Nepoznati Zagreb

30.06.2014., ponedjeljak

Univerzalno pomagalo

Jučer protiv sunca na +30, danas protiv kiše na +15!



Savski nasip, na putu prema Hreliću za vrućeg nedjeljnog prijepodneva. Snimio: Vanja

Oznake: savski nasip, Hrelić, fotka, žena


- 10:40 - Komentari (5) - Isprintaj - #

28.06.2014., subota

Grafiteri u leru



Fallerovo šetalište. Snimio: Vanja


Obrtnički prolaz. Snimio: Vanja

Oznake: grafiti, trešnjevka, Remiza, centar, Obrtnički prolaz


- 09:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

25.06.2014., srijeda

Pokisla ...



Prečko. Snimio: Vanja

Oznake: dan državnosti, Zastava, preko, trešnjevka


- 22:04 - Komentari (4) - Isprintaj - #

24.06.2014., utorak

"Hrvatska iz zraka" - iz zraka



Snimio: Vanja


Gotovo sigurno ste već čuli za knjigu Davora Rostuhara "Hrvatska iz zraka" u izdanju National Geographica kojom je Hrvatska po prvi puta u cjelosti prikazana iz ptičje perspektive. Nekad s vrha zgrade, nekad s balkona, no najčešće iz aviona Davor Rostuhar je sakupio pozamašnu kolekciju odličnih fotki koje ne pokazuju samo opća mjesta hrvatskih prirodnih i kulturnih ljepota več i poneko opskurno mjesto (zagrebački ranžirni kolodvor, uzgajališta školjaka, "petlju" na Držićevoj noću ...).

A spomenute fotke možete pogledati ne samo u knjizi (uz plaćanje prigodne cijene od 200 kn za vrijeme trajanja izložbe) već i u povećanom formatu na istoimenoj izložbi u "Džamiji" koja je otvorena sve do ove subote, 28.06.2014.

Kao dodatnu zanimljivost izložbi spomenuo bih projekciju fotki iz knjige na pod okruglog izložbenog prostora ... ne znam da li je zanimljivije gledati smjenu tih fotografija iz zraka, sa galerije, ili sa samog poda na koji se fotke projiciraju ... dođite i pogledajte sami!
(ali požurite, izložba se zatvara ovog vikenda!)



Snimio: Vanja


Snimio: Vanja


Snimio: Vanja


Snimio: Vanja

Oznake: Hrvatska iz zraka, džamija, fotke


- 21:58 - Komentari (6) - Isprintaj - #

21.06.2014., subota

Dobro izabran kut refleksije

Prisjetimo se!


Uz tržnicu Savica. Snimio: Vanja

Oznake: refleksija, žena, Savica, trnje


- 09:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #

18.06.2014., srijeda

Top gear

Iliti po naški: "Vrhunska oprema" ! wink


Uz tržnicu Savica. Snimio: Vanja

Oznake: fotka, bicikl, Savica, trnje-lokomotiva, tržnica


- 08:53 - Komentari (4) - Isprintaj - #

17.06.2014., utorak

Siguran znak ljeta

Iako nam vrijeme ovih dana baš ne miriše na ljeto, neki gradski detalji nas svake godine podsjećaju da njegov dolazak ... a jedan između njih su i bezbrojne bale sijena koje se pojave svakog lipnja uz savsko korito i inače poprilično dosadan pejzaž uz rijeku Savu učine uzbudljivim. Valjalo bi se jednom poigrati tim balama i složiti neku ad hoc kreaciju!


Pogled sa Mosta slobode na istok jučer navečer. Snimio: Vanja

Oznake: sijeno, Most slobode, sava, Notvi Zagreb


- 08:35 - Komentari (11) - Isprintaj - #

13.06.2014., petak

U srcu gradske džungle

U svim džunglama, pa i onim gradskim, preživljavaju oni koji su najbolje prilagođeni okolišu - bilo da se mimikrijom stapaju sa njime, bilo da svojim izgledom privlače poglede. wink

Ugodan vam vikend!


