ti si moja prokockana sreca....

natipkano: utorak, 20.06.2006.

nevjerojatno je kako mi je neka cura otvorila oci...ima pravo....necu mu se vratiti...patit cu i plakati..ali kad tad naici ce onaj pravi...zato joj se ovim putem zahvaljujem..
.....*neukrocena...*.......hvala ti!!! kome nije jasno neka procitaju prosli post i komentar koji mi je ostavila...a sada jedna pjesmica....(prepisana)


Sjedim sama u mraku sobe,
Osjecam prazninu…
Prazninu sto je ostala za tobom.
U glavi mi se ispreplecu misli
Polako me vracaju u proslost,
U dane kad sam bila sretna
U dane kada mi osmijeh nije
Silazio s usana…
U dane kada si bio tu
Cudno je
Osjecam se kao sama
Tako odvojena od svijeta
Pred ocima mi tvoj lik
Pogled andela..
I shvatim koliko mi falis.
Koliko mi fale tvoji dodiri,
Tvoj glas,
Koliko mi fali da jos jednom
Cujem:VOLIM TE
Sada znam da nije bilo iskreno,
Al ipak..fali mi
Zasto te tako tesko zaboraviti
Odustati od svega
Kad si me tako povrijedio,
No znam,
Srce ne bira
Preslaba sam da se borim,
Da se uvijeravam da te mrzim..
Tesko je protiv srca
A ono jos govori da te jos uvijek
Neizmjerno voli…


Image Hosted by ImageShack.us