četvrtak, 02.06.2011.

Tutorial: kako nacrtati jutro u perspektivi




Image and video hosting by TinyPic





o perspektivi...

perspektiva je prostorna i matematička iluzija.
za nju su važni horizont i očišta koja se nalaze na njemu… takozvani nedogledi.

...

ipak...
u jednom životu koji sam po sebi previše barata iluzionizmom...
iluzornim...
iluzijama...
dok si ga balansira po svom obzoru,
(a bakice se od ispod jezuškristuš križaju)

dogodi se da je on sam...
taj život, je li
koji se vazda trudi ispreplesti s daljinama
pa i onda kad više nema slova na koja bi se mogao privezati,

često nestvarniji od perpektive u koju je uhvaćen...

i ja baš svakog jutra jasno vidim
da se u moja dva nedogleda



Image and video hosting by TinyPic




... tako stvarna
... u čvrstom snu
... prelijepa

usitinu sijeku svi paralelni pravci
iz mojih jako okomitih smjerova

i iako teško da postoji udaljenija udaljenost od one između mene i tla po kojem hodam…
i iako ništa na ovom svijetu nije bliže od mene i najnemogućijih mogućih stvari...
snova…




ništa konstantnije i stvarnije u mom životu nije, od ove dvije konstante.





Image and video hosting by TinyPic







...




o jutru...




I svaki put kad budeš

komadić sebe dao

i svoje snove svijetu

po vjetrovima slao,

ličiće jutro na tebe

više nego na druge.

(M. Antić)






tessa k od tesara








| 22:43 | Komentari (14) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>