...NeverlanD...

četvrtak, 22.12.2005.

...The Big Come-Back...(of me)

Prijatelji moji, nakon godina dugih evo i meni...

Naime, kao sto se i iz izlozenog vidi pripremam veliki povratak na blogersku scenu, a naravno uz to i na galzbenu i filmsku scenu na kojoj sam proceo toliko dugih i predivnih godina...

Znaci sutra se desava taj veliki spektakularni povratak sa famoznim slikama sa Ivsicevog roendana iz Capuccina, gdje je ujedino i najbolja zabava u gradu, narocito petkom kad je LIVE MUSIC....

Nemam bas nekih posebnih razloga zasto me nije bilo al eto, nikako do vremena ali sada...sutra ce gta biti, moj veliki dan, dan povratka a simbolicno je usko povezan uz zadnji dan skole...

Zato ce sutra nakon sto slike svanu biti puno bolje i onda vas sve pozivam na veliko okupljanje u Capuccino gdje se u dobroj mjuzi moze dobro popit...ha da, ko svi normalni ljudi...

Uzivajte, do sutra...

<< Arhiva >>