O MeN!:....

*20.12 pRiJe 17 GoDiNa Je DaN kAdA jE MaJkA pRvI pUt ČuLa NjEzIn UrLiKaVi GlAsIć I tAdA sU sVi ZnAli Da ćE bIt LuDo DiJeTe
*JaKo Je TvRdOgLaVa I hIpErAkTiVnA
*OnA jE sReTnO dIjEtE...
*ŽiVoT PrOvOdI VaNi i LuDuJuĆi OsIm Ako Je U kAzNi
*ŽiVi U OsIjEkU u RtF
*ZaVrŠiLa Je OsNoVnU ŠkOlU(FiLiPoViĆkU) i UpIsAlA tEhNoLoŠkU ŠkOlU Za KoZmEtIčArKu
*VoLi JeSti ČoKoLaDu I oBoŽaVa LiZaLa KoJa BoJaJu JeZik
*VoLi ŠaReNe StVaRi
*VoLi SpAvAt, JeSt I LjEnČaRiT
*VoLi ŽiVcIrAtI sTaRcE
*VoLi IzLaSkE
*VoLi NaRuKvIcE i PrStEnJe
*VoLi SvOjE DrUšTvO
*ObOžAvA MoToRe…
*ObOžAvA SvE šTo Je LuDo I nE mOgUćE
*Ne MoŽe BeZ kOmPa, MoBiTeLa, SvOjIh StArKi, NaRuKvIcA i GlUpOsTi
*Ne VoLi LaŽlJiVcE, uMiŠlJeNe LjUdE i pReSeRaNtE
*Ne VoLi UčItI, SpReMaT i OnO šTo Se NjOj Ne SvIđA
..SlUšA SaVjEtE pRiJaTeLja…I sVe ŠtO jOoOoj Se SvIdI...

ewo par linkića i slikica....=P

..Dora..
..IVAN..
..Tina..
...Andrea..
...Mimi..
...Cruella...

Image and video hosting by TinyPic

kostur by: lilbutevil


šta drugi govore

Opis bloga

...˘˘°°ž!v0t jedne t!nejdzer!ce°°˘˘
....


<
Image Hosted by ImageShack.us
Ulicom idu ljudi razni, a sve pogledi prazni
Nema ljubavi misle da mrznja ih cini snaznim
A ja se borim sa emocijama svojim
Da i dalje volim, da ne postanem ko oni..

Image Hosted by ImageShack.us
I gdje je sretan kraj Boze snage jos mi daj
Ja ne mogu vise znaj ja ne poznajem taj raj
Pomozi mi Boze evo opet sam ga sanjo
Uzeo si ga premladog znas da za njega bih strado


