subota, 30.06.2012.

otkucaj kojeg moje srce nije preskočilo

(iako se zbog blura možda čini da jest...)


Srce mora naći načina da brže zakuca. Ili bar škugne nogu...

The real purpose of running isn't to win a race, it's to test the limits of the human heart.
Bill Bowerman











A kad ja preskačem otkucaj... to je uvijek "zgrčka".

tessa k

| 06:53 | Komentari (0) | Isprintaj | #

petak, 29.06.2012.

najmanje dvije


“There were always in me, two women at least,
one woman desperate and bewildered, who felt she was drowning
and another who would leap into a scene, as upon a stage,
conceal her true emotions because they were weaknesses, helplessness, despair,
and present to the world only a smile, an eagerness, curiosity, enthusiasm, interest.”

Anais Nin


Image and video hosting by TinyPic


tessa k

| 10:13 | Komentari (1) | Isprintaj | #

srijeda, 27.06.2012.

Kako ja osvajam



_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





























... i gubim.



i uvijek tu negdje oko - "na ruskom".



tessa k


| 05:51 | Komentari (0) | Isprintaj | #

petak, 15.06.2012.

jezik pregriz'o

(o mom odnosu sa Selimovićem... sveiprvi put)



_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


"Znaš li šta je najljepše u životu? Želja, prijatelju"




Image and video hosting by TinyPic






tessa k




| 13:55 | Komentari (3) | Isprintaj | #

četvrtak, 14.06.2012.

kao da ne živiš...


Jednu od najupritijih usputnih muka življenja
predstavljao je upravo taj nikada i ničim zatomljen glas u meni:
„piši to što živiš“,
kao i njegovo prisilno zaglušivanje drugim, nadmoćnijim:




Image and video hosting by TinyPic

(Vesna Parun)






tessa k


| 08:44 | Komentari (0) | Isprintaj | #

srijeda, 13.06.2012.

I izbrisat ćeš...



Pamtim mjesta i godišnja doba i boje dana i neba
kad bih u hodu, začula duboko iz sebe zapovijed:
ovo što se maločas dogodilo MORAŠ pamtiti dok god si na tom svijetu,
NE SMIJEŠ zaboraviti niti jednu sitnicu,
osuđena si da živiš i traješ s tim (zlo)pamćenjem sebe same.
I opraštat ćeš, ali ćeš ipak pamtiti.
I izbrisat ćeš, ali neće biti izbrisano.
(Vesna Parun)



Image and video hosting by TinyPic

tessa k




| 15:20 | Komentari (2) | Isprintaj | #

utorak, 12.06.2012.

FLASH

(...back)


Sjaj je jedini neoprostiv.



Image and video hosting by TinyPic




tessa k



| 22:03 | Komentari (2) | Isprintaj | #

subota, 09.06.2012.

Kako mi je pao grah




_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________






Pa eto tako;

- Tako mi je pao grah

... na dasku mog sjevernog prozora.


No što se krila, tica i drugih krilatica koje opsjedaju moja okna tiče,
ona - Sky is the limit,
koja je baš sva od krila... od tica,
meni klaustrofobičnoj nikad nije
nudila samo jedno moguće rješenje.

Ipak, ono što ne razumijem;
Kako mi, koja sam isprobala pa slomila svaku bajku,
baš svaku pojedinu,


ova bajka nikada nije pala na pamet.




(mislim, sve dok mi nije pao grah...)

















Sky is the limit metodom graha... by tessa k



Pitam se što me čeka gore...


tessa k





| 19:54 | Komentari (6) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 04.06.2012.

dnevnički ZEZ / ZAZ


srce hoće što srce hoće



Image and video hosting by TinyPic



... i nema se tu što dodavati.




je veux... by tessa k


| 01:16 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>