...NeverlanD...

nedjelja, 25.12.2005.

...Merry Fucking Christmas...

Dobro dosli u ovo posebno izdanje moje najiskrenije Bozicne price...

Naime, nakon sto me Bozic bata prosle godine debelo sjebao, i nije mi pod bor stavio sto sam trazio odlucio sam ja njega ove godine sacekat u zasjedi pa malo s njim popricat o tome kom sta donosi u ovoj kuci...I tako polako se blizila noc a ja sam u svojoj sobi potpuno bezbrizno jeo keksice i pio mlijeko kao pravi uzorni sin. Pogledah na sat i vidim da je tek jedan sat do ponoci...i da moram jos barem sat vremena cekati ovo Crvenog Dilkana da vidim sta ce stavit pod bor pa da usput malo i popricamo. No kakav jesam mene uhvati pospanluk, i ja utonem u san...Vec sam spavao kod top kad zacujem buku na donjem katu svog stana...Brzinom svijetlosti obucem se pogledam na sat! U istoj sam sekundi shvati (jer znam na sat) da je ponoc prosla za par minuta i da je debeli crveni bradonja u mojoj kuci. Sjurim se ja brzo dole i pazim da me nevidi...suljam se iza uglova, poput Jamesa Bonda u mladim danima. Suljam se sa toliko vijestinae da me vlastita sijena ne moze pratiti...U tom trenutku zastanem i zapitam se: "Igore, Igore dali uistinu zelis vidjeti onoga kojeg nitko do sada niej vidio, dali zelis znati i pokvariti si naredna Bozicna iznenadjenja...dali zelis znati, jer spoznaja nije uvijek dobra"? U tom trenutku nisam znao sto bi, i prvo sto mi padne napamet (kao i svakom muskom) je da se moj bozic bata sigurno izgledati ovako nekako:



I tako u tim svojim mastarijama gdje ce on biti bas ovakav, pomislim mogao bi ja nju i povaliti veceras pa joj je oprosteno sto mi donosi lose poklone, odmah iste sekunde, odmah sada odmah ja se odlucim skociti iza vrata i navaliti na nju. Tako je i bilo, izbrojio sam u sebi do tri i napravio skok, a ono imao sam sto i vidjeti...



Vidjeo sam tog polugolog Bozicnog perverznjaka kako se valja po mojim maminim zavijesama, igra se ronioca na suhom bez imalo srama, tada shvatim kako je Bozic zapravo ruzan i brzom brzinom pobijegnem u svoj krevet sa tajnom da sam ja jedini vidio Bozicnog Perverznjaka u svojim prljavim igrama...

HE he HE he...i to je to...until next Christmas...

<< Arhiva >>