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ako ti gorko zaplace oko,
ako te netko povrijedi duboko,
ako ti ikad zadrhti dusa,
ako nema tko da te slusa,
ako ikad vrisnes u snu nazovi me
i JA BIT CU TU.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja znam da nemam
vise prava na tebe,
al ipak ne mozes
mi uzeti snove.
U snovima te imam
samo za sebe
i ne dajem te nikome!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ako nekog volis,voli ga polako
Jer sve sto je brzo ide naopako
Ljubav koja brzo plane,brzo se i gasi
A ona sto lakse tinja,vjecno zivot krasi!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Volim tebe i tebe hocu,
o tebi sanjam i danju i nocu,
kao da si stigo iz neke price
jer svi moji snovi na tebe lice.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nemoj nikada nikome reci
da je postojala jedna mala...
Da je bila tvoja...
I sve ti dopustala...Sve ti dala...
Nemoj nikome nikada reci
da si otišao iz njenog života
kao tama...
Nemoj im priznati nikad
da je mala ostala sama...
Nemoj nikome nikada reci
da je plakala i patila...
Da si maloj znacio...
A nije te vratila...
Nemoj nikome nikada reci
da je ponos unistio sve...
Tko zna hoce li opet biti sretna...
Nemoj nikome reci...
Molim te...
Nemoj nikome nikada reci
Da mala je trebala te...
I da je mala bojala se
svega cega bojis se...
I kada gledas malu...
Ona gleda te...
I kada druge te zele...
Ona neda te...
Nemoj nikome nikada reci
da su ti govorili
da za tu malu nisi...
I nemoj im nikada reci
da su je pitali...
'Zaljubljena ti si?' .
Nemoj nikome nikada reci
Da im je morala reci NE...
Nemoj nikome nikada reci
da bio si joj sve...
I nemoj im reci
kako bile su teske noci te
kada si maloj ulazio u sne...
Kada je bila sigurna da
Trebaš je...
A ti si bio sretan,
Nisi znao za puteve tuge...
Nemoj nikome nikada reci
da njene noci bile su duge...
Nemoj im reci
da je mala zbog tebe sve izgubila...
Jer...Bila je sretna kad te poljubila...
I nemoj nikada nikome reci
da si malu volio bar malo...
Da si ju za oprost molio...
Samo im reci
"zaliti necu..."
Ali,nemoj nikada nikome reci
da nakon svega...
Mala želi ti srecu...
I želi te bar kao prijatelja,
Želi da kazes joj sve...
Nemoj nikada nikome reci
da mala nije mogla
tebi reci ne...
I nemoj im reci
da mala jos uvijek
zbog tebe diše...
Da mala zbog tebe umire
I zbog tebe stihove pise...
Nemoj nikome nikada reci
Da mala zbog tebe sja...
I nemoj im reci
da ta mala sam ja°°...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nikad ne reci da si sretan
kad si tužan.
nikad ne reci da se osjećaš dobro
kad se osjećaš loše
.nikad ne reci da si usamljen
dok ja još postojim...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Hvala ti za radost,
srecu i smijeh,
hvala ti za utjehu
i svaki skriveni grijeh,
hvala ti za rijec sto i suze brise,
jer takav se prijatelj radja jednom i nikad vise!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja SaM Ti PrIjAtElj,
KaD Ti LoŠe KrEnE,
kAd NaPuStE tE sVi,
PoTrAžI mEnE.
SvJeTlO u MrAkU,
TvOjA sAm SjEnA,
vJeRnI PrIjAtElj,
Za SvA vReMeNa!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Ako me voliš,
ne pričaj nikome.
Ako me želiš,
ne daj me nikome.
Ako me ljubiš,
ljubi me nježno.
Ako nijedno od toga
nije vrati mi srce OPROŠTENO TI JE!!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kad 1000 godina prodje
i slova izgube boje,
vidjet ces samo potpies
a neces znati ko je,
da me se sjetis ja te ne zaduzujem,
ti me zaboravi ako to zasluzujem...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...iz očiju suze kaplju,
usne ime tvoje šapuće,
a srce boli stoga što te
ludo voli....


Image Hosted by ImageShack.us
Javljamo Vam se
iz Ureda za nedostajanje.
Trenutačno strašno nedostajete
jednoj osobi,
pa Vas molimo da se javite
barem jednom porukom..


Image Hosted by ImageShack.us
Ako umre ljubav,
umiru i snovi,
ni camac bez vodene
ne moze da plovi..
Kao nebo bez sunca,
kao mjesec bez noci,
ja bez tebe nikad necu moci!

Image Hosted by ImageShack.us
Ja ti nudim ljubav,
ja ti nudim sreću,
nemoj se uplašiti,
prevarit te neću.
Ja ti pružam ruke,
ja ti pružam sebe,
a ostalo zavisi od tebe


Image Hosted by ImageShack.us
I kad nas tisuce kilometara
budu razdvajale,
kad najmanje mislis na mene,
moje oci ce gledati u daljinu i vidjeti samo tebe.

Image Hosted by ImageShack.us
Daleko si voljena moja,
duge su mi tamne noci,
ali ljubav snagu mi daje
da izdrzim u samoci.
Daljina nas dijeli,
ljubav nas spaja,
tesko je bez tvog zagrljaja.

