Nera & X band

srijeda, 29.10.2008.

HIT-MIX-br.2-2009

Nera u Trogiru - Korniža

Kao što sam u najavi napisala,došlo je vrijeme ze novi mix.Sve je u glavnom spremno - mislim 4 mixa su posložena, trebam posložit još 2, a kao bonus track ću kao i na prvom ubaciti nešto sa naših live nastupa -to ću odlučiti naknadno.
Ovo je trebalo biti gotovo početkom 9 mjeseca, ali kako sam uletila u fazu komponiranja pjesama -sve se to malo pomaklo.Ja se nadam da ćemo do Božića imat mix u rukama, ako bude sve ok.
Do kraja tjedna imam snimit ovo što mi je naručeno, a onda bi se mogli potpuno angažirati oko mix-a.
Sve se bojim da nam se ne desi ono što nam se desilo i lani -imali smo puno posla, na kraju smo ja i Boris otegli ja..... do poda i u 10 dana završili kompletan mix.
Aranžmani, vocal, back vocal ,miksanje -nisam znala di mi je glava.
Kad bi ovaj drugi mix učinio upola k`o ovaj prvi, ja bih bila prezadovoljna, jer zahvaljujući prvom isprofilirala sam se u autora koji trenutno piše za nekoliko izvođača u samom vrhu Hrvatske scene.
Uskoro vam pripremamo nekoliko iznenađenja koje ćete vidjeti na youtube-u....jedva čekam.. do tada držite fige da sve završim u roku..... pusica svima. Nera

Malo plesa :-))

29.10.2008. u 19:13 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Komentari da/ne?

Nera X band

klikni na link:
SLUŽBENE STRANICE
NERA X BAND

Website Visitor Counters
Apple Store Coupons

Linkovi

Band-ovi, sastavi, grupe
Nera & X band
Staklena dama

ZAMP-autorska prava

YOUTUBE - video
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr