ti si moja prokockana sreca....

natipkano: utorak, 20.06.2006.

my_little_story...

odlucila sam svoju pricu podijeliti s vama...
ja i on smo proslo ljeto bili svakim danom zajedno...nismo bili skupa...ali smo svaki dan dijelili poljubce jedan drugome...bilo je bozanstveno...toliko sam ga voljela...al nisam htjela biti s njime jer je bio veelkii zenskar... pristala sam biti s njim jer me "navodno" volio... i istu me vecer prevario...ali i dalje sam ga voljela...i brijali smo svaki bozji dan...dok me jednog dana nije stvarno zavolio...ja mu nisam vjerovala jer covijeku koji ti je lagao jednom..drugi put ne povjerujes tako lako...molio me da budem s njime... a ja nisam htjela ponoviti istu gresku...moje je srce bilo jace od pameti..i profurali smo...jako smo se voljeli..bili smo tako sretni zajedno...svakim smo se danom vidjeli...i bilo mi je predivno... i neznam sta se odjednom dogodilo...ta velika ljubav pala je u vodu...vise mi se nije svidao... nisam ga htjela iskoristavati...i mi smo pricali...samo sam mu rekla...da vise nista ne osjecam prema njemu...on je samo ostao...bili smo zajedno od
18.04.06-24.05.06....on je poludio...i ja sam poludila....posvadali smo se...ali smo se ponovo pomirili...i sada mi on nedostaje...Fale mi dodiri, fale mi reci, fali mi osmeh
fali mi lice, fale mi lazi, fale sitnice
- dosta krivice! Ptice selice nestaju...
Ja ostajem i svi ti pogledi me plase:
prokleti srecni zagrljeni ljudi! ...te uloge su bile nase...
Samo moje i tvoje! A gde smo sad? Gledaj u mene! Nema mene...
samo sene uspomene... samo tragovi...

zelim mu se vratiti...toliko zelim opet osjetiti njegove usne na mojima...toliko mi nedostaje...ali ne mogu mu se vratiti...jer ja sam pogrijesila..ja sam ga odjebala i sada mi je zao...ljudi????sta da radim???pomozite mi...dali da patim i cekam drugog "pravog"..kojeg cu zavoljeti koliko i ****..ili da ga molim za oprost,isgubim ponos...i ponovo budem u njegovom zagrljaju....???