Image Hosted by ImageShack.us
Ljubav su mora,
ljubav su neba,
ljubav je sve sto ljudima treba,
ljubav je potok sto tece iz raja,
a poljubac je putic sto dva srca spaja...

ewo par slikica koje sma ja napravila
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kao more sto se njise, kao kapi kise, kao vjetar sto lagano puse, kao zaljubljene duse, kao sto srce voli i za ljubav moli, kao sto sunce sja, tako te volim ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kazi mi sad, mili moj, zasto je tuzan pogled tvoj, za kim tvoje srce pati hoces li mi svoju ljubav dati. Dok u noci oganj gori, sjeti se dragi, neko te VOLI.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Koliko prozora ima dvor, koliko iglica ima bor, koliko zvjezdica na nebu sja, toliko te volim ja!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ljubav je kao dupin sto se obasjan mjesecinom kupa u toplini tvojih ociju. Zato ih nikada nemoj sklopiti, jer kazu da dupini umiru u tami.

Image Hosted by ImageShack.us

Mjesec je pao, ja sam zaspao, ali tvoj zagrljaj nisam osjetio! U tudjini dusa mi sada zebe, jer ce jutro svanuti bez tebe!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nikad ne reci da si sretan kad si tužan.nikad ne reci da se osjećaš dobro kad se osjećaš loše.nikad ne reci da si usamljen dok ja još postojim...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ljubav su mora, ljubav su neba, ljubav je sve sto ljudima treba, ljubav je potok sto tece iz raja, a poljubac je putic sto dva srca spaja...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Volim tebe i tebe hocu, o tebi sanjam i danju i nocu, kao da si stigla iz neke price jer svi moji snovi na tebe lice.

Image Hosted by ImageShack.us
Jedan savijet...CUVAJ SE... Jedna molba... NE MIJENJAJ SE... Jedna zelja... NE ZABORAVI ME... Jedna laz... NE VOLIM TE... Jedna istina... NEDOSTAJES MI...

Image Hosted by ImageShack.us
Kad se noc spusti i prekrije prozor tvoj, po nebeskoj pomrcini poljubac ti saljem svoj. Nek poljubac stigne tamo gdje ne mogu ja. Tiho ti sapne: Mislim na tebe ja!

Image Hosted by ImageShack.us
Kad nas tisuce kilometara razdvoje i kad najmanje mislis na mene, moje oci gledaju u daljinu i traze samo tebe.



utorak, 08.09.2009.

Ovaj osmijeh na mom licu to je vaših ruku djelo..

