Zar ne?Da.mhm

24.01.2010., nedjelja

ja se sjetio da imam blog..hahah

nakon više od dvije godine ja objavljujem post (nikola tesla mi popravljao komp pa nisam mogao na blog)....nevjerojatno je da sam i šifru i korisničko ime upamtio....blog je smeće samo mi je žao šta nisam više u kontaktu sa puno divnih ludih ljudi s kojima sam se redovito nekada čuo...pozdrav svima.......
- 16:16 - Mi smo djeca božja (0) - stvarno trebaš biti debil da ovo printaš - ne kupujte kefir u billi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi

MySpace Layouts




My Ana cerek
dvojica intelektualno glupih (moj i kombajnov blog)
psihodelije
kombajn
Đipsy
totalno sjebana cura
lje(o)n
pas
riječka pička
sico
kifla
Monika
AC/DC crazy
connection
Iva




layout for myspace



usput nešto o meni:Zovem se Neven.
živim u Opatiji ali sam vrlo često u Rijeci(škola,izlasci).
volim tlačiti ljude-nema ljepšeg i uživati što više mogu u
životu
slušam rock, metal i malo punka (ali ne procjenjujem ljude ovisno o
glazbi koju slušaju).

neke stvari koje slušam: (ovo su samo neke,ima ih još)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


moj icq: 194157371 pa me gnjavite koliko želite
na iskon chatu sam: hellboy-ri pa ako trebate stručni razgovor tu sam

znam puno toga o mahunama
moj msn: hellboy-ri@net.hr

REZULTATI ANKETA:

krafna quiz:
josip ban jelačić 56.7% 38
krafnati se 11.9% 8
nakrafnjatariti se 9% 6
jesti krafne kineskim štapičima 6% 4
mazati džem na krafnu 4.5% 3
iskrkrafniti se 4.5% 3
koristiti krafnu kao pomagalo u prehrani 3% 2
više volim đumbir 3% 2
čistiti želudac krafnama 1.5% 1
podmazivati krafne uljem 0% 0


u sljedem životu želite bit:
dr.štefan frank 26.2% 17
ja sam u ljubavnoj vezi sa isusom kristom 20% 13
jebozovni svećenik 10.8% 7
posljednji mohikanac 9.2% 6
calgonit 3 in 1 9.2% 6
puris hrenovka 6.2% 4
sveta vodica 4.6% 3
sirova smokva 4.6% 3
loše začinjen džem 3.1% 2
mesni doručak 3.1% 2
drug major 3.1% 2
invalidska kolica 0% 0


da si kefir što bi učinio/la:
lesi se nikad neče vratiti kući 28.6% 12
igrao/la bi se sa acidofilom 26.2% 11
nikola tesla voli sado-mazo 26.2% 11
svakodnevno koristio/la domestos 7.1% 3
išao/la na misu na jetrenom paštetom 7.1% 3
upoznao/la bi isusa 2.4% 1
družio/la bi se sa tonino piculom 2.4% 1



kakav vam je moj blog
nikola tesla voli kondome sa okusom naranče 32% 8
medvjedic lino je kreten 24% 6
lesi je izdajica 20% 5
bilo kuda kiki svuda 20% 5
jetrena pašteta je bolja od kokošje 4% 1


PJESME

IRON MAIDEN-BLOOD BROTHERS
When you think that we've used all our chances
And the chance to make everything right
Keep on making the same old mistakes
Makes untipping the balance so easy
When we're living our lives on the edge
Say a prayer on the book of the dead


IRON MAIDEN-THE CLAIRVOYANT
There's time to live but isn't it strange
That as soon as you're born you're dying
























































































































































































































































Cursors