Image Hosted by ImageShack.us NORIJADEE - angels deserrve to diee - Blog.hr

petak, 25.05.2007.

NORIJADEE

e da još nekaj kaj sam zaboravila u prošlom postu
kak je jučer bilo ludoooodeaddeaddead
norijadeeeeeeeeepartypartypartyparty
navečer su došle frendice od moje sisterke
kao spremat se kaj ce obuc i to....
a ujutro pakaoooooooooblablablablablabla
bila su dva-tri dečka i 3 cure
i zviždali su mi na uho sa zviždaljkamablablablabla
dok se nisam probudila jebote
to mi je bilo najgore buđenje u životu....mouthwashmouthwash
kasnije dok smo bili u školi
norijade su prolazile pored nas
koliko je ljudi biloooo
ja sam digla još vecu uzbunu kao da su nam
se došli rugat zato jer je njima završila škola i tosmokin
ajd odo ja....i da sisterka mi se još nije vratila sa norijada
bog zna di jenjaminjami
hehe
ajd pusach

- 13:08 - Can you see my star? (19) - Turn off the light - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.