Image Hosted by ImageShack.us EV MENE... - angels deserrve to diee - Blog.hr

subota, 02.06.2007.

EV MENE...

alo ljudino
jojjj ja nisam dobrooonononononono
dosadno mi jepuknucu
ma cijeli život mi je uništenpuknucupuknucu
sranjeeeeeeeeeeeemadmadmad
ova kučka me nece nikad pustit vanheadbangheadbang
mrzim ih sveeeeeeeeeludludludludlud
danas sam se trebala ic nac sa sheggyem,al je propalo
šmrccccccccccccnonono
sad sam totalno u bedu zbog toga
skinula sam si tak super pjesme i hocu ih joc skinut al nemam neki drugi program
a na ovaj su mi virus stavili
AKO IMA KO NEKU KURAC S KOJEG MOGU SKIDAT PJESME
NEK MI UPIŠE U KOMENTAREburninmadburninmad
neda mi se više pisat
odo čitat ove bivše postove
hhhhhhh kak zabavno
pffffffffffffffffffffffffffff




PS:ona igra vrijedi i za ovaj post:)njami



PUSAAAAAAAAAAAAAludludludlud

- 17:49 - Can you see my star? (11) - Turn off the light - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.