četvrtak, 31.05.2012.

FABULA RASA



_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Image and video hosting by TinyPic


(tabula rasa... by tessa k)




ono što me muči...

sve te zidove

... svoje,

koje sam posljednjih mjeseci ispisala

... s unutarnje strane

... drukčijom rukom



- da li ih pokazati svijetu?


...




kategorija... ispisano nevidljivom tintom


tessa k



| 08:05 | Komentari (1) | Isprintaj | #

nedjelja, 27.05.2012.

a moja

(iz ciklusa "čija je mala?)





__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


tessa k


| 22:24 | Komentari (0) | Isprintaj | #

nope, nada, niente, a-a, jok


ako nekoga baš zanima... nema te misli u meni više.
gotovo.
nope, nada, niente, a-a, jok.
otpuhala sam je.

Image and video hosting by TinyPic

(u želju)




tessa k




| 06:42 | Komentari (2) | Isprintaj | #

nedjelja, 20.05.2012.

U DLANU


Image and video hosting by TinyPic

jednog dana vratit ću je prošlosti.
izrezat ću je iz rebra, staviti joj cink na žulj od pisanja, obuti joj cipele i ostaviti je tamo negdje.
recimo u jučerašnjem danu.
on je idealan za ostavljanje, njega se kao takvog uopće neće sjećati.
prespavala ga je.
(sanjala je tvoj poljubac u svom dlanu)


tessa k

| 09:00 | Komentari (0) | Isprintaj | #

četvrtak, 17.05.2012.

Sjaj u travi


I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.I.




Image and video hosting by TinyPic


tessa k


| 08:04 | Komentari (0) | Isprintaj | #

srijeda, 09.05.2012.

ja sam točno ona koja mislite

... ali nisam za vas


Image and video hosting by TinyPic


najteži dio držanja sebe u vlastitim rukama

je pustiti se...




tessa k

| 06:06 | Komentari (1) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 07.05.2012.

going



Image and video hosting by TinyPic


tessa k

| 06:27 | Komentari (1) | Isprintaj | #

subota, 05.05.2012.

O vodi i vatri




__________________________________________________________________________________________________________________________________________
što - "što u njem znači moja mala kap?"
znači ovo...







i još su dvije...

povelike.





p.s.
sliku sam snimila prije tjedan dana, na dan kad je gorjelo u plitvicama.

drugi dan dok u uredu vrte glavama i pitaju:
- moraš li ti baš svaki svoj godišnji zapaliti neku prirodnu ljepotu?

misle naravno na ovaj požar.


zbilja ne znam što reći...
ja kad gorim, očigledno poharam i sve oko sebe.


tessa k





| 22:01 | Komentari (0) | Isprintaj | #

srijeda, 02.05.2012.

all that glitter and all that gold



Image and video hosting by TinyPic


promijenila sam registar boja...


pjesma u podlozi

... tako plesna.






tessa k

| 21:41 | Komentari (3) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>