četvrtak, 02.02.2006.

Jednoj mojoj teškoj ovisnosti

NARKO(dio)

da li sam ja
tako davan da
zaboravljaš?
i da li je on
tol'ko hrabar
da te otima?

zato postoje riječi
da njima me lažeš
zato postoji nada
da još jednom kažeš

sanjajući ja uvijek idem
tebi

postavljaš stol za razbojnika
tvoj je svijet carstvo, magija
brišeš mu pišalinu s cipela
pa nije valjda da ti je tako drag

znam, znam, znam to je taj tvoj tip kauboja
i ako bi Bog birao ženu
ma, birao bi tebe
to znaš

o, da li sam ja
tako davan da
zaboravljaš?
i da li je on
tol'ko hrabar
da te otima?

kad prekriješ uši
čut ćeš me bolje
i nećeš znati da kucam
al' bit ćeš sigurna tko je

ja sanjajući uvijek idem
tebi

ti si moj narko


Fala PIPS CHIPS & VIDOCLIPS-ima koji mi uvijek sjebu duh i srede misli.

Dođite svi u KSET 21.2.2006. na promociju "izštekanog albuma: DOKUMENT"! Ja ću doć iako iman ispit odma sutra ujutro. Koncert nije moga u gori datum upast al to me neće spriječit da ga posjetim. Ako sam ih moga zadnji put ići slušati u Ljubljanu mogu se i prošetati do KSETa ovaj put. Hedonizam prije svega!

- 12:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>








< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


O BLOGU

  • Trenutno u fazi rušenja a možda se štokod i novega napravi.
    Ljudi još posjećuju ovaj blog samo zato jer na njemu na jednom mistu piše Nikolina Pišek gola. Pa vi zaključite šta je web i čemu služi.

    ICQ: 240-706-864

Linkovi

Kliknite




The WeatherPixie
Zagreb
The WeatherPixie
Dalmacija

Zanimljivosti

  • Keyword Analysis:
    tj. bizarni pojmovi koje su ljudi upisali u pretraživač i došli do mog bloga!



    1. nikolina pišek gola
    35% svih ulaza!!!

    2. fukanje 22%!!
    3. gola tatjana jurić 10%!

    moja bih pobjedili u tuzli
    vozački ispit nemogu nikako
    fukanje u autu slike
    gole žene
    ljubavni razgovor teme
    prcat mlade
    ludlo dj
    naj naj najbolje igre svjeta
    zabavni sex testovi
    dali niko kranjčar ima curu
    gola učiteljica
    fukanje u guzu
    ivana manijak
    miss hrvacke
    prcanje
    perverzni seks
    splitski sleng
    malo pa sad će