Nešto se kuha!

Siječanj 2013 (2)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (2)
Rujan 2012 (3)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (4)
Svibanj 2012 (3)
Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (6)
Siječanj 2011 (1)

< svibanj, 2012 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Opis bloga
Nešto se kuha...a i pece!
Blog s detaljnim receptima za pripremu hrane. Jednostavno izvedivo cak i za one koji tek pocinju "ordinirati" po kuhinji!



Nešto se kuha

Promote Your Page Too






















S veseljem ću isprobati vaše omiljene recepte, samo ih proslijedite:

nestosekuha@gmail.com







Do sada smo već ponešto kuhali i pekli:

Jela od mesa
Čobanac
Lovački gulaš

Jela od povrća
Rižoto od poriluka
Pita od poriluka
Krem juha od graška
Zdravoseljačka salata
Francuska pita od povrća

Prilozi
Knedle od dizanog tijesta

Dizano tijesto
Peciva cvijetići
Buhtlice s parmezanom

Kolači od dizanog tijesta
Ferdinand kiflice
Krafne

Kolači
Brownie
Čokoladni muffini
Košarice s jagodama
Brzi kolač s marelicama i kupinama
Cupcakes s borovnicama
Čoko kolač za 3 minute
Pita od jabuka
Speculaas

Torte
Cheesecake light
Đurina torta
Kesten torta
Ferrero torta

Torte s fondantom
Rajska torta
Hello Kitty torta
Bubamara
Žabica

Nešto za klince
Rižoto za klince
Kroketi/ popečci sa sirom

Ostalo
Štrukle
Džem od jagoda





19.05.2012., subota

Čokoladni muffini

Nakon što mi je laptop stigao s popravka i kad sam se napokon uspjela ulogirati vrijedno sam pisala post o Bubamari...pa me u sve prekinula Cooky...zapravo pobjeda u našoj igrici. Onda sam brže bolje izvukla neki od postova u pripremi i objavila fotku s mojim Muffinima!
Ovaj put je pobjedila naša draga Teo, s pogođenih 11 sastojaka! Čestitam!!!

Idemo na recept!
Dragi moji, stvarno nema potrebe da kupujete gotovu smjesu za te Muffine. Ovi su stvarno brzi, jednostavni i fini! Malo sam ih doradila čokoladnom šlag kremom...ali i bez kreme su odlični. Recept mi je proslijedila frendica prije puuuno godina(točnije 6) ne znam od kud joj ;)

Potrebno vam je:
50 g šećera
1 vanilin šećer
100 g maslaca ili margarina
1 jaje
200 g čokolade za kuhanje
250 g glatkog brašna
1/2 praška za pecivo
1 žlica gorkog kakaa
200 ml mlijeka

Ovaj put sam stavila:
1 šlag krema s okusom čokolade
mrvice za posipanje

Za početak upalim pećnicu na cca 200°C.
Maslac, šećer i vanilin šećer dobro izmješati mikserom, dodati jaje i čokoladu koju ste otopili u pećnici koja se grije. Pomiješati brašno, prašak za pecivo i kakao i sve postepeno dodavati tekućoj smjesi.
Neki dodaju i cijeli prašak za pecivo, ali meni je to stvarno previše. Na kraju vam se Muffini bolje dignu, ali u tom slučaju imaju grozni okus praška koji nitko ne voli...
Smjesu lijevati u kalupe ili košarice. Znači, ne morate imati kalupe, dovoljne su vam papirnate košarice. Stavljajte po 2 i sipajte smjesu do pola, da vam se ne raziđu previše. Pecite cca 25 minuta.
Po želji u smjesu možete dodati neko voće, npr. višnje; komadiće čokolade...štogod! Stvar je ukusa i trenutnih želja. Nisam stavljala ništa jer sam s čokoladom bila na knap. Samo sam gore stavila šlag kremu(dakle šlag kremu ne kremu za kolače koju mi MM često donese ;)) i mrvice!
Ali i jednostavna smjesa, bez dodataka je ukusna!

Jednom sam računala: za pripremu i pečenje mi je trebalo manje od jedenog sata- dakle, krenite u akciju!
Ne znam jeste li primjetili, ali u DM-u ima ovih papirnatih, šarenih košarica i nisu skupe...

Evo još jednom fotke:

Muffini

A idući put stvarno ide Bubamara :))
- 23:28 - Komentari (15) - Isprintaj - #