četvrtak, 31.01.2013.

Puzzle

(iz ciklusa: rekao - kazala)




Rekao je:

Nisi mi "rekući" rekla puno o sebi koliko sam nešto, samo "nešto" o tebi uspio poklikati u puzzle.
Moji su Starci pod kraj života imali aktivnu zanimaciju slaganja jig saw puzzle-ova
koju su "razvili" do neuobičajenih razmjera...
Posebno su se naručivale velike daske za slaganje koje su natkriljivale stol
s još dvije tri pomoćne daske na šivaćoj mašini, stoliću ili komodi
za uparivanje izdvojenih "detalja",
A znaš, radilo se o "slikama" i od 3000-4000 komada,
i pribavljali smo ih u vreći... bez ijednog popratnog predloška
tako da se danima nije uopće znalo što se zapravo slaže...
Navečer samo satima oko stola prevrtali te djeliće...
Baš tako sada tebe slažem.




Ona je rekla:

Jutros sam pročitala nešto divno.
Evo... ovako i ja pazlam ljubav:




Boliš me. Ne preboliš me. Razboliš me.
Razbolim te. Mrzim te. Ne prebolim te.
Gorim te. A ogoliš me. Goriš me. A ogolim te.
Volim te. Stvorim. Oborim. Ne volim. Volim te.
(Mika Antić)



tessa k

| 16:33 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>