...NeverlanD...

subota, 17.09.2005.

...Andol-trening-Andol-trening-Andol...

Evo i mene nakon duzeg NE JAVLJANJA...sorry ljuda ali jebi ga nikako da stigne, svaki put odem na net pogledam mail ovo ono ali napisat blog nikako da stigne... Imam treninge dva puta na dan, jednom sa Sokolom 1 jednom sa Sokolom 2...tak da stvarno nestigne. Gutam Andole ko najveci narkic, ono probudim se ujutro a osijecam se ko deda od 87 godina kojeg je pregazio kamion...hehe, tak da gutam Andole sam tako...

Ineska bio sam pozvan na onaj roendan jucer u Sound ali pogodi zasto nisam mogao, gdje sam bio...da imao sam trening a nakon toga zna se koji Andol...hehe

Dosao i dan da moja Rijeka iga sa Ajdukom (Hajdukom) i to u gostima...Nadamo se pobijedio kako kaze Scori, ne idemo tamo po bod vec po sva tri jer sad samo napoon jaki. Poluspica: Vugrinec, napada: Sharbni i Krpan, vezni: Saric, Rendulic...bit ce svasta na Poljudu...

VS.

Idemo-o Rijeko mi te volimo...

<< Arhiva >>