Odakle početi nakon toliko proteklog vremena.. pa da.. sjetila se da bi mogla nekoliko slova podjeliti s vama.. da bi mogla ostaviti još koji doživljaj, osjećaj… i razmišljanje..! Prvenstveno zbog toga ovaj blog nije obrisan.. (: . heh već imam neki osjećaj da mi dosta stvari sjedi na duši koje treba iznjeti… ovaj puta ne imenujem osobe ni nista ali prepoznat ce se same..pa odakle početi..
eo ovako.. nakon duze vremena ostvarila mi se jedna dugo očekivana želja.. možda to i nije bila samo želja.. nego nadanje.. iščekivanje.. slutnja.. i sad je napokon došlo na svoje.. upoznah predivnu osobu.. koja je i do sada živjela u meni.. samo negdje podalje.. negdje sastrane.. kako bi rekli tako blizu a tako daleko.. :( .. možda je sada napokon ispunjena ona praznina u mom srcu.. neki maleni dio koji je stajao po strani ali je uvijek čuvao mjesto baš za tu osobu.. i sta sad.. sve je lijepo.. divno, krasno.. rijetko to mogu reći ali meni potpuno savršeno.. a i dalje nešto ne štima.. i dalje nešto stoji ne rješeno.. možda di su nestale sve te godine.. di je otišlo svo to vrijeme koje smo proveli razdvojeni.. i ko je sada zbog toga svega kriv.. ali zar je važno ko je kriv kad se već sve to desi.. :( .. i znam da se vrijeme ne može vratit.. ali i dalje mi ostaje u beskonačnost postavljati neka pitanja koja uopće nemaju nikakog smisla.. jer zapravo na njih ne mogu dobiti odgovor.. možda ga ni ne želim.. ali iznova se u meni budi nešto.. što mi neda mira da sve bude lijepo kako bi zaprave trebalo bit.. ali pustim sve neka ide kako mora jer mi ne vrijedi sjediti satima, razbijati glavu nekim glupim stvarima kad s time neću ništa promjeniti .. nista se neće vratiti.. i zato se trudim da ovo vrijeme bude lijepo.. da se nadoknade sve protekle godine… ali to je jakooo teško… gotovo ne moguće.. i uvijek u glavi postoji misao da se sve događa s nekim razlogom..i da je valjda tako moralo biti.. ali nijeeee moraloooo.. moglo je i drugačije.. moglo je ljepše.. :( .. sretna sam što je barem lijepo završilo.. tj bolje rečeno predivno započelo.. valjda je ovo lijepi početak neke nove priče.. novog druženja.. ludovanja izlazaka.. možda je to još jedno poglavlje mog života.. ali ovaj put lijepo i veselooo.. (: .. i znaj sretna sam što je sve ovako kako je.. i što te imam tu kad samo poželim s nekim popričati.. što imam živahnu budilicu ujutro i što se sretna dižem iz kreveta.. što imam nekoga ko će doći po mene odfurat me malo išprdat i opet veselu vratiti kući.. :P .. i znaš.. bio si uvijek tu negdje.. ali sada si zapravo ovdjee.. i želim da ostaneš.. da budeš uvijek tu blizu.. i da se više ne mora reci tu si ali te zapravo nema.. i da.. sve priče što sam čula nikad mi nisu bile važne.. heh nije to bilo nista posebno.. ali nikad nisam htjela sudit jer te nisam poznavala.. i zaprave možda nekad krivim sebe što se ranije nismo sreli ali onda skontam da nema smisla.. da očito nisam mogla ništa.. i uvijek sam mislila da si dobar .. da si možda drugačiji od ostalih.. i to si sada potvrdio.. potvrdio si svime što si do sada napravio za mene.. za nas( seku i ostale) .. i hvala ti za sve.. i ne moraš biti nešto posebno .. ne moraš glumiti ništa.. samo budi to što jesi.. jer si predivna osoba.. rekla sam to 100 puta i ako treba ponovit ću još toliko.. i znaj da možeš računati uvijek na nas.. znaš sigurno na koga mislim kad izgovorim tu riječ NAS.. jer vjerujem da bi se zasigurno složili s ovime..i još nešto.. bilo mi je predivno0 svo ovo vrijeme.. zajednička popodneva..večeri..kave..izlasci.. obilaženja parkirališta..posjet rodbini..:P..i vrtenja u krug na kružno0om..(: smijurenja i sjećaš se onoga.. ponesi majicu bit će ti hladno0..i na kraju si bio u pravu..(: da bilo je lijepo tj predivno0 i na tom ti još jednom hvala ( : .. laaav juuuu… <3

