ti si moja prokockana sreca....

natipkano: utorak, 01.08.2006.

...I kad bez rijeci budem ostala,to nazovi pobjedom,to nazovi kako znas...Ne,nisam te preboljela.Ali da,trudim se.I dat cu sve od sebe.Izbacit cu te iz svog srca onako kako si ti mene...ZBOGOM LJUBAVI....

Image Hosted by ImageShack.us


uvecer se dobro isplaci..... slobodno ispolji sve emocije, upali namjerno onu muziku koja te podsjeca na njega i placi......a sutradan se sredi, pogledaj u ogledalo i reci "nije on mene vrijedan" i budi sigurna u to....

ova mi je recenica puno pomogla....pomogli su mi i vasi komentari(puno hvala) i moje frendice...ovako,jucer odlucih izaci van (nakon dugoo vremena) .....vidjela sam toliko zgodnih tipova za koje prije nisam ni znala....mmm...mljac... zajebavala sam se s ekipom i nisam niti na trenutak pomislila na njega....(ali sam zato prije spavanja....ali to je normalno..hehe)...............tako da mi je dosta tugovanja, nadanja,sanjanja....odlucila sam krenuti dalje.....ja ZNAM da on mene zeli....ja to znam...vidi se po njemu..ali je toliko tvrdoglav da to ne zeli priznat......tako da cu sada samo cekati nase dane....a do tada.....idem se zajebavat s drugim deckima...ne zelim s nikim bit (makar mi se pruzilo dosta prilika)....ja cu cekat samo njega i znam da cemo kad tad biti sretni(hehe...ja i moja optimisticnost)....pusa,i jos jednom puno hvala na komentarima... Image Hosted by ImageShack.us