Vrbani II, završetak ulice Vrbani tik do Zagrebačke avenije. Snimio: Vanja

Oznake: fotka, Zagrebačka avenija, vrbani


- 13:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #

12.06.2014., četvrtak

Došao je i taj dan ...



Snimio: Mladen


Došao je i taj dan kada će dobar dio Hrvatske biti ujedinjen oko jedne (posve okrugle wink) stvari ... ovaj put to neće biti pomoć postradalima u poplavi, već nešto puno profanije i efemernije, ali, svejedno, lijepo je vidjeti duh pozitivnog iščekivanja u zraku!

Ostaje mi samo da se nadam da će se uskoro, čim čim skorije, Hrvatska ponovo ujediniti oko neke dobre stvari: ekonomskog ili društvenog napretka, podrške jednih drugima, tolerancije ... bilo čega što nas vodi u bolji život!

A do tada, nek se ljubitelji nogometa vesele napucavanju lopte, a mi ostali ćemo se veseliti neobičnim prizorima u gradu koji će nam ga prikazati u malo drugačijem svjetlu! wink



Snimio: Vanja

Oznake: Sky Office, trešnjevka, rudeš, reklama, nogomet


- 09:38 - Komentari (5) - Isprintaj - #

10.06.2014., utorak

Biciklističke staze: Zagrebački „ni vrit ni mimo“ sistem



Na početku biciklističke staze uz Jarunsku ulicu – patrola kreće! wink Snimio: Vanja


Posljednjih sam godina imao više nego dovoljno razgovora i rasprava sa znancima i neznancima na temu zagrebačkih biciklističkih staza ... jedni kažu da ih je previše, drugi kažu da ih je premalo ... a ja zapravo kažem da mnoge od njih zapravo nemaju smisla i da je zagrebački pravi problem to što gradske vlasti zapravo uopće nemaju želje niti volje (a ni znanja) pomoći biciklistima tako da je velika većina toga što se po gradu radi u ime biciklista zapravo trošenje love na bezvezno farbanje bez pravog smisla i efekta.

A pravi nivo tog utroška bez pravog efekta se najbolje vidi ovih dana kada je udruga Sindikat biciklista krenula u stvaranje Registra biciklističkih staza grada Zagreba koji će obuhvatiti detaljni pregled svih biciklističkih staza našega grada koje su navedene u popisu koji je dobiven od gradskih službi i u kojem piše da Zagreb ima 200 km biciklističkih staza. Cilj stvaranja tog registra je evidencija svih problematičnih mjesta na tim stazama i podnošenje zahtjeva gradu za njihovo ispravljanje (naravno, u skladu sa raspoloživim budžetom i planovima, što kroz Male komunalne akcije, što kroz veće projekte) te, u drugom koraku, stvaranje mreže POVEZANIHstaza grada kroz inicijative koje će biti predlagane gradu.

Obzirom da me ta tematika zanima onda sam se javio za sudjelovanje u stvaranju Registra i proteklog mjeseca sam napravio pregled nekih od zapadnozagrebačkih staza i došao do zanimljivih saznanja. Jedno od njih je da su najkvalitetnije gradske biciklističke staze u pravilu one koje su građene u doba pred Univerzijadu (npr. uz Ulicu Hrvatskoga sokola, Ulicu Savezne republike Njemačke, Ulicu Ivane Brlić Mažuranić, Jarunsku ulicu ...), a drugo da se i tako dobro zamišljene staze javnim nemarom i gradskom nebrigom mogu pretvoriti u svoju karikaturu (primjer već spomenute Jarunske ulice).

Kako to zapravo izgleda i na što sam tu u stvari mislio?

