Nešto se kuha!

Siječanj 2013 (2)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (2)
Rujan 2012 (3)
Srpanj 2012 (5)
Lipanj 2012 (4)
Svibanj 2012 (3)
Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (2)
Ožujak 2011 (3)
Veljača 2011 (6)
Siječanj 2011 (1)

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Opis bloga
Nešto se kuha...a i pece!
Blog s detaljnim receptima za pripremu hrane. Jednostavno izvedivo cak i za one koji tek pocinju "ordinirati" po kuhinji!



Nešto se kuha

Promote Your Page Too






















S veseljem ću isprobati vaše omiljene recepte, samo ih proslijedite:

nestosekuha@gmail.com







Do sada smo već ponešto kuhali i pekli:

Jela od mesa
Čobanac
Lovački gulaš

Jela od povrća
Rižoto od poriluka
Pita od poriluka
Krem juha od graška
Zdravoseljačka salata
Francuska pita od povrća

Prilozi
Knedle od dizanog tijesta

Dizano tijesto
Peciva cvijetići
Buhtlice s parmezanom

Kolači od dizanog tijesta
Ferdinand kiflice
Krafne

Kolači
Brownie
Čokoladni muffini
Košarice s jagodama
Brzi kolač s marelicama i kupinama
Cupcakes s borovnicama
Čoko kolač za 3 minute
Pita od jabuka
Speculaas

Torte
Cheesecake light
Đurina torta
Kesten torta
Ferrero torta

Torte s fondantom
Rajska torta
Hello Kitty torta
Bubamara
Žabica

Nešto za klince
Rižoto za klince
Kroketi/ popečci sa sirom

Ostalo
Štrukle
Džem od jagoda





02.02.2011., srijeda

Cvjetići peciva iliti peci me, peci me!

Dragi moji,
evo me opet. Kao što rekoh, preporodio me DSL. Hrpu finih recepata sam našla na Coolinarici. Neke sam (pošteno) doradila,
ovaj sam doslovno prekopirala. Cvjetići stvarno izgledaju preslatko i naprosto vas zovu- peci me! Peci me!
Photobucket

Zar ne?
Najprije sam mislila napraviti svoje "uobičajeno" dizano tijesto pa samo odraditi cvjetiće, ali sam odustala. Bit će u nekoj drugoj kombinaciji. Moj muž i ja smo ludi za svim mogućim kiflicama, lopticama, buhtlicama...Usput, sigurno ste gledali večerašnji Dnevnik na Novoj- kruh poskupljuje pa je peći kruh, a i peciva, danas isplativije! Pa krenimo štedit ;)
(Muž će mi tako biti ponosan kad ovo vidi, napokon malo razmišljam o novcu :))

600g brašna(pola oštro pola glatko)
2/3 kockice svježeg kvasca
100 ml mlijeka
200 ml vode
6 velikih žlica jogurta
3 velike žlice ulja
1 čajna žličica soli(ne prepuna) ili po ukusu
1/3 čajne žličice šećera
Za premaz:
1 žumanjak
1 velika žlica mlijeka
sol, mak ili sezam za posipanje


Nema prevelike mudrosti, umlačite mlijeko razmrvite kvasac, dodajte ostatak namirnica i dobro izlupajte. Brašno sam ovaj put vagala kako bih vam dala što precizniji recept. Jer kao što piše tu sa strane...čak i za početnike :)
Lupati trebate dok tijesto ne postane glatko, odnosno dok se ne počne odvajati od kuhače. Kad se počne odvajati, onda još malo :( Nije tako strašno, ne bojte se! Ostavite ga na toplom da se udvostruči. I onda krenite. Nadam se da imate škare koje koristite samo u kuhinji. Ako ne, nabavite ih, krajnje je vrijeme:) I ja sam si ih nabavila baš zbog cvjetića(rekoh vam-peci me, peci me!) za svega15 kuna!
Tijesto je je uduplano. Istresite ga na pobrašnjenu podlogu, odvojite 10-tak kuglica(meni ispalo 11) i slažite na pleh obložen papirom za pečenje. Škarama zarezujte latice.
Photobucket

A možete si i čašicom za rakiju obilježiti sredinu. Što dublje zarezujete prena sredini, latice će biti izraženije. To mi je postalo jasno nakon što sam zgotovila. Blondie!
Nakraju ih premažite žumanjkom razmućenim s malo mlijeka, pospite sjemenkama po želji i sa malo soli.
Vjerujte, još je jednostavnije za napraviti nego što izgleda!<

Photobucket

Pustite cvjeteke da se odmaraju 10 do 15 minuta, a onda ih stavite u zagrijanu pećnicu. Ja sam svoju zagrijala na 220 C, ali moja je stvarno slaba. Mislim da je prosječnu pećnicu dovoljno ugrijati na 200 C. Pekla sam ih 25 minuta. Po meni su efektniji kad dobro porumene.

Photobucket

Ukoliko vas je četvero na ručku/večeri ili povećajte masu ili kupite kruha :) !

Ako vas Slavonka pozove na ručak, šanse su gotovo nikakve da prođete bez kolača pa tako u idućem postu završavam Trilogiju jednog ručka s Brownijem (na moj način)! Veselim se!


- 22:10 - Komentari (9) - Isprintaj - #