Image Hosted by ImageShack.us


IVE UKUPNO DOBILA ZAGRLJAJA:





*GRLI GRLI GRLI GRLI!*

Wonderful Tonight
by Eric Clapton

It's late in the evening; she's wondering what clothes to wear.
She puts on her make-up and brushes her long blonde hair.
And then she asks me, "Do I look all right?"
And I say, "Yes, you look wonderful tonight."
We go to a party and everyone turns to see
This beautiful lady that's walking around with me.
And then she asks me, "Do you feel all right?"
And I say, "Yes, I feel wonderful tonight."
I feel wonderful because I see
The love light in your eyes.
And the wonder of it all
Is that you just don't realize how much I love you.
It's time to go home now and I've got an aching head,
So I give her the car keys and she helps me to bed.
And then I tell her, as I turn out the light,
I say, "My darling, you were wonderful tonight.
Oh my darling, you were wonderful tonight."



One Day I'll Fly Away
Moulin Rouge, soundtrack


I follow the night
Can't stand the light
When will I begin to live again

One day I'll fly away
Leave all this to yesterday
What more could your love do for me
When will love be through with me
Why live life from dream to dream
And dread the day when dreaming ends

One day I'll fly away
Leave all this to yesterday
Why live life from dream to dream
And dread the day when dreaming ends

One day I'll fly away
Fly fly away...

nepušačica

10.05.2006., srijeda

O onim stvarima

Upravo sam objesila rublje da se suši i jedva izvukla živu glavu. Izgleda da se sprema oluja svih oluja, barem tako kaže moja svekrva koja je hodajuća prognoza. No, zahvaljujući njoj, ne izlazim iz kuće bez informacija o temperaturi i postotku vlage u zraku. Trebala sam sada biti na kavi, no događaj je odgođen uslijed već spomenute galopirajuće oluje. Kava mi nije suđena ni kod kuće jer sam je prvo stavila da zakuha, a nisam upalila plin, a kasnije sam zaboravila na nju tako da sada imamo jednu džezvu manje.
Budući da nemam inspiracije (jedino što mi pada na pamet je Glavaš i MR što je jednako strašno pa o njima ne bih), počastit ću vas jednim svojim starijim tekstom koji su moji najbliži već čitali. Nadam se da se ne nadate nekoj umjetnosti! Nemam baš dara i od uzvišeno lijepih tekstova odustala sam već u pubertetu. I dalje sam glavna ja. A kako bi i moglo drukčije?!
U tekstu se radi o... seksu. Budući da se ovo moje piskaranje obiteljski čita, na žalost ništa od detalja... samo malo smijeha na vlastiti račun. Kao, uostalom, i uvijek.

Seks na naš način

Svaki dobar roman ima puno ljubavi i seksa. Ali ja stvarno ne znam kako pisati o seksu. Jer... što ako ovo bude čitala i moja mama?! Možda zato ljudi počinju pisati u 60.-im godinama života. Tada više-manje umru svi oni koje bi mogli zgroziti svojim pisanjem.
No dakle, mmm... Seks. Razmišljam. Osim što sam jednom mog dragog cijelog ulijepila eurokremom,

(- Ljube! – kažem ja, sve manje u zanosu vatrenog zavođenja.
- Reci – dragi je, osjetim mu po glasu, još uvijek uvjeren da ga ja sa guštom oblizujem.
- Meni se više ne da, to se sve ulijepilo. – pokajnički se smješkam ne glumeći više muzu erotike.
- I šta ćemo sad? – razočaran me gleda, pomalo čudan sa svim tim eurokremom po sebi.
- Ajde se istuširaj pa ćemo nastaviti. – nagovaram ga, -Obećavam da neću zaspati dok se vratiš.)

nisam imala većih kikseva na tom području. Jedino vam mogu opisati nekoliko situacija u kojima smo bili nasilno prekinuti prilikom izvršavanja spomenute radnje.

Scena 1.
Nedjelja. Deset sati ujutro. Prespavala sam kod dragoga. Na početku smo veze, dok mi još ne smeta njegov jutarnji dah (fin izraz, koji sam pokupila iz stručne litrature, a koji neslikovito opisuje miris raspadanja hrane zaostale među zubima nakon cijelonoćnog spavanja otvorenih usta). Goli i usred posla. Netko kuca, odmah ulijeće unutra i govori:

- Ivana, htjela sam te pitati kakve ti palačinke voliš?

Njegova mama. Izgleda spremna udovoljiti svim prohtjevima sinove nove djevojke.
Ja ležim na krevetu, glave uprte u zid između jastuka i otkrivam sve nepravilnosti u izvedbi stropa. Dragi iznad mene u psećem stavu, prebacio preko dupeta deku koja neumoljivo klizi.

- Ohoho, dobro jutro – dragi je nevjerojatno ljubazan. Ne miče iz zauzete poze, ali se hrabro smiješi mami koja stoji na vratima.

- S pekmezom – kažem, nastojeći zvučati zahvalno što me došla pitati. U svakoj situaciji valja znati kako se ponaša pristojna djevojka iz fine kuće. – Palačinke s pekmezom volim.

- A ne voliš sa sirom? – zabrinuto će ona. – Znaš, ja ti njih ispečem, napunim sirom i onda ih još zapečem u rerni. Budu stvarno fine. Jedino ih ovaj moj (tu pokaže na dragoga) ne voli jer ne jede sir.

- Pa mislim da bi mi se mogle svidjeti i palačinke sa sirom. – kažem uslužno.

- Ako možda ne voliš mogu ti ja napraviti kao što pravim njemu, s cimetom i šećerom. – primjećujem da ne spominje pekmez. Znam da sada ne smijem reći da mi je svejedno jer to potiče nastavak razgovora i zato pametno odgovaram.

- Volim palačinke punjene svim namazima. Samo vi napravite kako ste planirali. – Gledam je s nadom da je zadovoljna odgovorom i da će otići. Međutim, ona je očajna:

- Ali koje najviše voliš?

S pekmezom! poželim vrisnuti, ali umiljato se nasmiješim.

- Možete meni napraviti kao i njemu. Volim palačinke s cimetom. – kažem i pri tom zanemarim činjenicu da nikad nisam probala takve palačinke. Sada je zadovoljna. Valjda misli da je dobro što smo oboje iste sorte i ne volimo sir. Ali ne odlazi.

- Zašto niste malo podigli roletne? Prekrasan je dan. Kažu da će danas biti i do 15 stupnjeva.- prilazi prozoru..

- Mama, tek smo se probudili. – uzdiše moj mili. Jednom rukom drži deku da potpuno ne sklizne, a drugom održava ravnotežu.

- Dobro, dobro. Samo vi otvorite poslije. Ne dajte se smetati. Vidimo se oko podne, na ručku. – Zadovoljna razgovorom, izlazi.
Dragi se baca na mene i umire od smijeha.
(Palačinke s cimetom uopće nisu loše, ali još uvijek više volim one s pekmezom.)


(scena 2. slijedi neki drugi put)

- 18:25 -Image Hosted by ImageShack.us Komentari (59) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O tome kako prestati pušiti i zatim ne porazbijati sve stakleno u kući.
Malo o muškarcima i malo više o ženama.
Malo o životu, koji me uvijek zaskoči iza ugla...

UPOZORENJE:
Uvredljive komentare koji se ne tiču napisanog, s guštom ću izbrisati i prijaviti. Svoje frustracije, molim, liječite negdje drugdje. Hvala.




The WeatherPixie