četvrtak, 31.01.2013.

Puzzle

(iz ciklusa: rekao - kazala)




Rekao je:

Nisi mi "rekući" rekla puno o sebi koliko sam nešto, samo "nešto" o tebi uspio poklikati u puzzle.
Moji su Starci pod kraj života imali aktivnu zanimaciju slaganja jig saw puzzle-ova
koju su "razvili" do neuobičajenih razmjera...
Posebno su se naručivale velike daske za slaganje koje su natkriljivale stol
s još dvije tri pomoćne daske na šivaćoj mašini, stoliću ili komodi
za uparivanje izdvojenih "detalja",
A znaš, radilo se o "slikama" i od 3000-4000 komada,
i pribavljali smo ih u vreći... bez ijednog popratnog predloška
tako da se danima nije uopće znalo što se zapravo slaže...
Navečer samo satima oko stola prevrtali te djeliće...
Baš tako sada tebe slažem.




Ona je rekla:

Jutros sam pročitala nešto divno.
Evo... ovako i ja pazlam ljubav:




Boliš me. Ne preboliš me. Razboliš me.
Razbolim te. Mrzim te. Ne prebolim te.
Gorim te. A ogoliš me. Goriš me. A ogolim te.
Volim te. Stvorim. Oborim. Ne volim. Volim te.
(Mika Antić)



tessa k

| 16:33 | Komentari (6) | Isprintaj | #

utorak, 29.01.2013.

Zrak




Rekla je:
- Mogu biti ili samo svoja ili posve nečija.

Rekao je:
- Znao sam po Sljemenu viđati stabla koja su u svom životu bila sputavana nekim vragom,
nekom žicom ili pokrajnjom stijenom čak,
pa su dugo i bolno prevladavala zapreke prerastajući ih.
Tebe se ne može izvaditi iz kaveza.
S koje god strane da si, ti možeš biti ili samo svoja ili posve svoja.




...

Njeno ne - i opet je bilo da sebi.
A onda mislim... nije samo tako.
Nego...
Recimo kao kad u havariranom avionu stavljaš masku za kisik prvo na svoje lice,
pa tek onda pomažeš drugome,
jer znaš;

Samo tako ćete oboje preživjeti.


tessa k

| 19:24 | Komentari (6) | Isprintaj | #

subota, 26.01.2013.

Čudo u povratnoj putanji



"Šta sam čekala? Da se desi čudo. Nema čuda.
Možda ih ima ali to nikada ne budu ona koja smo tako željno čekali.
Sve uvek bude drugačije.
Možda se neće vratit rode, možda će se vratit neke druge ptice,
a mi ih nećemo primetit jer čekamo rode."
(Vratiće se rode)




...
Ja ću ih primijetiti. I dočekati...
U ma kojem obliku.
I formatu....



LINK (klik)




(neke druge ptice)


tessa k

| 09:47 | Komentari (7) | Isprintaj | #

petak, 18.01.2013.

Prstenovanje snova







Nakon što prstenuješ čitav jedan rezervat snova

pjevica...
albatrosa...
selica...
sokolovki...
plamenaca...
morskih ptica...


postane jasno koliki uopće nisu bili tvoji.


...
(Ornitologija poslije razdoblja otkazanih letova)

tessa k



| 08:26 | Komentari (9) | Isprintaj | #

četvrtak, 17.01.2013.

Oslabjelo uho






poslije sam rekla: stavit ću te u priču...

ali ne znam... a međuvremenu su se dogodile neke protupriče
koje su me ugrabile u život i odvukle i od te...
i od pisanja.

ipak...

to kako mi je na tom čudnom mjestu
na kojem su sve žene lijepe,
svi muškarci samopouzdani,
svi se vole mlako,
a glazba trešti i tjera te da se sve u svemu osjećaš
kao potpuno neprilagođeno ljudsko biće...
tog petka na subotu,
tako neprilično premlad na mlad
- na uho izgovorio Mikin Epilog...
pa onda još Majakovskog... Oblak u pantalonama...
bilo je to tako nekako
... nevjerojatno.


