O MeN!:....

*20.12 pRiJe 17 GoDiNa Je DaN kAdA jE MaJkA pRvI pUt ČuLa NjEzIn UrLiKaVi GlAsIć I tAdA sU sVi ZnAli Da ćE bIt LuDo DiJeTe
*JaKo Je TvRdOgLaVa I hIpErAkTiVnA
*OnA jE sReTnO dIjEtE...
*ŽiVoT PrOvOdI VaNi i LuDuJuĆi OsIm Ako Je U kAzNi
*ŽiVi U OsIjEkU u RtF
*ZaVrŠiLa Je OsNoVnU ŠkOlU(FiLiPoViĆkU) i UpIsAlA tEhNoLoŠkU ŠkOlU Za KoZmEtIčArKu
*VoLi JeSti ČoKoLaDu I oBoŽaVa LiZaLa KoJa BoJaJu JeZik
*VoLi ŠaReNe StVaRi
*VoLi SpAvAt, JeSt I LjEnČaRiT
*VoLi ŽiVcIrAtI sTaRcE
*VoLi IzLaSkE
*VoLi NaRuKvIcE i PrStEnJe
*VoLi SvOjE DrUšTvO
*ObOžAvA MoToRe…
*ObOžAvA SvE šTo Je LuDo I nE mOgUćE
*Ne MoŽe BeZ kOmPa, MoBiTeLa, SvOjIh StArKi, NaRuKvIcA i GlUpOsTi
*Ne VoLi LaŽlJiVcE, uMiŠlJeNe LjUdE i pReSeRaNtE
*Ne VoLi UčItI, SpReMaT i OnO šTo Se NjOj Ne SvIđA
..SlUšA SaVjEtE pRiJaTeLja…I sVe ŠtO jOoOoj Se SvIdI...

ewo par linkića i slikica....=P

..Dora..
..IVAN..
..Tina..
...Andrea..
...Mimi..
...Cruella...

Image and video hosting by TinyPic

kostur by: lilbutevil


šta drugi govore

Opis bloga

...˘˘°°ž!v0t jedne t!nejdzer!ce°°˘˘
....


<
Image Hosted by ImageShack.us
Ulicom idu ljudi razni, a sve pogledi prazni
Nema ljubavi misle da mrznja ih cini snaznim
A ja se borim sa emocijama svojim
Da i dalje volim, da ne postanem ko oni..

Image Hosted by ImageShack.us
I gdje je sretan kraj Boze snage jos mi daj
Ja ne mogu vise znaj ja ne poznajem taj raj
Pomozi mi Boze evo opet sam ga sanjo
Uzeo si ga premladog znas da za njega bih strado


