ti si moja prokockana sreca....

natipkano: nedjelja, 09.07.2006.

sve je dobro zavrsilo...

evo da vam se i ja malo javim...bila sam jucer vani i zabrijala sam s nekim preslatkim tipom(*****)... toliko sam bila zauzeta *******... da nisam niti razmisljala o... njemu ...cijelu sam se vecer zajebavala i prvi put da me nije zanimalo...GDJE JE?!?STA RADI?!?.... kad sam odlazila doma...dosao je do mene i nesto mi je poceo srat...rekao je da me taman htjeo pitat..a ja sad brijem s ovim...nista mi drugo nije palo napamet nego sam samo rekla..."a jebiga..."....lud..cini mi se da se sada ljuti na mene...ali nije bed....svejedno,popricat cu s njime vec prvom prilikom kad se budemo vidjeli...i reci cu mu sve sto mislim... zelim ostat frendica s njim jer sam ipak provela jako lijepe trenutke whit him...tj. najljepse...hehe...

evo sada jedna pjesmica koja nema nikakve veze sa sadasnjom situacijom..ali meni je lijepa::

sjedim u svojoj sobi
zatvorila sam se
i danas vise ne zelim izaci pred nikog...

razlog zbog kojeg sam opet tuzna,
si ti,
dragi...

vidjela sam te danas...
ali se nisam mogla pojaviti pred tobom...

htjela sam ali nisam imala hrabrosti...
nisam htjela da u mojim ocima vidis tugu,
a meni pred nosom grlis drugu...

imao si onaj pogled kao da je iskreno volis,
a imala ga je i ona....

tek sada shvacam da zivot ide dalje...
da nista nije stalo...
da sve ide svojim tokom,
s menom ili bez mene....

na meni je da odlucim,
kako dalje
na meni je da odlucim,
sto zelim,
sto trebam,
i za sto cu se boriti
......
ali kako?
u svakoj si mojoj misli koja mi prode kroz glavu,
u svakoj si mojoj suzi koja mi lagano klizi niz obraz,
u svakom si mom osmjehu jer su namjenjeni samo za tebe,
u svakom si kutku moga srca
koje vec dugo samo za tebe kuca.........


Image Hosted by ImageShack.us