Image Hosted by ImageShack.us

U drugom dijelu.. pronaći će se dvije osobe.. dvije predivne osobe.. koje ne poznam tako dugo.. ali dovoljno da su postale dio mene.. (: ..
Znaš prijatelju.. sve je počelo onoga dana kad si me bzvz dodao na msn u onom grupnjaku.. sta si pomislio toga dana?? Vidi ženska je pa nek se nađe.. :P .. neka.. vidiš samo taj trenutak.. ta sekunda ili dvije koliko je trebalo da stisneš desni klik i dodaj presudilo je našem prijateljstvu.. počelo je dopisivanjem.. pa susret na trgu.. i pretvaralo se u predivno prijateljstvo0.. nešto što bi moglo potrajati.. i sjećaš se onih zimskih dana.. od 8 do pola 10..??? sjećaš se onih ćoši i zime.. sjećaš se svih nebuloza i nadimaka s msn-a??? bilo je predivno .. barem meni.. i znaj.. tu sam da ti budem prijateljica.. da ti budem podrška.. ruka kad trebaš ustati..rame kad trebaš zaplakat.. ne želim biti samo slučajni prolaznik u tvom životu.. ne želim biti samo tvoj poznanik ili prijatelj s kojim ćeš se moći samo smijati i zafrkavati a kad ti zatreba pomoć da me nema nigdje.. to nije prijateljstvo.. prijatellj je tu i kad se smijaš i kad plačeš.. i kad ti treba neko samo za šprdnju ali i da ti pomogne.. i znaj.. još uvijek u sebi čuvam one razgovore..bizončino.. i ti si zločesti dečko.. još uvijek se prisjećam onog prvog izlaska kad sam mislila u jbt veliki dečko i one cijevi od klime.. (: .. sve to još živi u meni.. i znaš zaboljelo je ono kad si rekao odlazim(nije važno di..znaš ti.. ;) ).. heh i nadala sam se ja da se od toga neće ništa dogoditi.. ali sam te i podržavala.. tvoja je želja i ako si ti sretan onda sam i ja.. i jednom će bit sigurno0.. jednom ćeš uteć ali ne ideš na kraj svijeta.. bit ćeš tu negdje.. samo malo rijeđe.. i kad kažem ljutim se zbog toga.. lažeeem, ne ljutim see.. samo se bojim da više ništa neće biti ko što je bilo i kao što je sada.. da ćemo se možda udaljiti.. ali znaj prijatelju sta god bilo.. previše mi značiiiiš… i cjenim naše prijateljstvo0..<3
eh da tu se nastavlja priča i na jednu djevojčicu.. s kojom sam provela predivnu godinu života.. i isto sjećanja.. izlasci.. tulumarenje.. malena sjećaš se kopike?? .. tramvaja koji ima naljepnicu iz vana..?? bastiona i drugih sranja.. (: .. sjećaš se onih poruka.. di si prase jedno otišla si bez mene.. (: .. onih sladoleda..stričeva i japanki… to si upamtila sigurno0.. ako nisi.. pregledaj one slikice naše.. iz parka.. pregledaj sve one gluposti što smo izvodile.. možda su to samo sitnice ali nama je bilo nešto veliko.. i znaš sad imamo jednu veliku prepreku .. i prelazimo preko nje.. ali više nije kao što je bilo.. :( .. više nije tako lijepo.. što ne znači da kasnije neće biti.. ali znaš malena to je bila najljepše vrijeme s tobom.. to je bio život.. (: .. možda je završilo loše s tvoje strane.. ali meni je bilo lijepooo.. tj ne lijepo nego predivno0o0o0o.. i znaš.. kad se nismo čule duže.. javila si mi se nakon nekog vremena jer si bila tužna.. jer ti je trebao onda neko ko će ti pomoći.. i nisi znala šta ćeš .. bilo mi je drago što si mene izabrala.. što smo se znale smijati ali i naći utjehu kad nam je to trebalo.. i sta god bilo ono što smo nas dvije proživile nije zaboravljivo0..<3<3

Image Hosted by ImageShack.us

i šećer na kraju.. 3 dečka.. divna.. sjajna.. predivna.. 3 dugogodišnja prijatelja.. prijateljstva koja traju 13.. i 9 godina.. heh da.. bilo je lijepo.. i još uvijek je.. svi naši izlasci i ludorije.. briga prema znakovima i cvijeću ispred bakine kuće.. sve one šetnje i vožnje tramvajem.. sve one pizdarije i zadirkivanja..ona kupanja u fontani xD .. ma jednostavno predivno0.. i hvala vam što ste tu kad vas trebam.. što mogu računati na vas uvijek.. hvala vam što me čuvate kad idemo van jer ja budem jedina cura u društvu.. (: ma jednostavno rečeno hvala vam što postojiteee.. i da.. ne zaboravite.. moa mama vam vjeruje.. (: …

Image Hosted by ImageShack.us

Mislim da ću s ovim završiti.... i nije mi važno da puno ljudi to pročita.. neka samo vide ove osobe o kojima se radi.. ne moraju čak ni oni.. ja jednostavno nisam mogla otići spavaati dok nisam ovo napisala.. legla sam al me kopalo0o.. ima još dosta lijepih stvari za napričat.. ali to ćemo sljedeći put.. mislim da je i ovo bilo previše… Laku noć.. do sljedećeg susreta… (: (:



Image and video hosting by TinyPic IzJasNi sE:) (22) Image and video hosting by TinyPic PriNtAj(znam da neceš:) Image and video hosting by TinyPic *OsVježi bLog* Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.