Nešto se kuha!

Siječanj 2013 (2)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (2)
Rujan 2012 (3)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (4)
Svibanj 2012 (3)
Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (6)
Siječanj 2011 (1)

< ožujak, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Opis bloga
Nešto se kuha...a i pece!
Blog s detaljnim receptima za pripremu hrane. Jednostavno izvedivo cak i za one koji tek pocinju "ordinirati" po kuhinji!



Nešto se kuha

Promote Your Page Too






















S veseljem ću isprobati vaše omiljene recepte, samo ih proslijedite:

nestosekuha@gmail.com







Do sada smo već ponešto kuhali i pekli:

Jela od mesa
Čobanac
Lovački gulaš

Jela od povrća
Rižoto od poriluka
Pita od poriluka
Krem juha od graška
Zdravoseljačka salata
Francuska pita od povrća

Prilozi
Knedle od dizanog tijesta

Dizano tijesto
Peciva cvijetići
Buhtlice s parmezanom

Kolači od dizanog tijesta
Ferdinand kiflice
Krafne

Kolači
Brownie
Čokoladni muffini
Košarice s jagodama
Brzi kolač s marelicama i kupinama
Cupcakes s borovnicama
Čoko kolač za 3 minute
Pita od jabuka
Speculaas

Torte
Cheesecake light
Đurina torta
Kesten torta
Ferrero torta

Torte s fondantom
Rajska torta
Hello Kitty torta
Bubamara
Žabica

Nešto za klince
Rižoto za klince
Kroketi/ popečci sa sirom

Ostalo
Štrukle
Džem od jagoda





24.03.2012., subota

Đurina torta

Ovo je bila još jedna sladoled torta u nizu pa su je mamine kolegice s posla jednoglasno nazvale po restoranu iz kojeg je recept stigao. Već ste naučili da ja ne pravim ništa komplicirano :), a nadam se da će vam i ovo zvučati dovoljno fino da krenete u akciju.
I ovo je svakako dobar prijedlog za blagdane koji dolaze.
Znate kako to već ide: pratite upute, ako nešto nije jasno- slobodno pitajte.
Smjesa je za kalup promjera 26 cm:
BISKVIT
6 bjelanjaka
8 žlica šećera
1 vanilin šećer
4 žlice pekmeza od marelica
1 žlica oštrog brašna
2 žlice griza
5-6 dkg lješnjaka
krušne mrvice za posipanje
Dobro izraditi bjelanjke pa postepeno dodavati šećer i vanilin šećer. Nakon toga žlicu po žlicu pekmeza. Kad ste gotovi, ručno umiješjte smjesu brašna i griza.
Namastite pleh i samo okolo pospite mrvicama. Na dno stavite papir za pećenje i narežite lješnjake. Najprije kratko u pećnici zapecite lješnjake pa uspite smjesu od bjelanjaka. Pecite na temperaturi od 150° C. Kad se počne odljepljivati od pleha i kad se , na dodir, više ne lijepi za prste- gotov je. Pustite da se ohladi u plehu pa ga izvadite. Još ga ostavite parem 8 sati da odstoji pa filajte.
KREMA
6 žumanjaka
8 žlica šećera
1 vanilin šećer
1 vrećica praha pudinga od vanilije
2 žlice oštrog ili škrobnog brašna
5 dcl mlijeka
10 dkg margarina
10 dkg maslaca
4-5 banana
2 vrećice šlaga za ukrašavanje
Pjenasto umutite žumanjke, šećer i vanilin šećer, dodajte brašno, izmješajte. Postepeno dodajte kipuće mlijeko i kuhajte dok se ne zgusne. Ne morate kuhati na pari. Dovoljno je da kremu kuhate u posudi s debljim dnom na laganoj vatri. Ako vam se počne grudati, maknite s vatre i promiješajte pjenjačom. Kad se zgusne, gotovo je. Hladite mješajući da vam se ne stvori korica.
U hladno dodati prethodno izrađeni margarin i maslac. Meni je ovaj omjer najbolji. Svojedobno sam radila samo s maslacem, ali mi se krema sirila, a to baš i nije izgledalo najbolje.
Sami odlučite kako ćete staviti banane. Ja sam zadnji puta stavila trećinu kreme na biskvit, a u ostatak umješala kockice banane.
Napomena: kada filujete, biskvit okrećete naopako, tj lješnjaci moraju biti gore.
Ukrasite šlagom s dodacima po želji. I za sve one koji, kao ja, ne znaju ovi čokoladni šareni bomboni se nakon par sati počnu topiti. Dakle, oni idu netom prije posluživanja.

