Nepoznati Zagreb

07.08.2017., ponedjeljak

Novo lice Kranjčevićeve ulice

Napokon smo dočekali i prvo svježe jutro nakon prošlotjedne nesnosne vrućine! Jutros sam, nakon duuuugo vremena, iz kuće izašao u majici dugih rukava i nisam ju skifao sve dok nisam biciklom stigao iz Prečkog u središte Trešnjevke - kakva razlika nakopn bicikliranja prošloga petka kada sam se oko 18h vraćao s posla, a zrak je bio tako pregrijan da se jedva moglo disati na gradskome asfaltu!

I upravo toga petka sam se po prvi puta provozao obnovljenom Kranjčevićevom ulicom. Radovi su trajali, čini mi se, puna dva mjeseca i ulica je kompletno obnovljena, a ono što me raduje kao osobu koja se trudi u gradu čim više vremena provesti pješice i na biciklu je slijedeće:
- pločnici su ostali široki i, usprkos nekim zlogukim prognozama, na njih nisu ucrtali biciklističke staze
- biciklistima je, zajedno sa ostalim vozilima, namijenjen kolnik što je posve u redu, pogotovo što su i ovdje primjenjene tzv. "sharrows" oznake (koje vozače motornih vozila upozoravaju na prisustvo bicikala na kolniku) i "bike boxovi" koji biciklistima omogućuju prednost pri prestrojavanju na semaforiziranim raskršćima (ako se sjećate, te smo oznake već vidjeli u gradu, na lani obnovljenoj Gajevoj ulici, vidi OVDJE)
- predviđen je i dio za zelenu površinu sa južne strane ulice na koju će, nadam se, uskoro biti zasađen drvored

Ono što se, bar po meni, moglo bolje napraviti je vođenje prometa po kolniku. Iako su na kolniku ucrtane oznake sa preporukom brzine na 30 km/h ravno vođenje prometa i širina kolnika zapravo kao da pozivaju da se gas stisne malko jače ... a izgled ulice i kolnika bi zapravo trebao pozivati na smirenje prometa, npr vijugavim vođenjem prometa, ponekim pametno složenim izbočenjem (kao npr u ulici Srednjaci) i sličnim mjerama ()primjere iz Njemačke pogledajte OVDJE i OVDJE.) Takve mjere bih pozdravio i kao vozač auta i kao vozač bicikla, jer smatram da doprinose sigurnosti u prometu.

Što vi mislite, kako vam se sviđa novi izgled ulice?



Početak obnovljenog dijela ulice kod kružnog toka sa Novom cestom. Snimio: Vanja


"Sharrows" koji upozoravaju na prisustvo biciklista na ulici. Snimio: Vanja


"Bike box" na semaforiziranom raskršću sa Ogrizovićevom, vozač automobila je pravilno stao nakon crveno označenog polja. Snimio: Vanja


Semafor na raskršću sa Tratinskom/Brozovom, vozač automobila je nepropisno stao unutar crvenog polja. Snimio: Vanja


Zelena površina (zasad još smeđa wink) na dijelu južnog kolnika ulice. Snimio: Vanja


Pogled unazad, prema zapadu. Snimio: Vanja

Oznake: Jranjčevićeva ulica, trešnjevka, promet, bicikl


- 15:23 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2017  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2017 (7)
Rujan 2017 (7)
Kolovoz 2017 (6)
Srpanj 2017 (3)
Lipanj 2017 (12)
Svibanj 2017 (16)
Travanj 2017 (15)
Ožujak 2017 (13)
Veljača 2017 (13)
Siječanj 2017 (21)
Prosinac 2016 (14)
Studeni 2016 (19)
Listopad 2016 (14)
Rujan 2016 (10)
Kolovoz 2016 (9)
Srpanj 2016 (12)
Lipanj 2016 (14)
Svibanj 2016 (20)
Travanj 2016 (13)
Ožujak 2016 (11)
Veljača 2016 (15)
Siječanj 2016 (22)
Prosinac 2015 (20)
Studeni 2015 (20)
Listopad 2015 (15)
Rujan 2015 (17)
Kolovoz 2015 (9)
Srpanj 2015 (15)
Lipanj 2015 (14)
Svibanj 2015 (14)
Travanj 2015 (18)
Ožujak 2015 (15)
Veljača 2015 (14)
Siječanj 2015 (16)
Prosinac 2014 (15)
Studeni 2014 (17)
Listopad 2014 (22)
Rujan 2014 (17)
Kolovoz 2014 (7)
Srpanj 2014 (14)
Lipanj 2014 (15)
Svibanj 2014 (18)
Travanj 2014 (17)
Ožujak 2014 (16)
Veljača 2014 (18)
Siječanj 2014 (21)
Prosinac 2013 (18)
Studeni 2013 (18)

Tema bloga:

Linkovi

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se