IKEA natjecaj

utorak, 26.01.2016.

bas sam pod dojmom, super iznenadenje u ove neke sumorne dane pune politike i politiziranja sa svih strana, od ljudi koji me okruzuju do telke.. Uzas.
stoga je ova vijest od pred cca 20min ucinila moj dan sretnim i odlucih to objavit i obznanit.
dakle, negdje u 10.mj.2015. obavijesti me frendica (ja sam joj kuma pa je to vise od frendica) da je IKEA objavila natjecaj za klince, ne znam koja tocno dob je limit, al znam da njezin mali ulazi u raspon godina i kak ona juri prije posla odnijet te crteze direkt tam kod njih. kaj je najbolje, pokazala mi ih je i bas su bili super.
na kraju se tamo morala odlucit za samo 1od 3.
par dana poslije, veli mi, jao, gora sam od politicara jer lobiram na sve strane za ljude s Ikea karticom
Ja nabavila par brojeva i glasalo se, al tko bi reko da ce mi sad javit da je dobila mail s turbo pozitivnim zavrsetkom, a to je da slika putuje u Svedsku na finale.
juhuuuu.
eto, sretna sam jer je posteno glasano, moglo se samo karticama s njihovim brojem i jer sam ugodno iznenadena da ipak nije namjesteno.
sretno B u finalu i dao Bog da pobijedis!!!

Neopisivo lijepo za kraj dana, ponosna kuma!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.