ti si moja prokockana sreca....

natipkano: četvrtak, 03.08.2006.

najteze je kad ga sretnem,dusu mi nemir para..njeove mi oci kazu da smo stranci bez pozdrava...

Od onog trena kada sam upoznala tebe sve se je promijenilo…. Dugo sam te sanjala, ali nisam znala da li stvarno postojis……tada, jednog trenutka kojeg se jos i sada sjecam jasno kao dan, sam upoznala tebe i citav moj svijet se je odjednom promijenio. sve je dobilo svoj smisao…. dozivila sam svoje proljece osjecaja zahvaljujuci tebi jer ti si bio moj glasnik ljubavi i bio si taj koji je probudio moje pomalo uspavano srce….. Postao si moj pojam apsolutne srece, sreca od koje ne postoji veca sreca… osjecam kao da te znam citav zivot, kao da smo rasli zajedno... voljela bi da te mogu zastititi od sveg zla na ovome svijetu, od svih losih stari i dogadaja. voljela bih da mogu biti stit koji ce primiti umjesto tebe sve ono lose sto se mora dogoditi. trenutke koje sam provela u tvojemu drustvu su najljepsi dijelovi mojega zivota….. tada sam osjetila kako je to kad zivot postane sretna bajka… U toj bajci ti si bio moj princ…a ja tvoj najodaniji sluga…. dugo sam ljubomorno cuvala dvije najslade rijeci za onu pravu i sve do tebe nikada ih nikome nisam poklonio, a tebi pozelim svakoga dana stotinu ili tisucu puta reci: volim te! volim tvoj osmijeh, tvoj glas, tvoju predivnu kosu, tvoje oci, volim svaku tvoju grimasu, svaki tvoj pokret... Volim te zbog tvog duha, vedrine, zbog tvoje pameti(glupoce), zbog svega onoga sto vidim u tebi a rijeci to ne mogu izraziti. moj si pokretac i moja inspiracija…. dovoljno je samo pomisliti na tebe i ono sto mi je bilo grozno postaje mi drago, ono sto je bilo tesko postaje lako... Zbog tebe zelim da se mijenjam. zelim postati bolja, zelim pobijediti sve svoje mane i slabosti, zbog tebe zelim biti dobar covjek….. zelim biti netko s kime bi se ti ponosio.. Daleko si od mene i jako mi nedostajes. Ništa te ne moze zamijeniti, ali radost pronalazim svuda oko sebe. Hodam putem kojim si ti isao, gledam ono sto si ti gledao, osjecam ono što si ti osjecao…. trazim tvoje lice u moru drugih lica dnevne guzve i svaki tren se nadam da cu te negdje ugledati….. Kad zazvoni telefon, kad cujem korake, kad netko kuca na vrata... uvijek se ponadam da si to ti. zivim za jedan tren tvojeg osmjeha... ........

Image Hosted by ImageShack.us
to m. by:****