Mind is terible thing to waste

03.04.2011., nedjelja

Desert(ed)

Budim se i ovaj dan u ovom svijetu
Izgorenom, napustenom... praznom
Do vode i hrane je sve teze doci kako idem prema svojem cilju
Cilju? Koji mi je zapravo cilj?
Nisam ni sam siguran gdje idem i zasto bas tamo
Samo znam da moram ici u tom smjeru

Proslo je par dana od posljednje kolonije ljudi
Imam hrane i vode za 10-tak dana
Rekli su mi da cu doci do slijedece kolonije
Gdje traze ljude za obavljanje poslova

Otkako sam otisao od te kolonije
Svaki dan se osjecam sve cudnije
Pocinjem misliti da su mi nesto dali u vodi ili hrani
Nekakav otrov ili nesto

Pocinjem cuti neke glasove
Nisu bas razumljivi ali znam da su mi u glavi
Neznam vise sta da pomislim o svemu
Ako nebudem jeo umrijet cu sigurno
A ako jedem bojim se da cu poluditi

Pocinjem osjecati kao neke udarce
Kao da me netko samara po licu
Nemogu ni spavati normalno
Svako malo se budim

I dok se pripremam za kampiranje
Pricinjava mi se da vidim nekog
Zenu obucenu prije rata
Prilazi mi i govori mi nesto
Nerazumjem ju jos

Pitam ju sta zeli
Odakle je dosla
Prisla je skroz blizu mene
Osamarila me i rekla
"Probudi se i zivi u stvarnosti"
- 00:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nesto o meni

Linkovi

Jos zakon slika