...NeverlanD...

utorak, 06.09.2005.

...Subota-Jezik-Pijanka...

...Evo slike sa ove posljednje, kobne, nazalost zadnje Subote prije pocetka mucionice...
Uzivajte svi i cujemo se ubrzo...OPREZ: oni slabog zeludca nije preporuceno gledati slike...




...Pogled s jezika...



...Drazen, Matej, Igor i Belaj...rakija se pije...



...Drazen, Belaj, Mara, Igor, Bruno i ja i naravno cuga...pivo, rakija i charry brandy...



...Cosa i ja...zagrljaj pijanstva...



...Sve cure na okupu...



...Nikiy i Drale...e Nikiy majmune ko je pijandura...



...Opet Cosa i ja...



...Luka i ja sa prijateljima, stamplicom i Pivkanom...



...Ovoga se ni ne sjecam, eto sto vam alkohol radi...



...Dva ljepotana, macani sa jezika, fufice...kako god...



...Hehe, s dva prsta u ustima ja prosto receno...RIGAM...

EKSKLUZIVNO DODAJEM JOS DVIJE SLIKA....SISATA LJEPOTICA, SUPERMAN I SUBO THE HAPPY FACE...



...SuperCurica i Sisata ljepotica...



...SuperCurica i Subo, pitamo se sto je u kartonskoj ambalazi ???...

<< Arhiva >>