Kao primjer dobre staze bih naveo onu uz Ulicu Hrvatskog sokola koja na sebi ima tek manje nedostatke. Ta staza je dovoljno široka, odijeljena je od kolnika zelenim pojasom, a od pješačke staze niskim rubnjakom koji ne ometa vožnju i hodanje, na većini raskršća su rubnjaci pravilno spušteni, a staza je propisno označena i u području raskršća. Ono što joj nedostaje je tek poneki loše spušteni rubnjak, jedno raskršće na kojem staza nije ucrtana, dva stupića koji se nalaze posred staze (kod raskršća sa Ožujskom ulicom), kiosk pored Horvaćanske ceste koji se nalazi neposredno uz stazu i nepovezanost sa stazama koje ta staza dotiče (Zagrebačka avenija, staza kroz ŠRC Jarun).

A što je sa Jarunskom ulicom, zašto je njena staza tako loša iako je građena u isto vrijeme i po istom principu/projektu?

Prođite slikom i rječju zajedno sa mnom po toj stazi/“stazi“ i pogledajte samo tu zbirku felera i razmislite da li biste zaista željeli voziti bicikl po takvoj stazi ukoliko biste se morali doslovno pridržavati propisa (što je, ipak, ono što se traži od svih nas)!

Pri ovoj virtualnoj vožnji imajte na umu da bi ova staza zasjala u punome sjaju kada bi bila integrirana u (trenutno nepostojeću) mrežu staza grada – na zapadu bi bila povezana sa Jarunskom biciklističkom stazom (sada su tamo rubnjaci, nepostojeći prijelaz preko Hrgovića ...) i možda preko Hrgovića nekom hipotetskom stazom na Horvaćansku cestu i zapadnim krajevima grada, a na istoku preko starog savskog mosta sa Novim Zagrebom, a recimo nekim biciklističkim alternativnim smjerom preko Veslačke i trnja sa centrom grada. I onda biste mogli, uz pomoć plana grada sa označenim važnim biciklističkim pravcima i putokaza na važnijim raskršćima, upravo tom stazom ugodno i udobno doći od centra ili Novog Zagreba do Jaruna ... no, za sada je ovako:



Početak staze na južnoj strani kod Županića – po zakonu bi biciklist morao dogurati bicikl do ove žute crte i onda zajahati na njega, jer je vožnja po pločniku bez označene staze zabranjena. Rješenje: Treba ucrtati stazu do ruba kolnika kako bi biciklisti mogli vozeći doći s klonika na stazu. Snimio: Vanja


Staza je tek započela … i već završava. I to tajnovito. No, uspio sam odgonetnuti pravi razlog – naime, tim dijelom pločnika je jedini cestovni (!!!) prilaz ulici Jarunska obala. Praktično, ovdje nema nikakvih problema, vozim se i dalje. Zakonski, ovdje bih trebao sići sa bicikla i gurati ga slijedećih 40-tak metara (nakon što sam se otprilike toliko provezao od početka staze). Snimio: Vanja


Iako ovo službeno nije staza ovi ostaci stupića su ipak na njenom koridoru … i taman toliko vire da mogu zbaciti iz sedla nepažljiva vozača ili probušiti neku tanju gumu … primjetite da se drugom planu nalazi nastavak staze … Snimio: Vanja


… a u nastavku prijeti niska krošnja usputnog oraha. Na sreću, pločnik je širok pa ga lako zaobiđemo. wink Snimio: Vanja


Dolazimo do slijepog odvojka uz potok Črnomerec. Praktično ovdje nema problema … no, zakonski bi trebalo i ovdje sići sa bicikla i pregurati ga preko odvojka. Zar je zaista bilo tako teško označiti taj prijelaz pa da zakonski i praktični pogled na stazu budu istovjetni? Snimio: Vanja


Potpuno ista stvar i na ulici Gredice tek malko dalje. Snimio: Vanja


Sad dolazimo do pravog bisera – ograde koja prepriječuje stazu! Čini se da je stavljena kako auti ne bi mogli zbrisati sa parkirališta bez naplate … pa su onda oštetili bicikliste. U nastavku staza tehnički postoji, no nije označena znakom niti linijom tako da zakonski ne postoji … naravno, ljudi se i dalje voze po njoj, samo sada ilegalno. Snimio: Vanja


