Mind is terible thing to waste

21.03.2011., ponedjeljak

Listen

Sjedim vani i pijem
Promatrajuci ljude sve se moze vidjet
Njihove slabosti, vrline i strahovi
Kad uspijes navesti osobu na nesto napravi bez da to zna
Kako da cijenis tu osobu?

Kako cijeniti sebe?
Jednostavno tragajuci
Tragajuci za nemogucim
Ili mozda samo tesko dostupnim
Najbolje je uzivati u potrazi

Prilazi mi netko
Neka zena
Sjeda do mene
Pricamo o bezveznim stvarima
Njeni pokreti tjela govore sta zeli

Ali ja samo nastavljam igru
Igru koja mi je dosadna
Igru koja nema smisla
Ali takva je priroda
I igre se moraju igrat

Poceo sam izbijati sale
I ona se smije i dodiruje mi ruku i rame
Igre "pale", naravno da pale
Jer su ocite i znam kako ih igrati

Kontakt ocima je sve cesci
I sad prcamo o malo ozbiljnijim stvarima
u dvosmislenim recenicama
uvijek sa smjeskom na licu
I gledanjem u oci

Ja sam zasutio i samo ju gledam u oci
Gledam ju njezno kako sam vec naucio
Ona gleda mene, suti i ceka
Ceka da ju poljubim

Poljubio sam ju i pitao sam samo jednu recenicu
Recenicu koju volim pitati svaki put
Recenicu za koju ona zna da cu pitat
I za koju ja vec znam odgovor

"Hocemo ici do tvog stana?"
- 17:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nesto o meni

Linkovi

Jos zakon slika