petak, 11.05.2007.

Zadaci, zadačiči.. hrpa izazova..


Image Hosted by ImageShack.us


Evo mene da napokon ispunim sve izazove koji su mi predani.. neke s povećim zakašnjenjem i neke novije.. zato isprike svima čije izazove ispunjavam nakon dužeg vremena, no nisam ni stigla ni imala inspiracije u zadnje vrijeme.. a sad je sve u najboljem redu i zato se odmah bacam na posao.. za početak da ispunim izazove koje su mi dali Vrag_s_licem_anđela i Ljubav sve pobjeđuje.. evo meni nekih dragih pjesama..



CRVENA JABUKA: TI ZNAŠ


Ti znaš ko je ludak na kiši, ispod tvoga prozora,
Ti znaš ko je kad telefon zvoni i ko na tvoje molim vezu prekida,
Ti znaš čija si velika bol i tko zbog tebe pravi gluposti,
Drugi će tvoju ruku da čuva i drugi će tebe voljeti,
Al' kao ja NIKO NIKADA ...


.. ja i ti, smo vezani.. zauvijek istim snom.. putevi, na kojima nema stanica.. vuku me do tebe, do tvojih zjenica, i dalje, i dalje, Bože, kako teška godina...

Mislim da je više svaka moja riječ suvišna, riječi poput slike govore ovaj put same za sebe.. ovo je jednostavno prekrasno i neusporedivo..


RED HOT CHILI PEPPERS: BY THE WAY



By the way.. pjesma koja me podsjeća na mnoštvo trenutaka ludila i tulumarenja.. otkačenosti.. ma prekrasna pjesma.. ritam, melodija.. fenomenalno.. zakon pjesma..

LINKIN PARK: NUMB



Još jedna luda, zakon pjesma.. već on početak govori sve.. posebno jaka pjesma.. energija koja proizlazi iz nje neobična je.. ne mogu objasniti što osjetim slušajući ovo..

LINDSAY LOHAN: RUMOURS



Neobičan ritam i melodija interesantni su.. ma čim je pjesma za ples meni je zakon..

JAMES BLUNT: YOU_RE BEAUTIFULL



Ovu pjesmu ne moram ni komentirati.. jedna od najljepših pjesama.. obožavam James Blunta.. unatoč neobičnijem zvuku.. pjesme su legendarne.. tako se lako uživiti u njih, opustiti.. ma ljubav je ono što nas drži živima i ono za što živimo..

GREEN DAY: BOULEVARD OF BROKEN DREAMS



Čim čujem početnu melodiju ove pjesme poludim.. pjesma je fenomenalna.. na trenutke luda na trenutke mirnija.. al slušajući riječi, svašta se budi u meni.. samo što niko ne voli slomljene snove.. svi sanjamo i nadamo se.. pa čak i onda kad to ne želimo.. život je kako kažu vrlo često "kurva" a na nama je da ga promijenimo i živimo kako hoćemo.. iako su mi u životu uništili sve želje i snove, danas opet sanjam i počinjem iznova..

ANASTACIA: LEFT OUTSIDE ALONE



Ovu pjesmu nema potrebe komentirati.. melodija ekstra.. ludnica.. ma čim čujem ovu pjesmu u sekundi me tjera na ples i na mnogo više od toga.. jednostavno uživam u tome.. to je nešto čime se želim baviti.. ples je ono za što živim i u što želim pretvoriti svoju svakodnevnicu..

TONE LOC & ZZ BROS: FUNKY COLD MEDINA



Eeeee taj ritam, ne mogu objasniti.. poludim.. zakon pjesma za ples.. a kad to kažem, mislim da je dovoljno..

THE CRANBERRIES: ZOMBIE



Još jedna meni zakon pjesma.. zombie.. ma i sama se često osjećam ko mali hodajući zombić.. jer ništa ne spavam i ne znam ni sama kako još uvijek uopće i funkcioniram.. al sretna sam, ma presretna, zaljubljena i volim užasno, jako i iskreno.. kako već dugo nisam.. vjerojatno zato..

RIHANNA: UNFAITHFULL



Pjesma fenomenalne melodije.. priča nečijeg života.. života mnogih.. pjesma za sve nevjerne.. izdajničke.. mnogi ljubav shvaćaju na totalno pogrešan način.. oni koji varaju ili izdaju.. spomena vrijedni nisu.. ma pjesma je zakon sve u svemu.. budi hrpu osjećaja u meni i ulijeva neku neobičnu snagu.. jačinu.. ma ne mogu objasniti to..

STACIE ORRICO: MORE TO LIFE



Pjesma koja nosi nešto posebno.. budi posebne osjećaje.. jednostavno nemam riječi.. prekrasno..

ROXETTE: LISTEN TO YOUR HEART



Osluškivati nečije srce nešto je najljepše na svijetu.. osjetiti dodir nečijih usana još je ljepše.. ljubav nas čini većima.. ljubav nas čini boljima i spremnima osvojiti svijet.. no upravo slušajući tuđe i svoje srce najviše se otkriva.. srce govori sve i ne može, jednostavno nije u stanju i ne zna lagati.. srce je ono koje tolko puta slijepo voli i nije ga uvijek lako slušati.. no čarobno je...

