ti si moja prokockana sreca....

natipkano: srijeda, 19.07.2006.

nesto duzi post.....

>(trenutak inspiracije...molim vas da procitate do kraja..)

sjedim na nasem mjestu...
nestrpljivo ocekujem da se pojavis...
negdje...u daljini....
nadam se da ces doci...
da se prisjetis uspomena.....
hodam parkom....i citam...
natpise po zidovima.....
medu brojnim potpisima...
zamjetih nasa imena...
tko je to napisao??tko je to slagao??
B.L.F????
di je ta velika ljubav??..
uzmem kamen.....i pocnem...
...nervozno strugati po tome....
odustah....
nije se nista micalo....
kao da je Bog htjeo da ostane...
i pustim to kako je...
sjednem na nasu klupicu...
i gledam nasa imena...
...prisjecajuci se proslih vremena...
cijelo mi se vrijeme pricinjava da vidim..
tvoj lik...u daljini....
polako pada mrak..
odlucih poci doma....
dosadise mi sati i sati cekanja...
koliko isplakanih suza...
sve mi je to vec...
dosadilo.....
odjednom,ugledam te...
ugledam te s onom istom slatkom
frizurom..kao nekad.....
tvoje iste plave oci koje sam nekad...
...obozavala gledati...
nisam bila sugurna dal sanjam...
priblizavao si mi se...
grijala me tvoja blizina....
bila sam sva u oblacima....
..........
trgnuo me tvoj njezan glas...
tvoj pozdrav....
uzvratila sam ti osmijehom...
i nastavila te gledat u oci...
milijun mi se...
tema...
zelja...
nadanja...
vrtilo u glavi....
ali nisi se obazirao....
hladno si me okrznuo ramenom i...
nastavio hodati....
ostala sam na tom mjestu i gledala sam...
kako se polako udaljavas od mene....
ocekivala sam...
da ces se okrenuti....
ali ti si samo...
nestao u daljini.....

Image Hosted by ImageShack.us

Jos te volim,jos te zelim...
Znam da s tobom izgubih sve,sve,sve...
Znam, ti si odnio iz mog srca svu radost,svu srecu,
odnio si moje srce,
ali znaj da i ovog trenutka mislim na tebe.....
Da te sada kada patim,
da te sada kad te gubim
još više nego prije...
...................... trebam .................