Još jedan neoznačeni prijelaz, kod ulaza u ŠRC Mladost, na stazi koja to zapravo sada više i nije. Pratite li me? wink Snimio: Vanja


U koridoru staze (koja to više nije …) su ne samo branici parkiranih auta (na što smo, na žalost, već navikli) već i prometni znak kojeg bi, kada bi ta staza zaista postala staza wink, trebalo pomaknuti. Snimio: Vanja


Nakon prometnog znaka slijede nove prepreke: četiri stabla. Protivnici biciklističkih staza bi sad zagraktali: “Sigurno ćete sad zahtijevati da se stabla posijeku!” … no, staza bi se lijepo mogla provesti zavojem između njih – naravno, to bi trebalo i označiti kako bi svima bilo jasno gdje je što. Snimio: Vanja


Još jednom (zakonski) silazak s bicikla, a zatim ponovno sjedanje. U stvarnome životu je to također preferirana akcija jer su rubnjaci neugodni – ako ikad ta staza postane staza, trebalo bi ih spustiti. Snimio: Vanja


I, stigao je kraj stazi (koja to nije)! Iznenada i neočekivano i neoznačeno staza završava u žičanoj ogradi. Zašto? rekao bih da je to zato što je Dom odbojke izgrađena nakon Univerzijade i projektantu/izvođačima se fućkalo za stazu pa su je jednostavno otfikarili, presjekli, bez mogućnosti normalnog prilaza kolniku (s lijeve strane je mreža metalnih ogradica koja sprečava civilizirani pristup cesti). Za praktičnost upotrebe biciklistima ovo rješenje donosi 0 bodova. Snimio: Vanja


Na tome mjestu nestaje biciklistička staza sa južne strane ulice – naravno, bilo bi posve praktično, ne preskupo i posve izvedivo nastaviti stazu do Selske ceste pa omogućiti biciklistima prilaz do tamošnje biciklističke staze u smjeru Trešnjevke odnosno produžiti ju kroz pothodnik ispod Jadranskog mosta pa omogućiti prilaz do starog savskog mosta odnosno smjera Trnja i nasipa u smjeru istoka. Ali, nikoga ne zanima praktičnost i dobrobit za bicikliste, samo je važno da se tu i tamo, bez puno smisla potegne žuta linija kako bi se zadovoljio neki tamo zahtjev.

Pogledajmo sad sjevernu stranu Jarunske ulice. Krenimo od Savske – staze koja bi se logično nadovezivala na onu uz Selsku cestu nema. Pločnik je na tom dijelu, uz ogradu studentskog doma, nešto uži ali vjerujem da bi poslužio i za stazu .. no, prava iznenađenja nas tek očekuju!



Evo pravog bisera – najbezveznije zebre na Trešnjevci! Uvijek se smijemo ovakvim prizorima nepreklapanja zebre i pločnika kad ih vidimo na webu, mislimo kako je to moguće u tamo nekom Turkmenistanu, Keniji ili možda Iranu ili Rumunjskoj, ali sigurno ne kod nas – ali, evo, imamo mi i toga! wink Snimio: Vanja


Pločnik je ovdje, uz dom, vrlo širok, no staze ipak nema. Ali, zato ima stupića koji pločnik čuvaju od auta, a biciklistima stvaraju probleme. Snimio: Vanja


Studentski dom je iza nas i na tlu se pojavila staza … no, nema znaka ni linije tako da to ona zapravo nije. Dakle, po ovakvoj stazi smo po zakonu dužni gurati bicikl. Snimio: Vanja


Prijelaz preko Ulice Miljenka Haberlea: Nema označene staze, rubnjaci su previsoki … Snimio: Vanja


