Image Hosted by ImageShack.us COOLLL... - angels deserrve to diee - Blog.hr

četvrtak, 14.06.2007.

COOLLL...

alo ljudovismokin
baš sam tužnaaaaaaaaano
šmrcno
posvađala sam se nekaj s burekomyes
isoo
danas nije došo po mene u školu,al doro bili smo zajednodead
pod odmorom,i nije me ni pozz dok je išo doma
a jesi djubreeeee burek
danas je u školi bilo baš coolsmokinsmokin
prvo ssam se woke up oko 6:30 što je za mene jako čudno
cijelo vrijeme sam se pokušala srušit bangbang
tj past u nesvjest s nekim šprehamabang
al mi se sam malo zavrtilo i ništrolleyesrolleyesdeaddead
koja ja pluća imam jeboteeeeburninmad
kad sam došla do devetke skužila sam da i ekipa kasninjami
tak da nisam bila jedina
i onda je počela matiša odmagreedy
pisali smo završni ispitheadbang
zato sam se ja i pokušavala srušitmad
pffffffffffffff
a čudo brijem da sam ga doro napisala
onda sam morala usred ure ic s pepom doma po knjigu
i vratit ju u knjižnicu
strašnoooo
al bar nisam bila na satu
tak smo se nas dvije natračale o burekunjami
kak je slatki i tokisskiss
hehe
onda smo imali
vj
a burek je imo tzk
i onda sam ja pod satom otišla do njega u razredparty
pa smo zajebavali zebu ja,burek,veky i bosnjakparty
hehe:)))
onda je bio veliki odmor zeba se derala na nas zato kaj smoparty
trčali cijelo vrijeme pod odmorom
čula sam dda profesori čitaju naše blogove
E PA ZEBA PUŠI KURACmadmad
:)
i da onda sam se zakačila sa dekacicamapuknucu
zato kaj su nama cekacima nekaj pisale po vratima
i idemo ih tuc sad kad cemo ic vanburninmad
joooojj..OPASNA SAM JA ŽENSKAdead
ppa je bio engleski ja i tony smo ko i uvijek snifali knjigedead
pa sam se onda kokala s maticem i tak
onda smo pak imali hr i zajebavali se
vanni,pepi i dodeku sam pokazivala kak se moš srušit
hehe
pa smo išli doma
sad me stara tera da jedem neki grah
da zicccc
idem si ja sendvic napravitnjaminjaminjami
:))))))
pusach


eekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeek
eekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeek
eekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeek
eekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeekeek
OBOŽAVAM OVE SMAJLOVEEEE:)

- 14:26 - Can you see my star? (12) - Turn off the light - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.