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ako ti gorko zaplace oko,
ako te netko povrijedi duboko,
ako ti ikad zadrhti dusa,
ako nema tko da te slusa,
ako ikad vrisnes u snu nazovi me
i JA BIT CU TU.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja znam da nemam
vise prava na tebe,
al ipak ne mozes
mi uzeti snove.
U snovima te imam
samo za sebe
i ne dajem te nikome!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ako nekog volis,voli ga polako
Jer sve sto je brzo ide naopako
Ljubav koja brzo plane,brzo se i gasi
A ona sto lakse tinja,vjecno zivot krasi!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Volim tebe i tebe hocu,
o tebi sanjam i danju i nocu,
kao da si stigo iz neke price
jer svi moji snovi na tebe lice.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nemoj nikada nikome reci
da je postojala jedna mala...
Da je bila tvoja...
I sve ti dopustala...Sve ti dala...
Nemoj nikome nikada reci
da si otišao iz njenog života
kao tama...
Nemoj im priznati nikad
da je mala ostala sama...
Nemoj nikome nikada reci
da je plakala i patila...
Da si maloj znacio...
A nije te vratila...
Nemoj nikome nikada reci
da je ponos unistio sve...
Tko zna hoce li opet biti sretna...
Nemoj nikome reci...
Molim te...
Nemoj nikome nikada reci
Da mala je trebala te...
I da je mala bojala se
svega cega bojis se...
I kada gledas malu...
Ona gleda te...
I kada druge te zele...
Ona neda te...
Nemoj nikome nikada reci
da su ti govorili
da za tu malu nisi...
I nemoj im nikada reci
da su je pitali...
'Zaljubljena ti si?' .
Nemoj nikome nikada reci
Da im je morala reci NE...
Nemoj nikome nikada reci
da bio si joj sve...
I nemoj im reci
kako bile su teske noci te
kada si maloj ulazio u sne...
Kada je bila sigurna da
Trebaš je...
A ti si bio sretan,
Nisi znao za puteve tuge...
Nemoj nikome nikada reci
da njene noci bile su duge...
Nemoj im reci
da je mala zbog tebe sve izgubila...
Jer...Bila je sretna kad te poljubila...
I nemoj nikada nikome reci
da si malu volio bar malo...
Da si ju za oprost molio...
Samo im reci
"zaliti necu..."
Ali,nemoj nikada nikome reci
da nakon svega...
Mala želi ti srecu...
I želi te bar kao prijatelja,
Želi da kazes joj sve...
Nemoj nikada nikome reci
da mala nije mogla
tebi reci ne...
I nemoj im reci
da mala jos uvijek
zbog tebe diše...
Da mala zbog tebe umire
I zbog tebe stihove pise...
Nemoj nikome nikada reci
Da mala zbog tebe sja...
I nemoj im reci
da ta mala sam ja°°...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nikad ne reci da si sretan
kad si tužan.
nikad ne reci da se osjećaš dobro
kad se osjećaš loše
.nikad ne reci da si usamljen
dok ja još postojim...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Hvala ti za radost,
srecu i smijeh,
hvala ti za utjehu
i svaki skriveni grijeh,
hvala ti za rijec sto i suze brise,
jer takav se prijatelj radja jednom i nikad vise!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja SaM Ti PrIjAtElj,
KaD Ti LoŠe KrEnE,
kAd NaPuStE tE sVi,
PoTrAžI mEnE.
SvJeTlO u MrAkU,
TvOjA sAm SjEnA,
vJeRnI PrIjAtElj,
Za SvA vReMeNa!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Ako me voliš,
ne pričaj nikome.
Ako me želiš,
ne daj me nikome.
Ako me ljubiš,
ljubi me nježno.
Ako nijedno od toga
nije vrati mi srce OPROŠTENO TI JE!!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kad 1000 godina prodje
i slova izgube boje,
vidjet ces samo potpies
a neces znati ko je,
da me se sjetis ja te ne zaduzujem,
ti me zaboravi ako to zasluzujem...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...iz očiju suze kaplju,
usne ime tvoje šapuće,
a srce boli stoga što te
ludo voli....


Image Hosted by ImageShack.us
Javljamo Vam se
iz Ureda za nedostajanje.
Trenutačno strašno nedostajete
jednoj osobi,
pa Vas molimo da se javite
barem jednom porukom..


Image Hosted by ImageShack.us
Ako umre ljubav,
umiru i snovi,
ni camac bez vodene
ne moze da plovi..
Kao nebo bez sunca,
kao mjesec bez noci,
ja bez tebe nikad necu moci!

Image Hosted by ImageShack.us
Ja ti nudim ljubav,
ja ti nudim sreću,
nemoj se uplašiti,
prevarit te neću.
Ja ti pružam ruke,
ja ti pružam sebe,
a ostalo zavisi od tebe


Image Hosted by ImageShack.us
I kad nas tisuce kilometara
budu razdvajale,
kad najmanje mislis na mene,
moje oci ce gledati u daljinu i vidjeti samo tebe.

Image Hosted by ImageShack.us
Daleko si voljena moja,
duge su mi tamne noci,
ali ljubav snagu mi daje
da izdrzim u samoci.
Daljina nas dijeli,
ljubav nas spaja,
tesko je bez tvog zagrljaja.

