Neuronitis

02.10.2007., utorak

Hey, pa razmazi se...



Opet nastavljam svoje pohode…party Ne, ne nisam se zasitila pisati. Nakon lijepo provedenog ljeta opet se vračam tipkanju, ovaj put nadam se bez stanki I nepotrebnih gluposti. Da, hm, ovo bez gluposti, samo ignorirajte…thumbup
Nego eto, ja tipkam, vi sretni…lud Mozda bih mogla uvesti mjesečne članarine…! Hi hi
Samo čekam da me ufati inspiracija pa da ponovno napunim te vaše tmurne kišne glavice lijepom pozitivom … fino
Bar malo svijetla u ovim šugavim jesenskimeek, kišnim, deprimirajućim, I mokre noge dosadnim danima.kiss Moram si malo I sama laskati, ili jednostavno, opet vas sve natjerati da me čitate I lijepe komentare pišete. Ne bojte se sve vi odlutale ovčice, mama Paula se vratila!mah Zagreb je plakao, Osijek, Pula, Split, dio slovenije… Ma uzalud vam trud svirači, ja nastavljam ovu odiseju! cry
Pevači, pevačice, cijelu noć vas sanjam. Šljokica mi puna glava, a I netko me za guzu štipa…
Povratak u punom sjaju!!!sretantuzan

Eto ljeto je iza nas, ludi provodi, svi ti slatki grijesi I gluposti.pjeva
Neki od nas su bili vrlo, vrlo zlocesti…zujo Da ne spominjemo maturalac koji je bio vrhunac , slag na torti, secer na kraju, višnja na šlagu… kako već…zubo
Eto, ja sam bila dobra, kao I uvijek, ponekad ćašica više, partymalo neispavanosti zijevI meni dobro! thumbupNa žalost ne mogu se svi pohvaliti da im je ovo ljeto prošlo bez nekih. Hm.. zlocestih radnji.
Misleći, ako mogu to muškarci zašto ne bih I ja! KRIVO!!
Muškarci lete s cvijetića na cvijetić čisto zato što su ne sposobni nekoga voljetithumbup ili zadržati uz sebe, kako da se izrazim, seks im služi samo kao čin kojim ćeš se isprazniti, možda malo I istrenirati (oni kojima baš I ne ide od…) I hvaliti se okolo frendovima, možda čak malo da I nahrane svoj pretrpani ego, da dodaju još nečiju sliku u glavu tako da preko godine imaju na šta drkati kad ne bude ponuda. eektuzannaughtynutzaliven
Naš, ženski problem je upravo taj što mi kao želimo ravnopravnost, I to jaaako, pa neke od nas smatraju da imati ista prava kao I jadničci od muškaraca znači ponašati se upravo kao I oni. Što dovodi do sljedečeg, žene postaju kurve, a zapravo su savim iste kao I j…eni muškarci! njami
Tu se greška radi, budući da posjedujemo više sposonosti od samo majstorice u krevetu,namcor zašto bi smo dopustili nekom frajerčiću (kojeg gledamo samo kao dobru igračku) da se okolo hvali svojoj ekipi (moš si mislit!) I štrca na pomisao na nas. Daj molim te…namcor
Pa šta nismo bar malo pametnije?eek Zašto si dozvoljavamo da curu s motom ‘jebi I odjebi’ nazivamo kurvom, ili je se klonimo kad nas na kavu zove, a u isto vrijeme prvog sujeda koji je cijeli kvart prešao (ili kvart njega) nazivamo carem?! lud Ostavimo ljeta za dobre tulume, hrpu dobrih pičića koje ne diraš I za dobru ekipu!! Žene danas vladaju…. Jer ipak, mi možemo roflbez njih, oni ne bez nas…crytuzaneekmadzalivenpuknucu

- 13:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Šta volim i šta me veseli... (tak da znate za rođendane i to)