Image Hosted by ImageShack.us NIJE BAŠ ISPALO KAK SAM MISLILA... - angels deserrve to diee - Blog.hr

subota, 26.05.2007.

NIJE BAŠ ISPALO KAK SAM MISLILA...

ola...joj ovaj petak nije ispao baš kak sam si zamišljala
bio je malo....dosadan....
joj mislila sam spremat od ujutro i onda baš kad sam se trebala
spremit dođe burek kod mene....morala sam mu pokazivat hrvatski i to
a nije mi dofuro peglu....đubre...joj pokazivala sam mu pomocne glagole
pa sam se onda ja spremala...a čuješ njega "byna,byna naucio sam pomocne glagole dodi me pitat sve znam"....ja sam se trgala.
onda smo otišli u školu nas dvoje...joooj došla sam pred školuuuu
svi dečkiiii...kokali su se...streva...i baš ono kad sam pomislila da cu bit sama
među tim budalama dođe ivana...a ja hvala bogu dragomeee
kasnije su još svi došli pa smo ušli u školu....
i sad mi pod likovnim trebali radit neke crte tak neš od tuša
do mene su sjedili spaci,dodo,pexa i radoš
zajebavali smo se cijelo vrijeme
i sad zvonilo je mi sve cure otišle do wc-a
i došla zeba zderala se na nas kao da ne smijemo izlazit pod malim
odmorom van....a ja puši kurac pfff...
i ja uđem u učionicu i sad mene kao lucija primi da me petra ošamari
jer smo se kladile da se necu pomirit s karlom
i ja se izmaknem bome je počupam dobro za kosu i ošamarim
a dečki se počeli derat...byna,byna
kako me ženska naživciralaaa
poslije smo markali ja i pexa
pa sam ispred ducana vidla onog preslatkog osmašaaaa
joooojjj....ma nisam ja više u njega
sto posto....
i onda smo imali povijest i to je to
vratila sam se doma i tak sam dobre balerinke vidlaaaaa
kao starke su al su balerinke
prejebene su mi
sutra si ih idem kupit
ajd neda mi se više pisat
PS:AK KO IMA MSN NEK MI SE SAD JAVI DOSADNO MI JE
pusach

- 16:07 - Can you see my star? (21) - Turn off the light - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.