Image Hosted by ImageShack.us
Ljubav su mora,
ljubav su neba,
ljubav je sve sto ljudima treba,
ljubav je potok sto tece iz raja,
a poljubac je putic sto dva srca spaja...

ewo par slikica koje sma ja napravila
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kao more sto se njise, kao kapi kise, kao vjetar sto lagano puse, kao zaljubljene duse, kao sto srce voli i za ljubav moli, kao sto sunce sja, tako te volim ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kazi mi sad, mili moj, zasto je tuzan pogled tvoj, za kim tvoje srce pati hoces li mi svoju ljubav dati. Dok u noci oganj gori, sjeti se dragi, neko te VOLI.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Koliko prozora ima dvor, koliko iglica ima bor, koliko zvjezdica na nebu sja, toliko te volim ja!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ljubav je kao dupin sto se obasjan mjesecinom kupa u toplini tvojih ociju. Zato ih nikada nemoj sklopiti, jer kazu da dupini umiru u tami.

Image Hosted by ImageShack.us

Mjesec je pao, ja sam zaspao, ali tvoj zagrljaj nisam osjetio! U tudjini dusa mi sada zebe, jer ce jutro svanuti bez tebe!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nikad ne reci da si sretan kad si tužan.nikad ne reci da se osjećaš dobro kad se osjećaš loše.nikad ne reci da si usamljen dok ja još postojim...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ljubav su mora, ljubav su neba, ljubav je sve sto ljudima treba, ljubav je potok sto tece iz raja, a poljubac je putic sto dva srca spaja...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Volim tebe i tebe hocu, o tebi sanjam i danju i nocu, kao da si stigla iz neke price jer svi moji snovi na tebe lice.

Image Hosted by ImageShack.us
Jedan savijet...CUVAJ SE... Jedna molba... NE MIJENJAJ SE... Jedna zelja... NE ZABORAVI ME... Jedna laz... NE VOLIM TE... Jedna istina... NEDOSTAJES MI...

Image Hosted by ImageShack.us
Kad se noc spusti i prekrije prozor tvoj, po nebeskoj pomrcini poljubac ti saljem svoj. Nek poljubac stigne tamo gdje ne mogu ja. Tiho ti sapne: Mislim na tebe ja!

Image Hosted by ImageShack.us
Kad nas tisuce kilometara razdvoje i kad najmanje mislis na mene, moje oci gledaju u daljinu i traze samo tebe.



subota, 31.05.2008.

Ja ne znam kako da ti kažem da te volim...sto puta sam htio ali ne ide...ewo ti život, duša sve , ali reći volim te pravom muškarcu to su dvije riječi najteže =P

heeey piplsii...^^ pa ewo i mene malo..=P.......došla sam napisati new post jel je već stvarno krajnje vrijeme..hvala svima na komovima iz prošlog posta i na podršci i uputstvima xD..stvarno vam svima puno0o0o0o hvala.......ewo ja se malo prije vratila s brzdeja.......bila sam kod sestrine kumice =P....
....bilo super ma svi su tak0 otkačeni ma super su....što se tiče mene....moglo bi se reći da sam bolje od prošlog posta...a u nekom smislu opet i nisam...i kad mislim da neke stvari ne mogu biti gore pokaže se upravo suprotno...da ima još goreg od trenutnog....ali čekam da se nešto desi čekam preokret...xD....valjda će sve uskoro doći na svoje...živim za kraj škole...i onda negdje u srednju...uff uff ima tu dpsta planova ali još ništa nije sigurno..tako da ćemo sve još vidjeti kako će biti i šta...bilo je provala što se tiče naših budućnosti.... pa sam na kraju ispala predozirana manekenka xD ali brzo smo to riješili...što se hoće može se...=)....idem dalje....s drugima bez drugih...kako kad....pokušavam nekako pomažem kom stignem i opet na kraju nešto ispadne super a s nečije strane opet ne valja... ako ne valja sada neće nikad ni valjati...trudim se ko budala..da bi pomogla...da bi uspjela nekoga barem malo podići na noge kao što bi ljudi rekli...i onda opet sve ispadne krivo ispadnem ja ta koju je briga...ali to je samo sa strane nekih ljudi...i žao mi je...ali eto valjda će biti bolje...novi post ću najvjerojatnije pisati kad završi škola...u školi ludnica odgovaranja testovi a meni se tak ništa nedaaaa....al šta ću morat ću zapet sad još na kraju.... i onda valjda u tehnološku... pa nakon toga kako planiram u Zagreb...
...doće vrijeme rastanka sa osnovnom...neće bit lako sigurno...
...sa svima sam bila pre dobra i super...ali eto vrijeme je da krenemo svojim putem...sad će se tek pokazati ko su pravi prijatelji...
....nemam baš inspiracije neda mi se pisati...ewo sjedim i slušam glazbu...razmišljam lete mi misli okolo...i samo se nadam da će se valjda i nešto lijepo dogoditi =) ...nada umire posljednja =) ....
...ajde idem ja sada...i uživajte mi...volim vas sve puno0o0o0o...poZzZzz kIsSsSSsS....XxXxUtEkLaXxXxxX

Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 14.05.2008.

Dušu sam potrošila zbog toga ne žalim..sve sam svoje prošla bezbroj prečica do sna bezbroj sljepih ulica, srce se umorilo i ne znam što ću s njim u šta sam se pretvorila...sretna ili ne sretna ja samo jedno znam...

Izgubljena među milijunima nepoznatih ljudi...natjerana da hodam nepoznatim putem...uplašena i ostavljena sa svih strana...jednostavljo usamljena na ovoj planeti...bez riječi podrške...bez nekoga ko će mi čuvati leđa...ko će čvrsto stajati iza mene...umorna od svega...ne nalazim više prave puteve...svaki moj postupak je krivi...tu sam za druge...da drugi imaju podršku, da drugi imaju pomoć, da se drugi osjećaju sretnije i sigurnije, da jednostvano znaju da imaju nekog kraj sebe...a di sam ja?? di su moji snovi?? moje želje??moja proživljavanja i problemi?? jednostvano sve samo ostaje...ništa se ne riješava...samo se pokrije...i kasnije opet se sve vrati...sretna zbog malih stvarčica...i onda ta sreća traje sat dva i samo nestane...nekad satima sjedim i gledam u jednu točku...ne znam kako dalje..mislim da svaki moj sljedeći korak će bit krivi...da svaka moja iduća odluka neće vrijediti...i onda ostanem izgubljena, uplašena, jednostvano prepuštena sama sebi...pokušavam ići dalje...nekad jednostvano više ne mogu...nemam snage...sve to samo nestane...i koliko god sretno izgledala...nije uvijek tako...osmijeh na licu a srce i duša pate...jednostvano je tako...i držim se...idem dalje...guram...i onda odjednom samo posustanem...i onda je svima čudno...čudno što nekom tako sretnom treba pomoć...što nekom tako pričljivom i razigranom treba zabava,razgovor....i onda samo idem dalje..bez da išta kažem..bez da tražim nešto...živim samo za drugi dan...bez ikakvog cilja bez ičega...raspoloženje mi se mjenja...sretna tužna sretna tužna...mjenja se u roku od sekunde...i onda zbunjena idem dalje...ne znam što napraviti kako postupati...u strahu da me ne napuste i najdraže osobe...u strahu od gubljenja nekog ili nečeg što volim...do čega mi je stalo...do osoba i stvari bez kojih nebi mogla dalje i onda opet ostanem...jedina na velikoj kugli okružena sa milijun nepoznatih ljudi hladnih pogleda bez imalo želje i volje za nečim... VI ste razlog što postojim VI ste razlog što sam tu...vi me držite iznad vode vi ste mir na jastuku...kad mi dođe da se predam VI ste razlog što se nedam!!

Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 04.05.2008.

Odlaziš...ja znam da sutra odlaziš i ako već me ne voliš obriši suze ove srušio si zadnje snove moje...

