrebno ništa više.. sačuvala bih te želje za kasnije...

2. Što te na ljudima prvo privuče??

Nije da me nešto posebno privuče.. tu ili ima «kemije» ili nema.. al ja sam društvena i brbljava, tako da svima pružam priliku.. i sa svakim pokušavam uspostaviti kontakt, pa vidim dal to ima smisla ili ne.. obožavam duhovite ljude, pomalo smotane poput mene.. al iskrene... ako zrače pozitivom i vedrinom, i energija izgara iz njih, to su ljudine.. hehe... no oči su ogledala duše i otkrivaju čovjeka... kad me neko pogleda u oči, ništa ne može zatajiti ili sakriti..

3. Kad bi morala birati između prijatelja koji se zove prijateljom, ali to nije, jer je iza tvojih leđa nešto drugo, ili neprijatelja koji ti sve veli u lice, što bi odabrala??

Definitivno i bez razmišljanja, neprijatelja koji mi sve veli u lice, iskreno i otvoreno, a ne ponaša se ko neke kukavice koje ti iza leđa kukaju i gunđaju a nemaju ti hrabrosti išta reći u lice... ne podnosim takve dvolične ljude.. i ma kakvi mi god neprijatelji bili, nikad im neću odreć moju pomoć kad im je ona potrebna, jer ako se oni ponašaju ko kreteni, ne moram se i ja... a ovakvih lažnih prijatelja puno sam upoznala u životu i znam da mi takve osobe nisu potrebne u životu...

4. Gdje se vidiš u budućnosti??

U budućnosti se vidim kao cura sa završenim faksom i nekim dobrim poslom, s čovjekom kojeg ću voljeti i dvoje ili troje slatke male djece.. ma ne tražim puno, samo da me okružuje ljubav mojim voljenih, mojih bližnjih i sve će biti u redu.. želim biti sretna kraj nekoga tko će me voljeti onako kako mi je potrebno... a da baš moram birat, voljela bih se vidjeti kao cura s uspješnom plesnom karijerom.. a usput bih se bavila i slikarstvom i pisanjem i još svim i svačim.. no znam da o takvoj budućnosti mogu samo sanjati i maštati... ti će snovi čini se ostati neostvareni.. znam da će u meni želja za tim vječito gorjeti.. no znam i da su ti snovi neostvarivi...

5. Bez kojih osoba više ne bi mogla zamisliti život???

Život ne bih mogla zamisliti prije svega bez svog slatkog malog kojeg volim više od života, bez maloga kojega obožavam i bez kojeg ne mogu zamisliti dan.. ma on je čovjek s kojim želim disati do kraja života i ne želim ga izgubiti.. uz njega tu je i moja starija seka koja mi je isto tako veliki oslonac i podrška kad mi je teško.. ma tu su još i neki frendovi i frendice koje su dio ovog mog ludog života i bez kojih ja više ne bih bila ja... ma sve su to ljudi koje volim svim srcem i za koje sam spremna učiniti sve... vidim li da su sretni oni, sretna sam i ja.. zbog njih...


I na kraju ove zakon štafete... red mi je da ju predam i dalje.. pa evo.. štafetu predajem kao izazov: ... Čupava ...
... I need love ...
... Mala brineta ...
... K*l*a*r*i*s*a ...
... Malena ...


... Mogu ju ispuniti i svi koji nalete na post i požele prihvatit izazov... tko voli nek izvoli... bit će mi drago pročitat vaša ostvarenja ... pusek svima koliko vas ima.. sve vas voli Chuchy...


Image Hosted by ImageShack.us

01:31 - Komentari (10) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.