moj mail...


ICQ: 209-803-161


Kolko me ljudi citaju???


Free Web Counter

hit Counter




online




Mp3 player




...Nevernik...

06.03.2007., utorak

Proljeće u mom prozoru...

Proljeće je godišnje doba koje dolazi poslije zime, a prije ljeta, to je ono između onda... Datumski to je negdje oko 22.3 al' datumi mi bas i nejdeju pa se i ne zamaram. Za mene je proljeće kada vani lete leptiri, čuje se cvrkut ptica i može se izaći van bez jakne, a da ti nije hladno. Zadnjih par dana kada se probudim sunčeve zrake mi obasjavaju moj neoprani prozor... kada pogledam van vidim zelenu livadu sa nekim žutim cvećem, narcisama i krtičnjacima... ja znam da je došlo proljeće, to se jednostavno osjeća u zraku... mačorima prolazi sezona izjebavanja, pa se odma i lakše spava...
dosta zajebavanja, idem korisnije iskoristiti vreme...
utorke mrzim....

- 11:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


A nju sam sretao slucajno,
uvek je s pogrešnim bila ona,
ali znao sam da sanja
onaj badem.

Čovjek samo srcem dobro vidi,
Bitno je očima nevidljivo. ...


Postoji plan da je andeli ukradu...
Il bar na cas... Da je vrate medu njih...
Jer nekad Nebo pravi veliku baladu....
I traži rimu za kljucni stih...

Lako je kad te neko ni ne zavoli...
Tad samo tamna strana srca zaboli...
Teško je kad za nekog jedinog i svog postaneš zrnce soli..
Teško je kad Tvoj Neko prestane da te voli...

Džaba bilo konja vranih, po livadi razigranih,
džaba bilo sata i salaša...
Džaba bilo njiva plodnih, vinograda blagorodnih,
džaba bilo karuca, cilaša... Džaba bilo konja vranih, po livadi razigranih,
džaba bilo sata i salaša...
Džaba bilo njiva plodnih, vinograda blagorodnih,
džaba bilo karuca, cilaša...
E, kad nisam s onom koju volem...

Postoje u nama neke neprevodive dubine, postoje u nama neke
stvari neprevodive u reci, ne znam...

Mjesec se sakrio iza oblaka ,
zasad znam, samo dvije zvijezde su na nebu,
kao tvoje oci,
kao biser rose...
na cvijetu sto se zove djurdjevak...

Nije se teško zaljubiti, nego je to teško reci.

Ljubav je staklo koje se lomi ako ga covjek primi suviše nesigurno ili suviše cvrsto.

U ljubavi i ratu sve je dopušteno.

Budite kao baklja na nebu, zraceci ljubav i svjetlost. Zamislite tisucu takvih baklji na nebu, poput sjajnih zvijezda u dalekim galaksijama koje možete vidjeti za vedre noci. Vi imate u sebi istu snagu da zracite ljubav i svjetlo i trebali biste sjajiti poput zvijezde, od trenutka kad se probudite ujutro pa do trenutka kad idete spavati.

COVJEK KOJI NIŠTA NE RISKIRA, NE CINI NIŠTA, NIJE NIŠTA I NE POSTAJE NIŠTA.
ON CE MOŽDA IZBJECI PATNJU I BOL, ALI NE MOŽE NIŠTA NAUCITI NI OSJETITI, MJENJATI SE NI RASTI, LJUBITI NI ŽIVJETI. SAMO ONAJ KOJI SE USUDI, ISTINSKI JE SLOBODAN.

Ništa na svijetu ne cini tako sretnim kao sanjarenje.

Ako zvuci predobro da bi bilo istinito, onda tako i jest.

Ne veruj nitkom više nego samom sebi.

Ako kažes neku tajnu svom prijatelju, vodi racuna da i on ima svog prijatelja.

Ako voliš nemoj kriti jer nije zabranjeno zaljubljen biti!

Ljudi oprastaju sve osim iskrenosti.




Naposletku...
Ti si dobro znala ko sam ja...
Otkud sad te suze, moja mila?
Rekla si da se za tocak bršljan ne hvata...
Zalud izgužvana svila...
To je tako...
Ne pravi od tuge nauku...
Mami svetlo na sledecem bregu...
Okopnice moj otisak na tvom jastuku...
Kao "jezuška" u snegu...

Razbicu gitaru...
Crn je mrak ispunjava...
Odavno se svoje pesme bojim..
Pomera u meni one gene Dunava...
Pa ja tecem... I kad stojim...
Ali opet...
Dal' bi ikad bila moja ti
da sam vojnik u armiji ljudi?
Rekla si da baš ne umem novce brojati...
I da je Ništa sve što nudim...

Naposletku, ti si navek znala da sam svirac...
Brošic što se teško pribada...
Da me moze oduvati najblazi Nemirac...
Da cu u po reci stati...
Da se necu osvrtati...
Nikada...

Redaš po vitrini
fini porculanski svet...
Al' ja sam figurica bez žiga...
Pazi... To je bajka što ti pada na pamet...
Fali ti baš ovaj cigan?

Ne, mila...
Tek u jesen otkriju se boje krošanja...
Sve su slicne u leto zelene...
Naposletku... Ti si dobro znala ko sam ja...
Cemu suze lepa ženo?

Draga moja, ti si navek znala da sam pajac...
Moj je šešir šatra pomicna...
Usne, tice-rugalice... A u oku tajac...
Da sam kaput sa dva lica...
Da sam Gospo'n Propalica...
Obicna...

Naposletku, ti si navek znala da sam svirac...
I da je nebo moja livada...
Da me može oduvati najblazi Nemirac...
Da cu u po reci stati...
Da se necu osvrtati...
Nikada...