petak, 30.12.2011.

KVINTESENCIJA 2011.

(dvaput podvučeno)


__________________________________________________________________________________________________________________________________________









i sada sam potpuno sigurna da je ovako;
moj oklop se može slomiti u milijun komadića,
a o srcu
...
...
...
ali ja ću ipak staviti crveni ruž
izaći
i zamirisati zrak kojim ću tu noć plesati.

mogu ostati i bez vjere,
i moja bajka može ispasti samo priča s poukom,
ali ja ću onda uspjehom udaviti sve sumnje,
a ženskom samovoljom poučne krajeve.

i mogu osim srca izranjavati i stopala,
ali ću svejedno otputovati
i vratiti se...

i jesti egzotično voće
i preurediti stare stolice
i oslikati zidove magnolijama
i biti onaj plamen
na kojem će se grijati veliko društvo za velikim stolom.

i pisati ću...
i braniti si da pišem
i pisati ću da dišem
i disati ću da pišem
i slijediti ću noću trag svog mjeseca preko jezera
očiju širom otvorenih u mrak
i natrag... sve do praznog kreveta dimenzioniranog za dvoje,
ali sigurno neću plakati.

i odlaziti ću
i puštati ih da odu
i ostavljati
i biti ostavljena,
ali ne osvnuti se


... proživjeti do kraja samo prve i jedine šanse.

smijati se i sjajiti,
pa i kada
...
...

zato

zato jer sam provela puno tužnih dana
a o noćima
...
...
...
pokušavajući promijeniti stvari koje se ne mogu promijeniti...
sebe.

no sada vidim:

ja sam od roda onih koji istovremeno
mogu biti razočarani
i začarani... životom

i baš ništa ne može poništiti tu čaroliju.





Image and video hosting by TinyPic





lozinka za upload slike bila je - you first.
pomislila sam - ne vjerujem... ovo je već treći put.
pomislila sam - netko u virtualnom svemiru dodjeljuje lozinke za upload poznavajući ljude u dušu.

zakoračile smo dvije. rame uz rame.

godina u Zagrebu je bila 2011.
ja sam se pomirila s Tess.



| 19:18 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>