četvrtak, 26.07.2012.

Smjestiti se u svoje okvire


pa još odlučiti...
izabrati.





tako teško.


(podnaslov - "Nije krv voda")

tessa k

| 15:06 | Komentari (0) | Isprintaj | #

srijeda, 25.07.2012.

Prema slavi

 ... handrasto




pa onda groupies...



i na začelju...


tessa k


p.s.
glazba u podlozi...
ova
 





 

| 23:38 | Komentari (0) | Isprintaj | #

GAŽA











tessa k

| 12:54 | Komentari (0) | Isprintaj | #

utorak, 24.07.2012.

Golub i japanka


... u pola od 1000 riječi



ova slika koja u najboljem slučaju govori samo 500 riječi, vezana je uz ovu još manje rječitu priču.

u tom času sliku nisam mogla uploadati, kasnije sam se pitala jesam li promašila, lažirala ili pogodila poantu.
(potpuno nesvjesno, za razliku od standarda)

jer... da li je ova riba uistinu golub, teško je reći.

ali ispodnje njega jest moja japanka, krosmajhart.

sa svojih 500.

nijedna japanska, krosmajhart i to.

golo a e.

ili e a.

uvijek pobrkam to dvoje.


p.s.
japanka je bila smišna.


tessa k


 

| 06:16 | Komentari (3) | Isprintaj | #

petak, 13.07.2012.

Koliko vrijedi "Jedan dan"

... koji je meni trajao tri

U podnaslovu: Emotivna kritika bez dijakritike.


...

Maloprije sam okrenula zadnji list. 
Prije toga tri sam dana zivjela u troje... u "Jednom danu".

Kad zena koja se nemusto gubi u pisanju osjeti rasnog pisca, moze reci samo: Gospodine Nicholls, zavidim, zavidim, zavidim na talentu.

Ne pisem o knjigama ovdje, bar ne na ovaj nacin. Knjige su uvijek tu negdje, ali ja ih u stvari pisuci pokusavam promasiti i zato ovdje ima jedino previse citata u koje sam se ugradila, stihova kojima sam se krivo prevela i jedna knjiga koju sam zivotom ponovila, a da u tom casu o tome nista znala nisam. 
Ovo je nesto drugo. Carobno i snazno.
Ovo ne mogu promasiti i izostaviti, pa ni kad sam nedijakriticna.
Jer koliko vrijedi "Jedan dan, koji se na kiosku Tiska moze kupiti za 19,90?
Neprocjenjivo.

 
S terase na kojoj je maloprije okrenula zadnji list, 
potpuno, potpuno uknjizeno uzivljena... 

tessa k

P.S.

Slika koja ide uz ovaj tekst je ovdje...

http://m.flickr.com/photos/53619756@N04/7556996126/in/photostream/

Ne mogu je trenutno uploadati ovakva - na terasi jednoprstna, potresena i u malom ekranu.  
Ali tako nekako izgleda  "Jedan dan" u mojim rukama.


...
"A onda, i ne znajuci tocno sto ga je snaslo, Dexter se zaljubio i zivot je najednom postao produljeni odmor preko vikenda." 

tessa k

| 13:27 | Komentari (3) | Isprintaj | #

četvrtak, 05.07.2012.

dg: lakat

(... a ne koljeno)


Tad se dižem,
i, u mutna okna prozora,
puna sitnih glasova večeri,
šapućem, nesigurno,
i moje ime.

(M.Crnjanski)









tessa k

| 22:22 | Komentari (0) | Isprintaj | #

nedjelja, 01.07.2012.

Ovog ću mučiti









Studentski dani...
Svaki dan prije odlaska na predavanja ulazim u sobu svog brata,
pa kupim šalice od kave koje je on nagomilao onog prethodnog i spuštam ih u kuhinju.
Jednom tako otvaram vrata, on naizgled spava, svjetlo je upaljeno iako sviće...
ulazim na prstima, uzimam te šalice i gasim svjetlo.
Čujem kratko:

- "Nemoj!"
- "Što?'"
- "Nemoj gasiti!"

Tu otvori oči, a ja vidim da mutne su i krvave.
A onda izgovori antologijsku rečenicu:

- "Ovog ću mučiti."



...
Ubila sam se od smijeha... skupa sa šalicama.



...
Dvadeset godina nakon,
Ovaj komarac od noćas... e njega ću ja mučiti.

tessa k



| 09:16 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>