utorak, 28.05.2013.

Ogledni sat

umnožene sreće





tessa k

| 08:53 | Komentari (3) | Isprintaj | #

nedjelja, 26.05.2013.

Wordless pred ples





by tess

(this dance is mine)

| 22:38 | Komentari (3) | Isprintaj | #

utorak, 14.05.2013.

Zašto uopće

... trčim





javna je stvar da sve doživljavam presnažno. da uzimam previše - k srcu.
i istina je... ja ne znam voljeti osobu, ili mjesto... ili uopće bilo što u dozvoljenim brzinama,
nego je to uvijek poput putovanja svemirom brzinom svjetlosti.
a to su putovanja koja ostavljaju ožiljke... zviježda u glavi, struju u stopalima
i taj osjećaj da bih se mogla rasprsnuti ili potpuno nestati uvučena u crnu rupu
... i da ne bih imala ništa protiv.

ja u stvari svakodnevno trčim da bih se usporila.




...

Ovu knjigu... nju sam trebala ja napisati.
I možda i bih da se nisam toliko popikavala, padala, iskretala nogu,
pa onda koristila "gležanj" u krivom padežu.
Nikada me ni jedan naslov sam nije pogodio kao ovaj.
U (trkačko) srce i klecava koljena.






tessa k


| 09:03 | Komentari (3) | Isprintaj | #

srijeda, 08.05.2013.

Između svijeta i mene



Između svijeta i mene ne postoji zid...
Između nas postoji nešto puno gore, trajnije, tvrđe, neprobojno i neuništivo.
Između mene i svijeta postoji

... papir.






tessa k


| 08:42 | Komentari (2) | Isprintaj | #

utorak, 07.05.2013.

Lučni horizonti

po mojoj izmijenjenoj (iz)mjeri












istjerala sam je metlom, vatrom i tamjanom
kroz otvorene prozore... word dokumenata.

vratila mi se na velika vrata...

tessa k


| 07:31 | Komentari (3) | Isprintaj | #

nedjelja, 05.05.2013.

Soba



Ajmoreć... kao ugađanje gitare prema glazbi.
A onda ni jedna melodija ne zvuči kao baš ta melodija, nego kao druga neka...
Tražiti pa ne naći, pa tražiti pa ne naći, pa senzore ugoditi na još finije, pa tražiti pa ne naći, pa na još finije...
Do konačna gubitka osjeta tražeći savršeni osjet.
(Znamo sve o potrazi za Gralom... jedino ne znamo postoji li, Tess.)







"Znaš, ima taj film od Tarkovskog... Stalker, o odlasku u Zonu i traženju sobe u kojoj se ispunjavaju sve želje.
Put do tamo ne postoji, ili je svaki put drugačiji, pa ideš, ideš da bi ponovno došao do mjesta na kojem si već bio...
Napredovati možeš samo s posebnim stanjem duše i tek možda doći do cilja, a putem i glavu možeš izgubiti.
Sva prethodna iskustva, znanja, predrasude, najbolje je odbaciti.
Koračaš po osjećaju, po nikad doživljenom, a ako te podsjeća na nešto, odbacit ćeš to...
može te samo omesti, spriječiti da osjetiš i posve doživiš ono što se sada događa.
Ne zanimaju te već otkrivena mjesta i poznate staze.
Zalutat ćeš ako hodaš poznatim putevima."


...

Kimnula sam glavom i... zakoračila u nepoznato.




tessa k

| 22:39 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>