petak, 11.11.2011.

a tko voli Anu?







Palindrom - II dio




prvi dio ticao se leptira i plamena svijeće, noći i nejasne žudnje...
oprljenih krila i stila života koji se mogao nazvati "burning the candle at both ends",
a ja sam nakon svega što sam rekla pokrivajući noć u njenim od mene istraženim smjerovima,
rekla još i ovo:

i naslikat ću jednom tu sliku. i neće biti kič.


pa onda još:

dobar palindrom bio bi onaj koji bi čitan u rikverc ustvrdio da Milovan voli Anu.


ipak, odustala sam od namjere da naslikam tu sliku,
iako je jasno vidim...
sliku u kojoj plamen za sebe zaveže let noćne leptirice i

dokine ga.


namjesto...

jedan palindrom od tisuću riječi koji zadovoljava moje kriterije.






Image and video hosting by TinyPic

Milovan voli Anu

__________________________________________________________________________________________________________________________________________




tessa k od tesara





| 06:41 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>