… a u nastavku ulice građena biciklistička staza perfektno služi kao parkiralište. Obzirom da nema znaka za stazu onda su i ti auti mirni, inače bi ih trebao odvesti pauk. Snimio: Vanja


Prijelaz ulice Gredice: nema oznaka za stazu, a rubnjaci su horror … Snimio: Vanja


Netko je problem prijelaza 10+ centimetarskog rubnjaka pokušao riješiti postavljanjem betonske kocke … Snimio: Vanja


Staza je opet sa nama, ali ne zadugo – slijepi odvojak kod potoka Črnomerec uzrokuje još jedan prekid staze (da vas podsjetim, tu treba po zakonu gurati bicikl!), a rubnjaci su tako spretno složeni da su najviši upravo na mjestu gdje ih prelazi trasa staze. Snimio: Vanja


Ulica A. Piazze – ponovo ista stvar, prekid staze. Siđi, preguraj, popni se … ima li uopće smisla voziti bicikl po ovakvoj stazi ili je bolje samo ga gurati? Ili je najbolje ostaviti ga kod kuće? Eto, otkrili smo tajni smisao ovakvih staza: obeshrabrivanje građana za upotrebu bicikala! wink Snimio: Vanja


Staza prolazi pored neupotrebljavanog autobusnog ugibališta i, oooops, odjednom nestaje – siđi s bicikla! Snimio: Vanja


Prvi prilaz parkiralištu između Jarunske ulice i Poljane Zdenka Mikine: Naizgled je sve u redu … no, pogledajte koridor staze na raskršću je pomaknut u odnosu na stazu na pločniku, a previsoki rubnjaci se brinu da prijelaz bude još neugodniji. Snimio: Vanja


Drugi prilaz parkiralištu: ovdje trasu staze ne ometa zeleni otok, ali su rubnjaci još viši pa ih je netko pokušao učiniti lakšim za prijelaz pomoću daske. Snimio: Vanja


Sjetite se koliko smo već previsokih rubnjaka sreli na ovoj stazi! Zamislite da vam je kod svakog od njih guza tresnula punom snagom na tlo … kome je uopće još do bicikliranja??? Snimio: Vanja


Staza slijepo završava usred pločnika kod ulice Hrgovići. Treba sići s bicikla i pregurati ga do kolnika odnosno još i dalje do staze oko Jarunskog jezera. Snimio: Vanja


Na prijelazu preko Hrgovića postoji koridor za stazu, no on nije spojen na samu stazu. Snimio: Vanja


Sad pokušajte još jednom unazad izvrtiti film ovog obilaska staze – koliko smo puta morali sići sa bicikla zbog neoznačenog prijelaza preko ulice, preko kakvih smo sve rubnjaka gurali bicikl – i recite imaju li ovakve biciklističke staze ikakvoga smisla ili nemaju? Sve je tako lijepo zamišljeno, no hrpa ometajućih detalja relativno dobro zamišljenu stazu čini gotovo neupotrebljivom, i sa zakonskog, ali i praktičnog stanovišta.

Vjerujem da kad bi u gradskog vlasti bilo bar malo dobre volje i želje za razumijevanjem potreba gradskih biciklista da bi velika većina ovih nedostataka već bila otklonjena ... no, oni su tu ne godinama nego već desetljećima!

Oznake: bicikl, Jarunska ulica, trešnjevka


- 14:45 - Komentari (17) - Isprintaj - #

Sunce je jače od svega!

Ovih dana sunce baca sve ostalo u drugi plan, pa tako i inače nenadmašne nebodere u Ulici braće Domany!
(snimljeno u 8h ujutro!)


Neboderi u Ulici Braće Domany snimljeni iz Gajevog. Snimio: Vanja

Oznake: fotka, Sunce, Ulica braće Domany, Srednjaci, trešnjevka


- 10:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

08.06.2014., nedjelja

Svjetlosno-ličilačka tekstualna intervencija


Garaža u Dugavama, Ulica Sv. Mateja. Snimio: Vanja

Oznake: Dugave, garaža, natpis


- 19:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

05.06.2014., četvrtak

Ostaci ostataka "Vjesnika"

Prisjetimo ga se!


