...NeverlanD...

petak, 18.11.2005.

...Petak-live music, Subota-pijani u Tvrdji...

Petak kao i svaki tako cemo i ovaj, kraj skole, steta sto je popodnevna smijena ali OK. Slobodan dan, nemam trening, petak je, sto znaci destinacija Capuccino, jedino mijesto na promenadi sa Live glazbom, decki sviraju sve, staro i novo, strano i domae, sve sto zatrazite...ako na solidan nacin zatrazite...Nema bolje stvari na svijetu od toga, cijela ekipa tamo, slusas super stvari i uzivas i cisto ti se jebe za sve ostalo na ovome Svijetu...Svako malo igra se pikadu u koju cugu dvije...

Nakon nekog vremena svi vec mamruni, al pije se jos jel bambus je 6 a pivo 10 kn...ubijamo se samo tako...(u tom mamurluku vec znam sta ce biti, posto sutra idem na tekmu u Pozegu sa Sokolom A2, pitat cu se majmune zast pijes?) al sad je vec pre kasno...
Dolazis kuci odbijancom zid od zida i vesel sa smijeskom zaspes...

Subota bi trebala biti kao odmor ali ja ga ovu necu imati, moram ispraviti neke ocijene tak da ucim do nekih 10, onda odoh u skolu ispraviti matku, vracam se i spremam se za Pozegu. Tamo rucak i tekma vracam se u Osijek oko 12-1 u noci, otusiram se i ajmo vanka...

Jupi, nadjem drustvo pijem i opet mi se cistoo jebe za sve...ps:Samo sto castim ako Rijeka dobije....

HAVE A NICE DAY...

subota, 12.11.2005.

...Povratak iz Mrtvih...

Pozdrav svima, a narucito njima...


Vratio se ja nakon malo duze stanke...pisah previse pa su me prsti boljeli, nego glavno da sam ziv pa vam opet pise...uf mos mislit sto puno ljudi cita ova sranja...


Rijeka je i dalje druga a to je eto solidno, pa se htio reci gosp. Big Sise (znat ce ona na koga misli) da sam dobio na kladionici na njoj, svaio 100 digao 400 sta mi fali...ide, samo da je Sporta, Cuge i Tuluma (na kojima su cure...)...

Nego sta ima kod vas novoga, sto se dogadja, jel isao netko na Let 3...ja sam bio, koji su to frikovi, al bas su ludi sto posto...no kad bolje razmislim nije ni cudo, iz Rijeke su....(Rijecke-cke-cke, najbolje su cke-cke-cke, vole svoje decke-cke-cke, daju njima picke-picke-cke-cke...)....

Sad moram pozdraviti sev, kao vrati sam se iz mrtvih tak da pozdravljam Subu i njegovu ekipicu (Sisatu ljepoticu i Supermena, Rijecanku, Saru koja ni da bi mi se javila i sve ostale pajdase sa ovog veselog bloga)...

Videmo se danas nadam se svi vani jer ipak je ovo mal grad ko crnacki paksu...hehe

CIRKUS KOLORADO-STARO I MLADO

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>