Image Hosted by ImageShack.us GRRRRRRR... - angels deserrve to diee - Blog.hr

srijeda, 30.05.2007.

GRRRRRRR...

uaaaaaaaaaadeaddead
sredila sammmmmdeaddead
pffffffff
pa ja mogu ic za....ma...oni ljudi kaj popravljaju
kompovethumbup
ne znam kak se to više zove
tak smo jednom naughty
pex i ja isključili sve žice iz mog monitora naughty
i onda smo i internet zbrejkali
pa smo onda sve ispočetka sastavljalizijev
i popravilinjami
i još jednom da se pohvalim
moja sisterka je pisala maturalni radsmokin
i zbrejko se komppuknucu
i nije se mogao upalit
i ona otišla na krk kod moje bakewavewavemahmah
sam da napiše taj maturalni
rad
a iduce jutro vidiš mene ja popravila komp
i chatam...hehe....
joj ne da mi se pisat
kod mene nema nikaj novogeekeekeek
tj ima
STRAŠNE STVARIburninmad mi se događaju u zadnje vrijeme
tak da ne znam kak cu preživjet
ova sranja koja ce mi se ubrrzo dogodit
stvarno ne znam.ma brijem da cu se ubit.puknucu..to je najlakše....

- 14:24 - Can you see my star? (17) - Turn off the light - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.