tika taka

četvrtak, 03.12.2015.

aha znam kaj sad mislite, evo jos jedne koja ce imat nekaj pametno za rec o toj planetarno popularnoj igri, da, da, pogodili ste da se zove nogomet, football, Fussball ili kako vam drago i mozda ste cak pogodili tko igra shemu tika taka nogomet, al to ni pod razno nije tema ovog ovdje prostora.
mozda jednom i bude s obzirom da sam ja u tome kako god okrenes i gdje god se okrenes.
hm da, subota je, nije kasno, dobro, nije ni rano vece, taman da imate cajta sredit se i van ili pak obrnuto, pravac u krevet. Na vama je da sami prosudite koji ce odabir biti najbolji. Moj je trenutno takav da sam vec s pol noge tam negdi u snovima, nisam inace taj rani tip, al danas, nesto me brutalno slomi.
ne vjerujem da je to sustavno aktivno djelovanje po najmanje 15 sati dnevno uz brdo obveza, planova i kojekakvih ideja, ma neeee, kaj bi to bilo pa mi smo jace i od sudbine, nama nitko nista ne moze.. te MI smo zene, majke, bogme nismo kraljice jer su one prolazne, nego smo bozice. postojane smo, snazne kao laf, af af, cvrste kao stijena na koju se uvijek mozes oslonit i znas da kad to ucinis ne bus propal nego bus otvoril pifce za zifce i chill out baby, chillaj si, nemas kaj izgubit.
a kaj mi zene sve imamo za izgubit, e to je neki drugi par rukava, neka druga prica, nije ona o Vasi Ladackom da slucajno ne zalutate u tu story, to je cica mica gotova prica, al nije iz kafica..
laku noc i lijepe snove zelim, da ne velim, laku noc, buhe vas pikale cijelu noc, a moje vam dosle u pomoc. nastavak pjesmice znate, ne pa ga ne bum ni pisala jer je vec debeli zjev zjev....zzzzz

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.