Asortiman jednog od prodavača na Hreliću. Snimio: Vanja

Oznake: vjesnik, Hrelić, kiosk, novine


- 15:19 - Komentari (4) - Isprintaj - #

04.06.2014., srijeda

R se uvijek čvrsto drži

Kao i ovdje!


Jurišićeva ulica. Snimio: Vanja

Oznake: r, Jurišićeva, natpis, centar


- 11:55 - Komentari (5) - Isprintaj - #

02.06.2014., ponedjeljak

Mapiranje Trešnjevke: Dolje s rubnjacima!



Pješački prijelaz kod autobusne stanice u Jarnovićevoj ulici (Prečko). Snimio: Vanja


Ulični su rubnjaci već dvadesetak godina pravi kamen spoticanja (i figurativno, ali i doslovno! wink ) u stalnom odmjeravanju snaga gradske vlasti sa jedne strane i građana sa druge. Nekad davno su rubnjaci (iliti purgerski „rinzoli“) bili simbol grada, jedan od onih detalja koji razlikuju grad od sela ... čuvali su pješake od vode, cestovnog blata i vozila, a važna je bila i njihova vizuelna komponenta (pročitajte OVDJE što o rubnjacima pišu na Wikipediji). No, nekim kategorijama pješaka su oni prouzročavali muke: invalidima, maloj djeci, roditeljima s dječjim kolicima ... i, tokom 80-ih se i kod nas pojavila inicijativa o spuštanju rubnjaka. Ne znam točan datum kada se počelo sa time, no vjerujem da su prvi radovi počeli u doba priprema za Univerzijadu kada su se počeli spuštati rubnjaci u centru grada, a nova naselja su građena sa već spuštanim rubnjacima.

Trenutno važeći propisi propisuju visinu rubnjaka od 3-5 cm na pješačkim i biciklističkim prijelazima – ta bi visina trebala dozvoljavati prijelaz osobama u/sa kolicima, a istovremeno bi slijepim i slabovidinim osobama nadalje davala signal da se nalaze pred prijelazom ceste. Što se pješačkih prijelaza tiče, ta je visina uglavnom u redu ako je prijelaz spušten na cijeloj njegovoj širini .. no, na žalost, to je rijedak slučaj, vrlo često su rubnjaci spušteni tek na malome dijelu prijelaza, dok su na ostatku oni i dalje vsiine od 10 i više centimetara. Na biciklističkim stazama je i ta visina upitna (sjećate li se mojeg posta o biciklističkim stazama na Zagrebačkoj aveniji, Prisavlju ili pak Trakošćanskoj ulici?), nakon 15-tak minuta vožnje i dvadesetak pređenih rubnjaka visokih 5 ili više centimetara prođe vas želja da vozite bicikl ...

I, kao posljedica svih ovih nesporazuma i nadmudrivanja vezanih uz rinzole odlučili smo u sklopu projekta „Mapiranje Trešnjevke“ podsjetiti vas na njih i dati vam mogućnost da ih prijavite gradskoj vlasti. Pošaljite nam točnu lokaciju (ulicu, raskršće), možete poslati i fotku, a mi ćemo ju zapisati u našu listu koju ćemo krajem godine, za šest mjeseci, 01.12.2014., poslati Vijećima gradskih četvrti Trešnjevka-sjever i Trešnjevka-jug kao prijedlog građana za Male komunalne akcije u godini 2015. To će biti naš doprinos približavanju vas, građana i gradske vlasti – primjer jednog od načina kako bi zapravo mogla izgledati suradnja i briga gradskih vlasti za građane: slušajući njihove potrebe.
(najaktivniji će biti i nagrađeni! wink)

A sada pogledajte desetak ad hoc primjera nespuštenih ili loše spuštenih rubnjaka sa Trešnjevke - sa veseljem očekujemo vaše poruke sa lokacijama rubnjaka i unaprijed vam se zahvaljujemo na učešću u našoj akciji!



