Image Hosted by ImageShack.us SUPERRRRRRRRR - angels deserrve to diee - Blog.hr

srijeda, 16.05.2007.

SUPERRRRRRRRR

alo judici...kak sam ja happyyyyyyyyy..smijehsmijeh.danas je neki super dan...za mene.
jučer cijelo vrijeme štrebam ono što ne treba...i došle do mene cure i one meni
kažu da zutra pišemo komunikacije...i ja nije mi se dalo štrebatzijev malo sam chatala gledala
onog klokana baš je bilo guba i otišla spavat..zijevzijev.no to tek započinje moj super dan..njaminjami.ujutro sam se probudila u pola šestice išla sam štrebat komunikacije iz tehničkog pfff....čudo sve sam naštrebala...išla sam s pexom u školu i tak...i meni se sve to zbrčkalozujo te komunikacije i to pa sam dobila 3...superrr..hehe...drugu uru tehničkog(imali smo dvije)trebali smo pisat nekaj dok je on ispravljao testove,ja i pexa smo se cijelo vrijeme cerile,smijehsmijehsmijehprofe se dero na nas reko je da se ponašamo ko da smo na nekoj svadbi...pf...pod odmorom smo otišli do serte i šupice odnijet im pljuge...nakon tog smo imali glazbeni...joj dobila sam 5 iz pjevanja...a kaj ces prirodni talent..hehesmijeh...ne kužim zakaj stalno stavljam trptočke...evo opet...ma nema veze...poslije smo imali povijest zajebavali smo se cijelo vrijeme...kad je završila škola morala sam se nekaj razgovarat s ovim bedacima....pfff...kako ljudi mogu bit jadni...i sad najbolja vijest kad sam došla doma...dođem ja staroj dobila sam 3 i 5....a ona pa kaj...a ja se cijelo vrijeme smješkam..i dođem ja njoj pa sad mi moraš vratit mob...i nikaj cijelo vrijeme sam ju moljakala...i nije mi htjela vratit...i meni pukne živac ja se zderem "vrati mi mob jesi ti normalna pa hoces da ja crknem,crkni ti bez svog ja ti nedam".burninmadburninmadburninmad..i stari uleti u najbolji dio ja se jadna rasplačemrolleyes,a kaj ces tatina maza...otišla sam u sobu tolko su mi pukli živci da sam si i ruku zrezala opet...no uglavnom nisam htjela nikaj jest,cijelo vrijeme sam buljila u prazno...i vratili mo mobu...hehe...blago meni..sam kaj nemam para na njemu.greedy..a bude zutra tata dao za bon...kasnije sam odišla do jace odfurat mu neku lovu malo sam bila kod njega,pa sam otišla do pexe..malo smo se zajebavali i tak...ajd ljudi odo ja..."štrebat"....ja sam happyyyyyyyyyyyyyyy!!!hehe jojjjj jedva čekam da dobim bon...hehe....sad fakat idemthumbupthumbup
PUSAK.BOOKIĆĆwavewavewavemahmahmah

- 18:48 - Can you see my star? (13) - Turn off the light - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.