MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com





kjut larich....baš je zknn slika...kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


that´s me...zujo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


neke supach slikice.....xD

larich_dorich_sarich_baš smo kjut ispale....
lol...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ena,larissa i dora...u sesvetama...kjut...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

wee....mali anđeli...lol
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

na državnom....prwe bile...wee...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

u kampu...ena i dora...kjut...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

dora i ira...dvije ludachekiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Miss Enchanted

nešto o meni...



Image and video hosting by TinyPic



Eii...
Zovem se Sara...Živim u Novigradu Podravskom...
Idem u 7.b.razred u OŠ "prof.Blaža Mađera"
Treniram rukomet u RK Podravka...smijehNAJVIŠE NA SVIJETU VOLIM:
-obitelj
-frendove i frendice
-čokoladu
-ljeto
-dečke
-rukomet...obožavam ga...
NE VOLIM:
-umišljene i lažljive ljude
-zmije i kukce...>...pozzam sve svoje frendove i frendice...wave

link@chi...
moa dorica
mowa larich
tonka
matea
ira
zujoluda tinčica...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ira,natali i ja...rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

katarina i ira...kjut...ira ju bude zadavila..hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

the best trener.....wee...thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mi u kampu s repkom...predobro...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ponedjeljak, 12.01.2009.

jooj...ubijte meeee!!!

uh...počela škola...kmeeecrycrycryda se ubiješ...bangewo pa da vam malo opišem svoj dan...zapravo tek je 13:45...ali ipak...ewo pa već zaključujete da mi pvi dan škole i nije baš nešt prošao...sve skupa dok se pogleda bilo je oke...a idem prijeći na stvar...zubo...već od jutra sam se digla na krivu nogu..lud..tata me vozil u školu...u zadnji čas...joj došla sam dvije minute prije početka nastave...al oke imala sam prvi sat vjeronauk..al kaj je najvažnije nisam zakasnila...thumbupugl sve kul prošlo...al ja sam mislila da smo si josipa i ja s dečkima sad oke...al valjda sam se prevarila...loldeadheadbangah...budale...ludludlud...i jedna osoba me jaaako razočarala...noeekah...kaj da mu radim...bangburninmadal nije mi on glavna briga...i to je to....a evo dok sam ovo pisala shvatla sam da i nije tak loše bilo kak sam mislila...i sad još u 7 imam trening...roflnaughtysmijeh...joj kak sam happy....znaju neki zakaj...ehcerekcereka ko nije tak happy u ponedjeljak...bar od cura iz moje ekipe...lool...roflrofl...nadam se da to bude dobro prošlo...lol...a budem sutra napisala novi post pa budete svi znali kak je prošlo...hh...naughtynaughtynaughtyeto to je to....idem ja sad...papa...puno pozzam...mowu larichkisskiss...mowu doruukissrofl,tonkicuroflkiss,mateuuwavewave i enuu za krajkiss..papaaamahwave



| Komentari (28) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.