...
tjedan dana poslije na istom sam mjestu i s istog uha izgubila najdražu naušnicu.
onu koja je godinama,
u mojim blistavim večerima u kojima nisam pisala nego samo sama sjajila,
pisala slobodno i namjesto mene
zveckavim slovima po mojoj ušnoj školjki.

pomislila sam; eto, to ti je zato jer nisi napisala tu priču.
riječi gladna, ostala si riječi dužna...


ili mi je oslabjelo uho...


tessa k

| 07:16 | Komentari (9) | Isprintaj | #

srijeda, 16.01.2013.

Kad se dam dirati od trećih lica






Ispod jučerašnje objave napisala mi je:

Dobro ti stoji ovo pisanje u trećem licu…


Odgovorila sam već sljedeće sekunde:

Nekoliko trećih lica traži Suzanu.


Jedan pjesnik je onda nadopisao:

Barem nekoliko…


A ja sam pomislila...

A sve ne bi li joj napipala srce.


tessa k

| 08:33 | Komentari (2) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 14.01.2013.

Kavez (edited)








Stara godina i jedno proračanstvo o sreći runili su se kraju.
Predzadnji dan do isteka, čudo kojem se mjesecima izrugivala vratilo joj je milo za nedrago.
Poslije je danima mislila kako takvih susreta nema u pravom životu.

- Vi zračite na jedan poseban način... ja vas gledam cijelo večer. Ali reći ću Vam kako Vi izgledate;
Vi izgledate, ne kao da ste dignuli zid oko sebe, nego kao da ste dignuli kavez oko sebe...
To nije neprobojno, ali Vi ste svejedno u kavezu.
A ja sam poželio doći do Vas... kroz te rešetke, i pustiti Vas iz tog kaveza van.


Pogledala ga je u oči, nasmiješila se i rekla:

- Ja ću navijati za Vas...


...
Nova godina drobi tek prvi krajac.
Dok jutrima ne brza za radni stol... što dalje od sebe, a uranjajući u nutrinu,
sve više je svjesna da je završila onu eru u kojoj se izdala,
da je dugo i bolno urastajući u sebe, na koncu ipak prerasla svoj kavez,
da je svojom polovicom ispunila jedno proročanstvo o sreći.


Maloprije srela se opet za stolom... nakon dugo vremena.

- Pisat ću fikciju...

Onda je natipkala prva dva retka:

Stara godina i jedno proračanstvo o sreći runili su se kraju.
Predzadnji dan do isteka čudo kojem se mjesecima izrugivala vratilo joj je milo za nedrago.


Baš kao da je život.
A je...

tessa k

| 21:28 | Komentari (5) | Isprintaj | #

utorak, 08.01.2013.

Cheap ticket za moju bajku



Sljedeću bajku neću graditi više od svoga rebra.
Tko hoće u moju bajku neka donese vlastito...








Napisala sam to davno...

Danas je moja istina nešto drugo;

Jednom kad ispričam sve svoje priče,
jednom kad se napišem do kraja krajeva,
do razgolićenih bedara... koljena,
jednom kad više "nema dalje" jer sam se ogolila posve,
sve do kostiju...

ne dam niti jednu od njih.

Ni rebro, niti bilo koju Evinu.



Pa tko hoće u moju bajku, neka se ovaj put nacrta s kompletiranim vlastitim kosturom.

A ja ću ga onda nježno pomilovati po bedru...


(ako kojim slučajem već nisam...)



tessa k

| 21:12 | Komentari (8) | Isprintaj | #

nedjelja, 06.01.2013.

Užitna strana







Ne novu stranicu u životu...
To ne radim nikada.
Nego recimo...
Recimo kao ono kad okrenem jastuk

na užitnu, hladnu stranu.


tessa k



| 09:42 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>