Zadnji put sam ju radila za 2 mala slatkiša, gore je jestiva pokrivka koju sam, naravno, naručila!
Evo kako je izgledala

Photobucket

Slijedeći put kuhamo lovački gulaš. Ostala sam vam dužna taj recept iz prošle sezone ;). Ide super sa knedlama od dizanog tijesta, također super prijedlog za svečani ručak!
Uživajte, puse!
- 06:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

14.03.2012., srijeda

Rajska torta

Pozdrav svima!
Evo me nazad nakon dugo, dugo vremena! Puno toga se dogodilo kod nas. Da skratim priču- naša obitelj se povećala, dobili smo bracu! Sve je prošlo u najboljem redu, osim što su me u početku hvatale mučnine i od same pomisli na hranu, pa mi je pisati o njoj bilo nezamislivo.
A mi smo stali na prvom rođendanu naše male princeze pa ću vam sad ispričati kako je Rajska torta postala Rajska livada.
Fenomenalna torta za koju je recept stigao iz Vinkovaca. Nije previše komplicirana za napraviti, a zasitna je, iako voćna. Ne morate ju niti posebno ukrasiti, ako ne želite (zato mi se posebno sviđa) i stvarno je ogromna.
No, ja sam ju morala posebno ukrasiti. Kad princeza slavi prvi rođendan to je poseban dan za sve pa si je mama dala truda i prvi put radila fondant smjesu...Vrlo hrabro! Zašto? Zato što fondant ne ide na torte tipa Rajska (sa šlagom i voćem), ne drži se u frižideru, a sve sam to radila. I torte je potrebno premazati s butter creamom ili marmeladom, čokoladom, nutelom...a to nisam znala. I zato što je moja sposobnost modeliranja- ne ravna nuli nego minus jedinici. Ipak, ako imate želju raditi s njim- samo naprijed. Svoje doživljaje s fondantom ću vam opisati vrlo brzo, u nekom od slijedećih postova . Ukratko, potrebno vam je samo malo dobre volje i vremena.
Hajdemo na Rajsku. Držite se napisanih uputa i pitajte ako nešto nije jasno ili nije dobro objašnjeno. Vidjet ćete da je skroz jednostavno i da ćete ju obožavati! Praviti, a i jesti!
Za ovu tortu vam ne treba kalup, osim da iscrtate kružnicu na pek papiru, ali za to možete koristiti i šestar. Dakle, za početak na pek papiru napravite 4 kruga promjera 26 cm.
Namirnice koje će vam trebati za kore:
25 dkg maslaca
20 dkg šećera
1-2 vanilin šećera
4 žutanjka
Dobro izmiješati gore navedeno te dodati:
25 dkg brašna
1 malu (najmanju koju imate) žličicu praška za pecivo.
Sve dobro izmješati i raspodijeliti na 4 već priređene kružnice. Smjesa će vam biti dosta gusta, možda malo rijeđa od one za pitu. U redu je, to tako mora biti. Bit će vam doduše problem razmazati ju, ali samo u početku. Na trećoj kori već ste stručnjak, ne brinite :). Kad ste sve fino razmazali izradite ona 4 bjelanjka koja su vam ostala, dodajte na početku malo soli. Razmažite ih po svakoj kružnici. Nemojte izigravati štrebericu kao ja drugi put pa svaki bjelanjak raditi posebno. To nije dobro. Bjelanjci su tu samo da povežu slijedeće:
7 dkg listića badema
3 žlice mljevenog šećera
1 vanilin šećera
1 žličica cimeta
sve dobro izmješajte i pospite po korama.
Svaku pecite cca 15 minuta na 200°C.
Krema:
20 dkg maslaca
4 žutanjka
20 dkg mljevenog šećera
1 vanilin šećer
Sve izraditi. Posebno još izraditi:
8 dcl slatkog vrhnja
pa dodati izrađenoj kremi. Pazite da ne preradite vrhnje. Čim se počne zgušnjavati- dobro je!
U sve dodati 50 dkg malina. Ili šumskog voća kako piše u receptu, ali s malinama je savršeno, drugo ne želim probati.
I ne pitajte me molim vas kako bi sve bilo da u koru stavite margarin umjesto maslaca, a biljni šlag umjesto vrhnja.
Ali reći ću vam- G R O Z N O!!!
Kora, krema, kora, krema....počinjete i završavate s korom! Najbolje je da nafilana odstoji 24 sata prije nego ju poslužite!


Photobucket

Zapravo sam već, zbog spomenutog stanja, odustala od fondanta, ali muž me svakih par sati pitao: "A nećeš ju ukrašavati?" onda sam 2 dana prije tražila boje, recept, sastojke...fruktozu sam našla u zadnji tren. 3 sata je trajalo samo ukrašavanje. Bila sam zgažena, ali isplatilo se. Slike su napravljene nakon 2 dana kad se smjesa već počela topiti od malina...but who cares?
Jako sam bila ponosna na sebe trudnu!

Photobucket

Već sam u startu bila svjesna da će se nazirati bademi, ali to me nije previse brinulo. Ako se i vi odlucite Rajsku oblagati fondantom evo par savjeta: na zadnju koru ne stavljajte bademe i voće ne stavljajte uz rub torte!

Za sve neupućene, ovo je janje (za maminu ovčicu)!

Photobucket

Jesam vam već rekla da mi je drago da se ponovno družimo? Evo sad jesam!
Puse!!

- 06:26 - Komentari (7) - Isprintaj - #