Pješački prijelaz preko Jarunske ulice kod Studentskog doma Stjepan Radić (sjeverna strana). Snimio: Vanja


Isti pješački prijelaz, južna strana. Snimio: Vanja


Još jedan slični prijelaz na Jarunskoj cesti, između Županića i Hrgovića (južna strana). Snimio: Vanja


Prijelaz kolnog ulaza u dječji vrtić Prečko – upravo tamo gdje je najpotrebnije rubnjaci nisu spušteni ... tipično i za Vrbane! Snimio: Vanja


Ponovo Prečko, kod prilaza parkiralištu južno od Shopping centra jedan rubnjak je spušten, a drugi (ovaj na slici) nije. Snimio: Vanja


Tržnica Prečko – nitko se nije sjetio da bi bilo dobro spustiti rubnjak na glavnome prilazu tramvajskoj stanici od tržnice. Snimio: Vanja


A na prilazu parkiralištu uz tržnicu su čak dva rubnjaka na samo koji metar udaljenosti ... Snimio: Vanja


Djelomično i nekvalitetno spušten rubnjak na raskršću Zagrebačke avenije i Selske ceste. Snimio: Vanja


Na raskršću Jarunske ulice i ulice Gredice, sa betonskim blokovima koji bar malo olakšavaju prijelaz biciklima. Snimio: Vanja


Vrlo frekventan pješački prijelaz kod Shopping centra Prečko na koji je netko nadodao malo betona kako bi olakšao prijelaz. Snimio: Vanja


Još jedan legendarni previsoki rubnjak koji već desetljećima tlači pješake i bicikliste – Horvaćanska nedaleko Selske ceste. Još davno je ovdje bial hrpica betona koja je činila malenu rampu ... no, netko ju je razbio i maknuo da bi nakon nekoliko mjeseci netko razvalio dio rubnjaka kako bi omogućio lakši prijelaz. Rezultat: prijelaz je malko lakši, no vizualno je prizor ružan ... mnogo bi bilo ljepše sa stručno spuštenim rubnjakom čitavom širinom prijelaza. Snimio: Vanja

Oznake: rubnjaci, mapiranje trešnjevke


- 16:24 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2014 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ožujak 2024 (6)
Veljača 2024 (6)
Siječanj 2024 (5)
Prosinac 2023 (2)
Studeni 2023 (7)
Listopad 2023 (5)
Rujan 2023 (2)
Kolovoz 2023 (6)
Srpanj 2023 (8)
Lipanj 2023 (11)
Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (5)
Veljača 2023 (6)
Siječanj 2023 (3)
Prosinac 2022 (7)
Studeni 2022 (8)
Listopad 2022 (3)
Rujan 2022 (2)
Kolovoz 2022 (3)
Srpanj 2022 (14)
Lipanj 2022 (2)
Svibanj 2022 (2)
Travanj 2022 (11)
Ožujak 2022 (10)
Veljača 2022 (6)
Siječanj 2022 (9)
Prosinac 2021 (8)
Studeni 2021 (3)
Listopad 2021 (4)
Rujan 2021 (9)
Kolovoz 2021 (6)
Srpanj 2021 (9)
Lipanj 2021 (1)
Svibanj 2021 (8)
Travanj 2021 (6)
Ožujak 2021 (10)
Veljača 2021 (4)
Siječanj 2021 (1)
Listopad 2020 (2)
Rujan 2020 (6)
Srpanj 2020 (3)
Lipanj 2020 (3)
Svibanj 2020 (3)
Travanj 2020 (4)
Ožujak 2020 (9)
Veljača 2020 (3)
Siječanj 2020 (9)
Prosinac 2019 (4)

Tema bloga:

Linkovi