RICHARD MARX: RIGHT HERE WAITING



Čekati nekoga ili nešto.. čekati upravo ovdje.. nije lako čekati.. nije lako samo težiti i željeti a ne primati.. nije lako al moguće je.. vrijedi ona da tko čeka i dočeka.. i ja sam čekala.. godinama.. i dočekala.. zato je ova pjesma savršena.. jer unatoč svemu negdje nas čeka nešto bolje.. bez obzira na sve.. bez obzira na to gdje bili i šta radili..

PINK: TROUBLE



Jad.. muka.. nevolja.. uznemirenje.. ludilo.. ma pjesma je luda od samog početka.. prava pjesma za iživiti se plešući.. i kak da budem mirna čuvši ju.. melodija je brza i pjesma je zato stvorena za ples.. mrdanje.. uživanje.. ma no coments više ..

OZZY OSBOURNE: DREAMER



Sanjar.. biti ili ne biti? Biti.. no sve ima svoje granice.. prekrasno je sanjati a još je ljepše kad ti se snovi ispune.. snovi su pravo malo bogatstvo svakom čovjeku.. ja ih ne bih mijenjala ni za što na svijetu.. često sanjam i budim se s osmjehom na licu.. iako ima i snova koji su mi se ponovili no opet ih ne bih shvatila.. snovi su moje blago.. i sanjat ću dok sam živa.. jer me mijenjaju, otkrivaju sve moje skrivene želje i snove.. u snovima mogu sve što u stvarnosti ne mogu.. snovi su nezamjenjivi.. prekrasni..

LIQUIDO: NARCOTIC



Zakon pjesma.. ludi ritam.. stvoreno za ples i za poludit do bola.. ma svašta je meni dobro.. a tako i ova pjesma.. melodije je.. ma ne mogu objasniti.. pjesma budi tolko toga nejasnoga.. osjećam se tako dobro slušajući ju..

JON BON JOVI: IT'S MY LIFE



Pjesma za ples.. ludi ritam.. luda ja.. savršena kombinacija.. dugo ju nisam čula no sad me opet hvata ludilo za njom i za tim ritmom.. malo je pjesama koje bude ono što ona budi u meni.. moj život.. prekrasan.. pa gadan godinama.. i sad opet savršen.. živim jer želim i imam za koga.. ma kako život može biti krasan uz samo mrvicu ljubavi.. uz trunku ljubavi sve može biti savršeno čak i onda kad to nije..

JIMMY EAT WORLD: THE MIDDLE



Još jedna pjesma meni ludog ritma savršenog za ples..

FOUNTAINS OF WAYNE: STACY'S MOM



Neobičan naziv al zakon pjesma.. ritam.. ma sve savršeno..

EURYTMICS: SWEET DREAMS



Slatki snovi.. o snovima sam već govorila i mislim da ne moram još jednom.. pjesma mi je draga i snova se nikad ne bih odrekla.. bez obzira na to što mi se nudilo.. snovi su snovi..

BAD RELIGION: PUNK ROCK SONG



E točno to.. punk.. rock.. ma zakon.. pjesma za svaku pohvalu.. otkačena i legendarna.. još jedna od pjesama u nizu koje mi se dopadaju.. ma meni je dobro sve i svašta.. čudna sam ja biljka.. hehe..

IZAZOV PREDAJEM: Seka,
Sirena02,
Annye46,
Anđeo dobrog naboja,
Plavooka.


Pošto na hrvatske pjesme baš nisam naišla na netu.. nisam ih ovdje ni stavljala.. mada u zadnje vrijeme puno više slušam domaće.. jer su isto tako zakon.. ma glavno da je pjesma za ples.. i meni je dobra.. a sad da se osvrnem još i na izazov koji mi je predala moja preslatka seka.. riječi su bile: ljubav, snaga, povjerenje i razumijevanje.

Čarobna je ljubav, koja me čini tvojom,
čarobna je ljubav koju osjećam.
Sve što sam ikad mogla poželjeti,
ti si mi dao,
Sve što se nisam usudila tražiti,
ti mi nisi odbio.

Ljubav me mijenja,
ljubav me čini boljim malim stvorenjem..
Samo tvojim stvorenjem..
Sve čega sam se bojala,
polako pretvaraš u snagu..
Zbog tebe još više jačam,
u meni raste snaga iz dana u dan.

Važna mi je jedna jedina stvar,
njegova iskrenost, i obostrano povjerenje.
Vjera u ljubav i vjera u nas,
osjećaji jaki i prekrasni.
Razumijevanje i goruća strast,
ma živim samo za ljubav i njega.



IZAZOV PREDAJEM: Vrag_s_licem_anđela,
Ljubav sve pobjeđuje,
Bella,
Mali noćni leptir,
Danas jesmo, sutra nismo.

10:56 - Komentari (5) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.