Mislit je…

utorak, 23.05.2017.

Drek znat..rekli su nekad davno naši stari.
Ima nešto i u tome.
Puno promišljanja, razmišljanja vodi nigdje..pogotovo kad taj proces traje neko duže vrijeme.
Ja radim po feelingu. Hop i evo me, spontano idem dalje i naprijed. Razmišljam u hodu.
Jel takav pristup dobar ili nije, nebitno mi je, paše mi, a to je ono što radim dokle god me to veseli.
Sreća koja proizlazi iz brzopoteznih postupaka za mene je nemjerljiva. Neprocjenjivo.
Znam, znam zvuči ludo, but this is who I am and i don't care. Uzivam na najjče i sada.
Ne sutra, ne kad dobro promislim i ne onda kada za to bude kasno.
Now!!!!

We think too much and feel too little- charlie chaplin

A

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.