petak, 19.08.2011.

ŠTO SAD?


kategorija?
welll... let's make a wild(e) guess.
the wilde(e)r the better
pa ono... možda "osobno"?




Image and video hosting by TinyPic



filmovi koji iole drže do sebe strogo traže director's cut koji bi bio nesretan.
ili bar nedorečen.

danas je ljeto u kontinentalnom Zagrebu,
a ja sam prizemljila sve planine odavde do mora...
i povukla horizont između točaka koje su mi potpuno vidljive i poznate.

nemam nijednog dogovora sa sobom koji bi se kasnije nekako mogao pretvoriti u kajanje,
a ovaj ljetopis ima sve manje snage da mi se mućki osveti na baš svakoj od svojih strana,
sve bez zareza intuicije za ne-znajuću pripovjedačicu.

i još, štoliću i kakoliću...
nemam ni najmanjeg jutarnjeg poriva
za prijaviti se na audiciju za glavnu anti-junakinju nekog tessinog posta
koji će se poslije htjeti samouništiti...

i koji će i mene ubiti (u pojam) toliko,
da ću i smrtno nešto...
na smrt gladna
i mrtvo umorna
bježati od sebe kao rasuta
Živa.
(Hg)


knjiga mora biti sjekira za zamrznuto more u nama... rekao je Kafka.

što kad more zatopli?

...
danas je ljeto u kontinentalnom Zagrebu, a ja brinem;
s godinama sam do savršenstva razvila napredne tehnike za tugu.

neću valjda završiti glupavo sretna.
i dorečena...


mislim... što sad?



( tessa k od tesara)







p.s.
"osobno" doesn't work for me
ajmoreć... kategorija "najosobnije"





(... istovremeno na istoj strani grada)

| 08:39 | Komentari (5) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>