...NeverlanD...

utorak, 03.01.2006.

...Pioniri maleni...

Pozdrav svima u novoj 2006. godini...Znate i sami da vam zelim sve najbolje sto se moze poželjeti...

Zamislite vi što se meni to dogodilo...prije par dana dođem ja kući i vidim naki mali komadić papira na stolu na kojem samo pisu neke crte i tak neke gluposti a kore pri vrhu velikim slovima "POZIV", no nije mi se dalo citat tako da sam ubro zaboravio. I tako sto puta sam u tom jednom danu prosao kraj toga dok mi nije palo napamet to provitati...i tako uzmem ja taj papiric nalik na ispričncu u ruke i pročitam. Kaže nešto ovako: "Pozivamo vas da se osobno javite u ured za obranu, Osijek, Županijska 4 soba broj 2. radi vojne prijave, poziva za vojsku ili uvođenja u vojnu evidenciju"...Dada, pozvan sam u vojsku...evo i dokaza:


...Front page...


...Back page...

Mama se skoro rasplakala al nije to nista, poziv ce stic kasnije, ovo je kao ta evidencija...I sad poceo se ja zajebavati, pogotovo mamu, poceo joj prodavati spike: "Mama ako se ne vratim, znaj da cu se boriti hrabro, znaj da vas sve volim i sve svoje poklanjam tebi i sestri...i takve gluposti, zena popizdila...hehe" ...Poceo sam cak i pjevusiti: "Pioniri maleni, mi smo vojska prava, svakog dana nicemo, ko zelena trava, smrt Fasizmu a sloboda narodu i mene ce moja mati pionirom zvati...".

Sad kad dođem tamo pa mi poćnu sa onim glupim vojnim pravailima...hehe. Levi zmigavac kad skreces u levo, desni zmigavac kad skreces u desno, pravila pravila da bi me udavila ili kicmu savila....Jen, dva, jen, dva, jen, dva...MIRNO! Pogled u desno! Hehe...

Uzinate vi meni i sretno vam u novoj 2006. godini gdje vam zelim seve najbolje zelje i da vam se ispune svi ciljevi....

<< Arhiva >>