Hey piplsi..=P...pa di ste vi meni???rofl pa stigla sam i ja nakon otprilike mjesec dana...uf uf puno se toga izdogađalo od prošlog posta...i znam da će zato ovaj post bit malo duži al probat ću ja to skratit kolko mogu,,,dead ...prošla dva posta mogli ste čitati da sam bila koma...da nisam imala volje za ništa pa ako ništa drugo...ja sam happy...vratila se stara Ena...rofl..dani su prolazili razmišljajući, tugujući ali nakon svega zaključila sam da ne vrijedi patiti...da se s tim još više uništavamo da jednostavno moramo dalje...vrijeme prolazi mi ne možemo stajati...trebalo mi je dosta snage da krenem dalje ali uspjela sam...ma jaka sam ja curica...roflrofl...shvatila sam da zbog nekih stvari ne vrijedi patiti da se jednostavno treba preći preko toga...nismo stvoreni da tugujemo da se uništavamo još više i da plačemo u nekom kutku sobe...život je kratak i treba ga iskoristiti...al eto opet me nekad prevale osjećaji,sjećanja sve ono što je prošlo što je sada i što će jednom doći...nađe mi se neko na putu i onda jednostavno zapnem i bacim se u neku depresiju ali samo nečija mala podrška me opet vrati na pravi put...hvala svima koji su bili uz mene kad mi je trebalo kad nisam znala kako dalje...stvarno ste mi puno pomogli...ali isto tako hvala i onima koji su me kočili jel kako se kaže što te ne ubije ojača te...beljroflrofl...

Prošla je i krizma eto uspjeli smo e svi krizmat koji smo imali želju...pa eto bilo je super barem meni...i misa nije bila tako dosadna jel smo se mi zafrkavali cijelo vrijeme a i kumovi su nam svima okolo bili ludi pa je bilo super...taj vikend gosti su mi već dosadili al ajde uspjeli sm to...bilo je barem zanimljivo...deadrofl...

U školi neću ni spominjat...ne sjećam se kako je nisam bila već 4 dana deaddeaddead...u utorak i četvrtak pišemo malu maturu...ma jo0o0oj sv i ćemo se proslavit...ja pišem engleski zemljopis i povijest...ne zan se šta od tog troje manje znam...bar je anonimno ako ništa drugo...roflrofl ...još malo će kraj godine...da da brzo će to proći a onda rastanak...a znam da će mi bit žao...crycry..ali preživit ćemo mi to...i nadam se da ću ostat super sa ovima s kojima sam svaki dan i skojima se stalno čujem...barem za njih se nadam jel znam da će nas veliku većinu putevi rastavit...jednostavno ćemo se razići a ostat će samo pravi prijatelji...ja bi trebala u tehnološku i nadam se da ću se uspijet upisati...roflrofl

Za 1 may je bilo pre dobro...Bila sam na kopiki sa svojima i Tina bila s nama...ma najeli se mi natrčali okolo...ako niste znali ima novi proces kako se najest a to je gledajući u hranu...To je Tina iskusila i kaže da djeluje...beljbelj...morat ću i ja to jednom probati...natrčali smo se ko budale od ujutro do naveče smo lunjali tak da sam došla kući mrtva umorna već u osam sam zaspala ali probudila sam se oko 10 da mogu na msn ma naravno...ne mogu ja bez njega jedan dan..roflrofl

I sad najbolji di u ovih mjesec dana...a to je MOTORIJADA....prvo mi je stara zabranila da idem i naravno to je bila koma cijeli dan svađanje dernjava dok se nije dogodilo da me sutra dan pustila...stari me vozio na motoru tamo i nazad...ma bilo je tamo pre dobro...turiranje paljenje guma....ma neš pre dobro...slike imate desno u box-u...imate čak i mog bracu deaddead..ma bilo je pre odlično pre sretna sam bila kad mi je stari rekao da idem i kad sam bila tamo i kad sam se vratila ma sve je bilo savršeno perfektno deaddead

događaju mi se čudne situacije...xD....na msn-u pogotovo al šta da se radi...kad bih vam sad objašnjavala smijali bi se najvjerojatniej al mene tolko zbunjuju da nekad stvarno ne znam kak rjagirati...ali valjda će se i to riješiti...roflrofl...Ljudi ja imam novog bracu..(my cool bjaco)beljbelj...ma on vam je very very smart boy...roflrofl... stavim ja vama na kraju njegovu slikicu da vidite kak ja imam super bracu a vi nemate..tralalala...eto sad idem i ja...napišem ja new postić uskoro i vratim vam svima komove...beljbeljajde bye...kisskisswave


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.