nedjelja, 10.10.2010.

mimosmjerno downs and ups

pogled kroz trepavice




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


downs and ups mimosmjerno... by tessa k



kad sam bila mala bila sam jako ozbiljna i razumna...
bila sam odraslija od svih odraslih oko mene,
i oni toga nisu bili svjesni
ali su ipak svi odreda mislili da sam starija nego što jesam...
jer bih se recimo odazivala pozivu u igru
tek nakon što bih bila sigurna da sam skupljenim peticama unijela dovoljno reda,
a potrebnu količinu nereda...
znatnu... svaka četiri sata...
jedino pročitanim knjigama... intraduševno,

a i to samo ako bi mi u igri bilo dozvoljeno
pretvoriti se u neko nestvarno biće
s puno skrivenih tajni.


...
danas svi misle da sam mlađa nego što jesam,
a u jednom času vjerojatno previše unesena u igru
iz koje sam izgleda zaboravila izaći
odavno sam izrasla u odraslu ženu s velikim postotkom nestvarnosti u sastojcima,
neozbiljnu... nerazumnu...
i s puno previše skrivenih tajni
i konspiracija duše spram servera.


i to mislim može značiti samo jedno;

- ja u stvari rastem unatrag.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




i ponekad se pitam
hoću li se jednom sresti negdje na pola puta... idealnu...
ili se to možda već i dogodilo u jednom času... a da ja naprosto nisam osjetila,
jer to je bio taj jedan izolirani - idealni trenutak,
koji ne vuče za rukav, koji ne traži pozornost...
trenutak u kojem nema šupljina
...i u kojem je sve na mjestu.


ako i jest... ne sjećam ga se.
a ni ne žalim za njim.




jer...



mjesto koje je ostalo neispunjeno u meni
razumije ono mjesto koje je ostalo neispunjeno u njoj.

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



i tu se sve uklapa...
pristaje kao saliveno...


i ništa nije mimosmjerno


( tessa k od tesara)

| 18:31 | Komentari (18) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>